Sæson 2022-2023
- Administrationen
- Administrator
Utroligt, at en der følger spansk fodbold så tæt ikke ved, at der også er returkamp ;-) Mange hilsner Gammelfar9eren post=162088 skrev: Sorry. Der skal selvf spilles retur kamp
Du kan vist godt tage lidt payback-gas ;-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvis Camavinga er ude resten af sæsonen med en knæskade pga. en ligegyldig kamp med getafe...
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
hahahahaha.Administrationen post=162093 skrev:
Utroligt, at en der følger spansk fodbold så tæt ikke ved, at der også er returkamp ;-) Mange hilsner Gammelfar9eren post=162088 skrev: Sorry. Der skal selvf spilles retur kamp
Du kan vist godt tage lidt payback-gas ;-)
jeg nåede jo at korrigere mig selv :)
men jo jeg kan godt tage payback gas :)…
Drenthe var jo bedre end Robinho!
Galactico downfall version 2
Barcelona røg ud til Athletic Club med 0-1 sammenlagt.
Aleeeee Real Madrid aleee aleeee
- Thomaskjensen
- Platin bruger
At blive udstillet på den måde af City mens vi ligger og kæmper for en 3 plads i ligaen er en skandale for klubben.
Lad os nu for en gang rive plastret af såret og starte om.
Ud med Anco, Benzema, Kroos, Modric, Asensio og resten af det tynde øl som har kontraktudgang til sommer. Køb ud eller gi væk Hazard, Lucas og Odriosola.
Nagelsman som ny træner, Bellingham, angriber og HB som nyt. Fyld på med Castilla spillere.
Nogen der har Perez nye mobil nr. Han svare ikke når jeg ringer længere :)
Negreiras dias
Hvis man er interesseret i det taktiske aspekt af spillet viser ham her med stort overskud, hvad Real Madrids styrker og svagheder er. Herunder, hvorfor holdet har problemer, når de spiller mod Barca, City, Villarreal etc. Og ikke mindst hvorfor kampbilledet var som den var i CHL finalen mod Liverpool i 2022.
Real Madrid er virkelig en unik klub. At være førende og moderne på så mange områder, men samtidigt være meget gammeldags taktisk.
Jeg siger ikke, at vi skal lave det hele om - som mange brugere herinde gerne vil - men af rent underholdmæssige grunde vil jeg snart gerne have en træner, der forstår at sætte et hold op, der kan presse disse modstandere.
City har virkelig udviklet sig taktisk, inspireret af andre gode hold. Carlo havde intet modtræk mod deres opbyggende spil med Stones og Rodri som 6’ere. Men helt ærligt: selvom det er en fortærsket pointe er det godt nok svært at sætte et højt pres med Benzema, Modric og Kroos. Måske behøver man ikke at lide hele tiden, men også bare spille lidt anderledes.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Jeg vil jo vove at påstå at en spiller som f.eks. Gündogan, som jeg ikke personligt anser for at være absolut verdensklasse, ville falde fuldstændigt sammen i en klub som Real Madrid under Zidane eller Ancelotti, men vi har lige set hvordan han strålede i de to opgør mod City. Her vil jeg jo mene at det er fordi Guardiola har en klar plan, som Gündogan forstår til perfektion, og så stiger hans niveau helt automatisk.
Med det sagt, så kommer det aldrig til at ske i Real Madrid. Præsidenten og os fans er simpelthen for utålmodige.
DC19