Den store transferrygte-tråd
- Brylle
- Gæst
-
Det er satme skidt læst af mig. Dog stadig mudderkast og skørt at brokke sig over hvad andre skriver for så selv at blive personlig. Det er nødvendigt lige at få det påtalt.Estadio Santiago Bernabéu post=176195 skrev:
Brylle post=176193 skrev:
I går var du efter hans “mudderkast”. I dag kalder du ham slyngel. Du er i sandhed en Kassow.Estadio Santiago Bernabéu post=176176 skrev:
9eren post=176175 skrev: Jeg er som regelt et skridt foran dig
Er der nogen der kan lide at have sådan noget her slynget ud på vores yndlings Madrid side?
What the fuck! Hvad er jeres problem!!
Jeg har ikke kaldt ham en slyngel.
I forhold til den anden angående en besked. Du har jo bare skrevet "Hej Brylle" :D
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Brylle post=176201 skrev:
Det er satme skidt læst af mig. Dog stadig mudderkast og skørt at brokke sig over hvad andre skriver for så selv at blive personlig. Det er nødvendigt lige at få det påtalt.Estadio Santiago Bernabéu post=176195 skrev:
I går var du efter hans “mudderkast”. I dag kalder du ham slyngel. Du er i sandhed en Kassow.Estadio Santiago Bernabéu post=176176 skrev:
Er der nogen der kan lide at have sådan noget her slynget ud på vores yndlings Madrid side?
I forhold til den anden angående en besked. Du har jo bare skrevet "Hej Brylle" :D
Jeg bliver hele tiden trukket ind i jeres lort. Jeg forstår ikke hvorfor.
Jeg har efterhånden lært at når I skriver Kassow så taler I om mig og I gør der for at mobbe selvom jeg ikke kender manden.
Jeg fatter ikke I gider!
Jeg tænker at du fortæller mig hvad du hedder, hvor du bor og så kommer jeg over og tager en alvorlig snak med dig. Så stopper det forhåbentlig. Det er en åben opfordring. Vær voksen
- Brylle
- Gæst
-
Jeg er så dum at gå med ned på det niveau. Og nu med en potentiel trusselEstadio Santiago Bernabéu post=176202 skrev:
Brylle post=176201 skrev:
Jeg bliver hele tiden trukket ind i jeres lort. Jeg forstår ikke hvorfor.
Jeg har efterhånden lært at når I skriver Kassow så taler I om mig og I gør der for at mobbe selvom jeg ikke kender manden.
Jeg fatter ikke I gider!
Jeg tænker at du fortæller mig hvad du hedder, hvor du bor og så kommer jeg over og tager en alvorlig snak med dig. Så stopper det forhåbentlig. Det er en åben opfordring. Vær voksen
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- 9eren
- Gæst
-
Jeg skrev en hentydning om at der var nyt og det kunne du checke op på. Men udtalelsen handler om kampen mod City, hvor han enten bliver misforstået eller ordene bliver vendt i mod ham. Det kan også være det er det han mener. Han har en udtalelse som: City er det bedste hold i verden og de spiller bedst fodbold. Uanset om han mener det eller ej og om hans ord er blevet fordrejet, Så er det godt nok uheldigt efter hvad der skete dagen før. Jeg er meget bekymret for hans fremtid og det gjorde mig ikke mindre tryg at det her kom frem dagen efter. Jeg tror vi får et Rodrygo farvel, og jeg håber jeg tager fejlEstadio Santiago Bernabéu post=176198 skrev: Det vidste sig at der ikke var nogen nyere udtalelser eller nyheder angående Rodrygo.
For en time siden:
🤍🇧🇷 Rodrygo’s position ahead of the summer transfer window remains clear: he’s absolutely planning to stay at Real Madrid.
Rodrygo and his camp firmly believe this is the best technical project in the world and he’s currently not planning any change.
Har kun været fluen på væggen, og alt der siges kan er nærmest sagt. Men, som jeg ser der:
- Rodrygo ryger ikke til sommer, det er jeg 95% sikker på.
- En 4-4-2-variant vil gå udover Rodrygo. En 4-3-3-variant vil gå udover en fra Camavinga. Altså, Rodrygo vil være starter på højrekanten næste år, skulle Carlo gå tilbage til 4-3-3. Her kan han dog også erstattes en del af Valverde, for også at give plads til fx. Cama eller Modric på midten.
- På sigt, hvis Endrick og Arda lever op til sine potentialer, mens Rodrygo bliver på sit nuværende niveau, er det meget svært at se en fremtid hvor han stadig er fast mand. Til den dag kan der dog endnu gå nogle år. Men som jeg ser det, er han fast mand på lånt tid, medmindre niveauet forhøjes.
