Sæson 2022-2023

1 år 6 måneder siden #853 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 2022-2023
De allerstørste viser allerede deres blændende talent som teenagere - der var aldrig nogen tvivl om at O Fenomeno var verdens største talent.

Mindre kan selvfølgelig også gøre det, men er man ikke et unikum som teenager, så bliver man det nok heller ikke et par år senere. Og nej, det synes jeg heller ikke Vinicius er - hvis han nogensinde vinder ballon dor, så skyldes det udelukkende at der generalt er langt mindre talent idag end for 10+ år siden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #854 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæson 2022-2023

Dragam post=161955 skrev: De allerstørste viser allerede deres blændende talent som teenagere - der var aldrig nogen tvivl om at O Fenomeno var verdens største talent.

Mindre kan selvfølgelig også gøre det, men er man ikke et unikum som teenager, så bliver man det nok heller ikke et par år senere. Og nej, det synes jeg heller ikke Vinicius er - hvis han nogensinde vinder ballon dor, så skyldes det udelukkende at der generalt er langt mindre talent idag end for 10+ år siden.

​Modric spillede i Zagreb til en måned før han fyldte 22. Lewandowski skifter til Dortmund fra mægtige Lech Poznan, da han bliver 21. Karriereudvikling er ikke lineær.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete, Madridista02

1 år 6 måneder siden #855 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 2022-2023

raul7=kongen post=161956 skrev:

Dragam post=161955 skrev: De allerstørste viser allerede deres blændende talent som teenagere - der var aldrig nogen tvivl om at O Fenomeno var verdens største talent.

​Modric spillede i Zagreb til en måned før han fyldte 22. Lewandowski skifter til Dortmund fra mægtige Lech Poznan, da han bliver 21. Karriereudvikling er ikke lineær.

​Modric er uden tvivl en klasse spiller, men taler vi de allerstørste gennem tiderne : Pele, Maradona, Messi, O Fenomeno... der var man ikke i tvivl allerede da de var teenagere.

1 år 6 måneder siden #856 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Sæson 2022-2023
​Da Messi var 16 år spillede han på Barcelona Bs hold. 5 kampe, 0 mål. Siden kom det til at gå ganske udmærket.
Cristiano Ronaldo var 21 år, inden han prøvede at lave mere end 10 mål på en sæson. Siden kom det til at gå fantastisk.

Endrick har spillet 7 førsteholdskampe og scoret 3 mål for Palmeiras.

Er ovenstående et bevis på, at Endrick bliver bedre end Messi og Cristiano? Overhovedet ikke.

Men man kan altså ikke afskrive en 16-årig fra at kunne blive en endog meget stor spiller, bare fordi han ikke lige har lagt den brasilianske liga ned.

Det er en vigtig pointe, at Palmeiras passer utroligt godt på Endrick og ikke forsøger at forcere hans karriere unødigt. Så lad ham nu lige få chancen og lad være med at afskrive en 16-årig spiller som et flop.

Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved Administrationen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Chamartin, Madridista02

1 år 6 måneder siden #857 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Sæson 2022-2023
Hvis det er standarden, så tror jeg desværre altid du vil være skuffet

Altid Real Madrid.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
1 år 6 måneder siden #858 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 2022-2023
​Alderen har sgu nok indhentet både Vinicius og Endrick ja

Man bliver sgu chokeret nogle gange :D 
"Hvis Vinicius vinder Ballon d'Or så er det pga manglende talent i dag i forhold til for 10 år siden". Hvornår løb der sidst en mand rundt i PL og slog de målrekorder? Mbappe har fuldkommen overgået Messi som stjernen i deres fælles klub. Det er en vanvittig tid at være fodboldfan. Jeg var lige ved at tænke, at det nye parløb er ved starte, men så går det op for mig, at Vinicius ikke er dårlige end de to. 

Og så brænder det i mine øjne når man ikke har Modric som en af de største spillere nogensinde.
Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved Brylle.

1 år 6 måneder siden #859 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 2022-2023
​Jamen Dragam synes jo også at Rodrygo er bedre end Vini på venstrekanten, og at vi skulle have hentet Anthony og/eller Raphina til højrekanten. Så det må jo næsten sige at Vini skulle på bænken :D Der er bare nogle man må sige man er for langt fra til overhovedet at kunne diskutere. Der skal jo helst være et fælles grundlag at diskutere ud fra.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

1 år 6 måneder siden #860 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæson 2022-2023

Lars1991 post=161971 skrev: ​Jamen Dragam synes jo også at Rodrygo er bedre end Vini på venstrekanten, og at vi skulle have hentet Anthony og/eller Raphina til højrekanten. Så det må jo næsten sige at Vini skulle på bænken :D Der er bare nogle man må sige man er for langt fra til overhovedet at kunne diskutere. Der skal jo helst være et fælles grundlag at diskutere ud fra.

​Det er sgu nok bare Steens burner account på madridista.dk ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

1 år 6 måneder siden #861 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2022-2023
​Til alle jer Kroos haters vi har skullet lytte til siden 2014 med den fuldstændigt vanvittigt uberettigede kritik af hans pasningsspil der åbenbart kun går sidelæns:

Line-breaking passes per 90 by midfielders in the Champions League this season (500+ minutes played):

24.2 - Toni Kroos
17.7 - Marco Verratti
16.5 - Luka Modric
13.2 - Rodri
13.0 - Enzo Fernández

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 6 måneder siden #862 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 2022-2023

Daniel post=161974 skrev:

Lars1991 post=161971 skrev: ​Jamen Dragam synes jo også at Rodrygo er bedre end Vini på venstrekanten, og at vi skulle have hentet Anthony og/eller Raphina til højrekanten. Så det må jo næsten sige at Vini skulle på bænken :D Der er bare nogle man må sige man er for langt fra til overhovedet at kunne diskutere. Der skal jo helst være et fælles grundlag at diskutere ud fra.

​Det er sgu nok bare Steens burner account på madridista.dk ;-)

​Haha legenden Steen. Det er sgu vildt nok at have en burner account på Madridista :D

Jeg savner Pepe :(

1 år 6 måneder siden #863 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Arbeloas tropper nakkede atleti 0-2. Så er de i semifinalen i kampen om det spanske mesterskab

Galactico downfall version 2

1 år 6 måneder siden #864 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Sorry. Der skal selvf spilles retur kamp

Galactico downfall version 2

Leveret af Kunena Forum