Den store transferrygte-tråd
Det ser solidt ud. I forhold til Rodrygo ville det ikke undre mig, hvis han kommer til en storklub, men heller ikke dér leverer målene.
På midtbanen hedder det Camavinga, Valverde, Tchouameni, Modric, Arda. Den ser til gengæld lidt mere tynd ud. Der kunne man godt købe noget back up.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så synes jeg at 90 mio euro for Rodrygo er for lidt. Der må vi gerne forlænge mere fra en engelsk klub. De køber no-namers til 90 mio euro i England.
City som måske skal erstatte Grelish eller B. Silva til sommer, Arsenal som lige mangler det sidste for at vinde mesterskabet eller Liverpool som måske skal erstatte Salah. De tre klubber kan købe Rodrygo for minimum 150 mio euro.
De penge kan geninvesteres i truppen bl.a.
- Nico Williams (50 mio euro) ung spændende spansk kantspiller som kan spille både venste og højre side.
- J. Frimpong (40 mio euro) ung og spændende spiller som kan tilføje vores højre side noget ekstra power (så alt ikke skal komme fra Vini på venste siden).
- Joselu (1.5 mio euro) ægte madrista, dygtig i feltet. Kender sin rolle på holdet.
Stadig plus 58.5 mio euro på kontoen som kan investeres i enten Leny Yoro til midterforsvaret eller en back up til Touchmani på 6’eren.
4-3-3
Mbappe
Endrick+Joselu
Vini Valverde
N. Williams Brahim
Camavinga Bellingham
Modric Güler
Tochumani
(????)
Mendy Alaba Militao Frimpong
F. Garcia Marin Rüdiger Carvajal
Coutouis
(Lunin)
Hold nu... Rodrygo, Brahim, Endrick. In that order.
Vi har nærmest aldrig været sat i reel forbindelse med Nico og det kan jeg slet ikke se skulle ske.
Og så skulle vi bruge pengene på Frimpong. Ej hold nu :) Han har haft en super sæson (offensivt), men er manden overhovedet starter for Holland? Det var han så vidt jeg ved end ikke i kvalifikationen til EM. Vini, Jude, Mbappe, Rodrygo, og reserverne Joselu, Brahim, Guler og Endrick kommer til at score mål i søvne. Jeg tror man vil sikre et godt defensivt fundament med de to backs vi har kørt med i år og så lade de offensive står for det de er gode til. Vini og Mbappe har jo ikke brug for Frimpong eller Davis i et overlap. Skal begge disse starte for os, så vi ude i et formationsskifte til Xabi's 3-5-2, men det sker da tidligst om ét år.
Jeg forventer små ændringer i sommer. Endrick, Mbappe og Joselu bliver hentet ind. Endrick er yngste mand i truppen og han får vel lidt mere spilletid en Guler, men nok heller ikke mere. Måske han ryger af landsholdet som det tynde øl han er. Hans tid skal nok komme, medmindre han vælter ligaen bagover og laver en Lamine Yamal. Ellers er han efter Rodrygo, Brahim og for så vidt også Guler, hvis han er tænkt på en offensiv plads.
Mon ikke vi også fastholder Ceballos og Modric til midtbanen. Og i forsvaret kommer Marin nok ind. På VB er jeg tilgengæld i tvivl. Vi ser nok alle gerne den bliver forstærktet og vi får Davis ind. Men Carlo vil 100% gå med Mendy og så må Davis jo se om han kan slå ham af. Det virker dog atypisk, hvis Perez bruger 50M EUR på en reverve til VB.
Næ nej, jeg tror ikke der sker det store denne sommer. Og gør der, så er det 100% sikkert ikke Rodrygo. Forstår slet ikke den snak er på forummet. Jeg æder selvfølgelig min hat, hvis jeg tager fejl. Men den chance tager jeg gerne.
Der er masser af kampe og alle skal nok få deres, men skulle jeg sætte once de galla, hvor alle er klar, så vil det være:
Vini Mbappe
Bellingham
Camavinga Tochumani Valverde
Mendy Alaba Rudiger Carvajal
Coutouis
Skyggehold:
Rodrygo Endrick (Joselu)
Brahim
Modric Ceballos Guler
Garcia Marin Militao Lucas
Lunin
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
- Brylle
- Gæst
-
I går var du efter hans “mudderkast”. I dag kalder du ham slyngel. Du er i sandhed en Kassow.Estadio Santiago Bernabéu post=176176 skrev:
9eren post=176175 skrev: Jeg er som regelt et skridt foran dig
Er der nogen der kan lide at have sådan noget her slynget ud på vores yndlings Madrid side?