- Han bør i og for sig at søge en ny klub før eller siden, hvor han kan spille på venstrekanten, og udleve sit potentiale. Jeg tror aldrig han bliver den bedste version af sig selv i Real.
- Rodrygo går som minimum for 100 mio. Vil gerne ramme 120 med bonusser. Det er han værd.
Han er super likeable, og vildt dygtig til mange ting. Men han er altså bare bedre på venstrekanten.
Nico som erstatning? Det giver ingen mening. Holdet har allerede Vini, Mbappé, Arda og Brahim der kan spille derude. Ham kan Barca få sig.
Brahim bør allerede være klart førstevalg på højrekanten.NadaMás post=176209 skrev: Gode betragtninger, og god diskussion om for og i mod Rodrygo-salg. Det er ikke altid vi er så heldige på forum, med at så mange byder ind med forskellige indslag. Keep it up!
Har kun været fluen på væggen, og alt der siges kan er nærmest sagt. Men, som jeg ser der:
- Rodrygo ryger ikke til sommer, det er jeg 95% sikker på.
- En 4-4-2-variant vil gå udover Rodrygo. En 4-3-3-variant vil gå udover en fra Camavinga. Altså, Rodrygo vil være starter på højrekanten næste år, skulle Carlo gå tilbage til 4-3-3. Her kan han dog også erstattes en del af Valverde, for også at give plads til fx. Cama eller Modric på midten.
- På sigt, hvis Endrick og Arda lever op til sine potentialer, mens Rodrygo bliver på sit nuværende niveau, er det meget svært at se en fremtid hvor han stadig er fast mand. Til den dag kan der dog endnu gå nogle år. Men som jeg ser det, er han fast mand på lånt tid, medmindre niveauet forhøjes.
- Han bør i og for sig at søge en ny klub før eller siden, hvor han kan spille på venstrekanten, og udleve sit potentiale. Jeg tror aldrig han bliver den bedste version af sig selv i Real.
- Rodrygo går som minimum for 100 mio. Vil gerne ramme 120 med bonusser. Det er han værd.
Han er super likeable, og vildt dygtig til mange ting. Men han er altså bare bedre på venstrekanten.
Nico som erstatning? Det giver ingen mening. Holdet har allerede Vini, Mbappé, Arda og Brahim der kan spille derude. Ham kan Barca få sig.
Jeg kan ikke se noget scenarie, hvor Rodrygo vil være andet end en indskifter i næste sæson, og det er jo også lidt det han selv har hentydet til, at han ikke vil være (forståeligt nok).
Ved ikke helt om jeg tror på Arda længere tilbage på banen. Det er sjældent en så ung spiller kan spille på midten. Det kræver at man kan tage temperaturen på kampen - noget der ofte kommer med alderen. Og så er Arda jo tydeligt utroligt giftig foran mål, så det vil være synd at miste det aspekt af hans spil.-#7- post=176183 skrev: Jeg tror at klubbens plan med Arda er at han skal længere tilbage på banen i næste sæson, både fordi man selvfølgelig mister Kroos (og ikke køber en direkte erstatning), men også for at se om Arda på sigt kan erstatte den type spiller Modric er, som han vist nok selv var inde på i et interview for nogle uger siden.
Så jeg tror ikke at man som sådan behøves at tænke Arda ind i den ligning med angribere, selvom han er blevet brugt deroppe her til sidst i sæsonen, men det er også bare et gæt fra min side, jeg hæfter mig bare lidt ved det interview han gav.
EDIT: Jeg er selvfølgelig selv inde på det i forhold til Rodrygo, men min kommentar om Arda var egentlig mere i forhold til trupsammensætningen og de 25 pladser der er at gøre med.
Jeg tror mere på Wirtz som ny 8'er. Kimmich er jo også snart ledig, så det kan også være en mulighed.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Håber bare ikke han ryger til City. Det gider jeg ikke se på.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
City ville være den mest oplagte destination for Rodrygo - han ville passe perfekt på deres venstrekant.Ramos4 post=176214 skrev: Mht. Rodrygo tror jeg ikke han bliver solgt til sommer. Men jeg tror at næste sæson flasker sig således, at han godt kan se hans fremtid ikke ligger i Madrid - hvis han gerne vil være starter hvert fald.
Håber bare ikke han ryger til City. Det gider jeg ikke se på.
Kunne have noget at byde ind med på vores midtbane. Ved godt at han ikke er nogen Kroos og ved også godt at vi har spændende unge spillere til midtbane.
Men kunne godt selv se ham på en tre mands midtbane i RM:
Kimmich Valverde
Tchoumani
Derudover kan han dække ind på højre backen for skader osv.
Så er der Modric, Camavinga og Ceballos som reserve til midtbanen.