Den store transferrygte-tråd
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Men det er gjort på en lidt kryptisk måde. En selfie med Kylian Mbappé på Stade de France og teksten “Here we go!”
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
- Platin bruger
-
⚪️🇧🇷 Rodrygo: "Some of my words were taken out of context. I'm very happy at Real Madrid, it's a dream to be here, I'm not planning to leave at all".
"Now, let's focus on the 15h UCL".
- 9eren
- Gæst
-
- Platin bruger
-
9eren post=176175 skrev: Jeg er som regelt et skridt foran dig
Er der nogen der kan lide at have sådan noget her slynget ud på vores yndlings Madrid side?
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg kan godt.Estadio Santiago Bernabéu post=176176 skrev:
9eren post=176175 skrev: Jeg er som regelt et skridt foran dig
Er der nogen der kan lide at have sådan noget her slynget ud på vores yndlings Madrid side?
Jeg savner Pepe :(
Vi kan forhåbentlig få ml. 90 og 120 mil for ham
- 9eren
- Gæst
-
Det er bare for tidligt. Han er kun 23 og har masser af gode år i sig. Jeg havde en tanke om at ham, Vini og Endrick med brasilienske danse efter scoringer. Jeg modsat andre er stor Rodrygo fanmohbar post=176178 skrev: det vil være vemodigt med et farvel til Rodrygo. Men med et Salah exit fra Liverpool ville det være et naturligt valg af Rodrygo da hans spidskompetencer ligger i venstre kanten og med Mbappe og Vini tror jeg han vil få ret svært ved at rykke til midten og højre hvor vi tilmed har bedre alternativer. Og her vil han med al sandsynlighed komme til kort over for Brahim og Arda som er bedre end ham på de pladser.
Vi kan forhåbentlig få ml. 90 og 120 mil for ham
Når det så er sagt, så har hans sæson i bedste fald været svingende, og i værste fald bare ikke særligt god. Vi snakkede engang om at bare Vinicius kunne lære at afslutte som Rodrygo, men nu vil jeg hellere vende den om og sige at bare Rodrygo kunne få 10% af Vinicius’ selvtillid.
Fordi alt for ofte virker Rodrygo som en der mister selvtilliden fuldstændig når han ikke scorer, og det kan vel være en del af forklaringen på at hans mål næsten altid kommer i stimer. Vi har jo også set ham her til sidst i sæsonen være næsten desperat efter at score.
Jeg synes ikke Rodrygo skal ud af døren helt endnu, men med Mbappes ankomst og Ardas overraskende høje niveau, så er klokken ved at være kvart i midnat for ham, hvis han ikke skal gå hen og få en Asensio-lignende karriere i Real Madrid. Derudover kan det jo også være han bliver overhalet indenom af Endrick.
DC19
Jeg er også stor fan af Rodrygo, og netop derfor håber jeg for hans egens karrieres skyld, at han skifter til en klub, hvor han kan få lov til at være fast venstrekant, og potentielt blive verdensklasse.-#7- post=176181 skrev: Man kan jo godt kritisere en spiller, og samtidig være fan af ham. Jeg er også selv fan af Rodrygo, især hans personlighed, for når man ser interviews med ham og den slags, så virker han som en gut med rigtig god humor, og truppen generelt virker også til at kunne lide ham, på tværs af de gamle og unge.
Når det så er sagt, så har hans sæson i bedste fald været svingende, og i værste fald bare ikke særligt god. Vi snakkede engang om at bare Vinicius kunne lære at afslutte som Rodrygo, men nu vil jeg hellere vende den om og sige at bare Rodrygo kunne få 10% af Vinicius’ selvtillid.
Fordi alt for ofte virker Rodrygo som en der mister selvtilliden fuldstændig når han ikke scorer, og det kan vel være en del af forklaringen på at hans mål næsten altid kommer i stimer. Vi har jo også set ham her til sidst i sæsonen være næsten desperat efter at score.
Jeg synes ikke Rodrygo skal ud af døren helt endnu, men med Mbappes ankomst og Ardas overraskende høje niveau, så er klokken ved at være kvart i midnat for ham, hvis han ikke skal gå hen og få en Asensio-lignende karriere i Real Madrid. Derudover kan det jo også være han bliver overhalet indenom af Endrick.
Efter denne sommer kommer der til at være 7 til de forreste pladser i real madrid, og det er mindst 1 for meget... og jeg kan ikke se hvordan at Rodrygo ikke skal ende som sorteper der, for både brahim og arda har vist at de er bedre på højrekanten end rodrygo, og der er ingen chance for at Rodrygo får venstre kanten i real madrid. Ydermere vil Endrick også være meget oplagt på højrekanten, hvor han kan trække ind til sin hammer af et venstreben.
Så jeg tror ikke at man som sådan behøves at tænke Arda ind i den ligning med angribere, selvom han er blevet brugt deroppe her til sidst i sæsonen, men det er også bare et gæt fra min side, jeg hæfter mig bare lidt ved det interview han gav.
EDIT: Jeg er selvfølgelig selv inde på det i forhold til Rodrygo, men min kommentar om Arda var egentlig mere i forhold til trupsammensætningen og de 25 pladser der er at gøre med.
DC19
Men ja, er alligevel heller ikke helt klar til at give slip på ham endnu. Da jeg så Vini, Endrick og Rodrygo spille sammen imod Spanien begyndte jeg også lidt at drømme om at se dem sammen i Real Madrid. Det bliver selvfølgelig meget svært, hvis Mbappe kommer til.