- Brylle
- Gæst
-
Omvendt er det ærgerligt, for jeg føler at han er så tæt på det helt store gennembrud og så dækker han lige godt ind uanset hvor han spiller på de offensive pladser. Han ser også ud til at være respekteret i truppen.
Med Kroos’ afgang og Bellingham potentielt rykket ned, så ser jeg gerne Rodrygo blive og meget gerne i noget lignende diamanten med ham i en fri rolle på 10’eren. Rodrygo retvendt omkring feltet et = mål. Spørgsmålet er dog om Endrick slår ham af eller om Güler fortsætter og får anerkendelsen i de store kampe også. Der er pres på Rodrygo.
Uanset hvad er jeg egentlig tilfreds.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Brylle post=176193 skrev:
I går var du efter hans “mudderkast”. I dag kalder du ham slyngel. Du er i sandhed en Kassow.Estadio Santiago Bernabéu post=176176 skrev:
9eren post=176175 skrev: Jeg er som regelt et skridt foran dig
Er der nogen der kan lide at have sådan noget her slynget ud på vores yndlings Madrid side?
What the fuck! Hvad er jeres problem!!
Jeg har ikke kaldt ham en slyngel.
- Platin bruger
-
Så jeg tror at han er den første der søger væk, da det vil være ganske naturligt for en spiller med hans renommé på transfermarkedet. Tilmed tror jeg også at Real Madrid ikke vil stå i vejen for en transfer skulle der komme bud på ham fra Premier League (ml. 90-120 mio kroner *). Han vil komme til en anden storsklub der har mere brug for hans spidskompetencer på venstre kanten og tilbyde ham en langt bedre løn. Og vil vil komme af med en "etbenet" spiller da vi er proppet med spiller der kan spille på venstrekanten.
Sørgeligt eller ej, så vil det være win win situation. Og vil kan satse på de dygtige spiller vi har som sagtens (ihvertfald 1-2 sæsoner) vil finde sig i at være breddespillere, herunder Brahim, Arda og Endrick. Arda især har vist at han på kort tid - får han tillid og spilletid - kan blive en key-player for Real Madrid.
Så jo det vil være kedeligt at miste Rodrygo, men absolut ingen katastrofe. ganske enkelt en naturlig og logisk løsning.
* Han er værdsat til meget mere, men går nok til maks 120 )
- Platin bruger
-
For en time siden:
🤍🇧🇷 Rodrygo’s position ahead of the summer transfer window remains clear: he’s absolutely planning to stay at Real Madrid.
Rodrygo and his camp firmly believe this is the best technical project in the world and he’s currently not planning any change.
Jeg holder fast i, at jeg forstår nada af at man sætter spørgsmålstegn ved Rodrygo. Det vil være som at City sælger Julian Alvarez fordi han er reserve, men det jo overhovedet ikke på tale. Når City er i problemer, så har de Doku, Alvarez og Grealish de kan smide ind mod vores Rodrygo, Brahim og Guler/Endrick. Det er da for fedt - hvorfor ødelægge den mulighed for et muligt salg af en fast starter for Brasilien..
Jeg tror Bellingham bliver i en offensiv midtbanerolle og så tager Valverde et skridt tilbage og så han sammen med Camavinga og Tochumani står for den defensive del af midtbanen. Carlo har lige været ude og sige at Jude er bedst og mest målfarlig højt på banen, så det vil være dumt at rykke ham derfra, mener jeg. Jeg tror han hænger bag en dynamisk to-mandsduo i næste sæson.
Jeg er total ligeglad med om Rodrygo kunne sælges for 100M EUR. Han er for længst tjent hjem om han så gik gratis i 2028 eller hvornår hans kontrakt udløber. Vi får vanvittigt mange kampe i de kommende sæsoner. Der skal nok komme rigeligt med kampe til alle (- Fran, Ceballos Joselu og Marin.
Det nok en smagssag hvem man er til og jeg har altid være til Bale/CR/Vini (den hurtige kant) typen over Isco/Brahim typen (den stærke boldspiller), men jeg vil alle dage dage Rodrygo over Brahim. Uagtet at Brahim gør det over alt forventning.
Jeg ser det som et gladeligt luksusproblem vi har. Jeg synes nærmest vi har mere brug for Rodrygo en han har brug for os. Forstå mig ret, Rodrygo kunne være en stjerne på alle andre hold i verden, blomstre endnu mere og spille 38 ligakampe. Så god er han. Men som med Kroos, hvor skal man tage hen efter Real Madrid. Så jeg tror hellere han vil være 11/12 mand i Real Madrid end noget andet. Og guskelov for det.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.