Den store transferrygte-tråd
www.transfermarkt.com/alphonso-davies/ve...ungen/spieler/424204
Det ser noget grimt ud, men plusser er, at han er den BEDSTE, når han er fit. Og desuden har han sidste år af kontrakten.
Kan vi få ham for 30-45 euro, synes jeg vi skal satse, da potentialet er stort. Og jo lavere prisen er, jo mere villigt er jeg.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hver morgen er det et godt tidspunkt at huske på at Barcelona har brugt 17 år på at betale Negreira 8,3 millioner euro.
La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín
Ifølge transfermerkts beregninger, ser antal skader på dage således ud siden 20-21 sæson og fremadrettet:
Ferland Mendy: 241 dage ude (plus 125 dage ekstra hvis man regner inflamation med)
Trent-Arnold: 212 dage ude (fraregnet Corona)
Davies: 179 dage ude (fraregnet hjerte-sagen og Corona)
Og med forbehold for at jeg måske har lavet grove fejl.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
MEN !! Hvis Mbappe ender i Madrid, så frygter jeg for balancen med Davies på venstre backen.
Og nu siger jeg helt sikkert noget meget upopulært, men jeg vil meget hellere se F. Mendy spille den venstre back.
Når vi er i bold besiddelse, så bliver Mendy tilbage med Militao og Rüdiger/Alaba i et 3 mands forsvar, imens vores højre back angriber sidelinjen på den højre side som Valverde efterlader åben, da han trækker ind i banen og feltet fra hans position på højrekanten.
Mbappe, Vini og Bellingham i front med løb i feltet fra Valverde skal nok skabe en helveds masse ravage for vores modstandere.
Gem pengene fra et evt. Davies køb og smid lidt ekstra i og byd 60 mio. euro + Sergio Arribas til Leverkusen for Frimpong.
En handel som X. Alonso nok vil godkende da han selv skal overtage trænersædet i Madrid året efter.
Arribas kunne være en oplagt mulighed i handlen da jeg ikke tror på at Leverkusen kan afvise de gigantiske bud der kommer på F. Wirtz fra de engelske klubber. Her kunne X. Alonso slibe en ny diamant i Arribas.
Hvis holdet som forventeligt (antaget at Mbappé kommer til) vender tilbage til en 4-3-3, vil det naturligt resultere i at Bellingham vil blive mere dybdeliggende.
Meget overfladiske taktisk overvejelser fra min side, men Tchouameni vil blive nede ved centerforsvarene, som muligvis bliver instrueret i at placere sig lidt bredere, når holdet er i boldbesiddelse og med høj bagkæde. Altså med Tchou/Cama foran, som ikke går med frem.
Jeg tror godt man kan finde balancen med Davies, men jeg kan sagtens forstå bekymringen.
Det er muligt at Carvajal også bliver mere tilbage. Her kan Fede fungere som overlap på Rodrygo, med en defensiv midtbane der kan presse mere op og overtage det rum han forlader - Såfremt Carvajal bliver mere tilbage.
Den er svær, og er enig i at den muligvis kan forstyrre noget af det der har fungeret rigtig godt i denne sæson.
Tror at både Mbappé og Davies kommer til, så det bliver spændene at se hvordan det bliver løst.
Jeg vil sige at hjerte problemer er et kæmpe rødt flag.9eren post=173849 skrev: Det er jo ikke alvorligt de andre skader udover den på 50 dage.
Hver morgen er det et godt tidspunkt at huske på at Barcelona har brugt 17 år på at betale Negreira 8,3 millioner euro.
La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín
Tror du skal passe på med at sige at det er ‘i forbindelse med’ vaccinen.9eren post=173945 skrev: Nu var det i forbindelse med corona/vaccine han fik de issues. Det er jo et overstået kapitel
At problemerne opstod ca. samtidigt med en vaccination, betyder bestemt ikke, at de to er forbundet.
Har endnu til gode at høre nogle historier om hjerteproblemer efter vaccinationen, og det er inklusiv det mere konspiratoriske hjørne af internettet.
Med det være sagt vil der dog altid være en promille der reagerer anderledes end den generelle befolkning. Så, uden at det kan kategorisk afvises, er der dog en markant overvejende sandsynlighed for, at de to ikke var relaterede.
Der har været små nyheder om at forskellige vacciner har givet inflamtoriske problemer på hjertet.
Jeg udelukker bare ikke at de var i forbindelse med vaccinen som det kunne have været på baggrund af corona. I øvrigt er der rigeligt med nyheder om folk er døde efter astrazenica og andet vaccine eller at de er blevet alvorligt syge af den. Min eget fys blev enormt syg. Jeg vil også gerne sige til sidst at du også skal passe på med at sige det var på baggrund af corona
”There have been rare cases of myocarditis (inflammation of the heart muscle) following the Moderna and the Pfizer vaccine in the UK, and it has been listed as a very rare side e ffects.
Så vi kan altså ikke udelukke at Davies er blevet syg af en vaccine, hvis han er vaccineret. Du kan finde frem til flere ting omkring vaccine og hjerteproblemer.
La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín
www.ema.europa.eu/da/documents/product-i...t-information_da.pdf
læs på side 7 og 344
det er blevet for let at kalde folk konspirationsteoretikker eller noget derhen af
La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín
Jeg kaldte dig bestemt ikke konspirationsteoretiker - Pointerede blot at jeg ikke har hørt om linket mellem hjerteproblemer og coronavaccination. Her brugte jeg så ‘konspirationsteoretiske hjørne af internettet’ som talemåde for, at jeg ikke har hørt om det.
Det skulle bestemt ikke tages personligt. Mange mente jo også at de hjertestop man så blandt fodboldspillere efter vaccinationen, var grundet sidstnævnte. Her pointerer jeg blot, at jeg endnu har til gode at se noget legitimitet der skulle påvise det.
Men som jeg afslutningsvist skrev i mit indlæg, vil der altid være outliers, hvorfor det ikke kategorisk kan afvises at der var samvarians mellem hans hjerteproblemer og vaccinationen.
Men det er fedt at du fremviser at der er bevist som en sjælden bivirkning - Det var jeg ikke klar over, og så blev jeg det klogere!
Og ja, hvis det er i sammenhæng med vaccinationen, bør vi jo ikke skulle frygte for at det gentager sig i hans fremtidige Real-karriere.
Men yes, for lige at sætte en sløjfe på, prøvede jeg bestemt ikke at placere en sølvpapirshat på dit hoved. Står dog ved, at det mig bekendt er uvidst om Davies’ hjerteproblemer har noget med vaccinen at gøre, og derfor kan det ikke udledes af, at de to skete ca. samtidigt.