Sæson 2022-2023

10 måneder 1 uge siden #877 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 2022-2023

-#7- post=162424 skrev: ​Det er egentlig besynderligt når man på transferområdet har valgt en ret tydelig strategi, nemlig at købe de største talenter inden de statsejede klubber får fingrene i dem, da de på den måde jo vil stige voldsomt i både pris og løn. Så hvis det vitterligt er pengene, som klubben og Perez ikke mener man længere kan konkurrere på, så giver det jo alt det mening i verden netop at få en træner med et tydeligt koncept. For på den måde vil man nemmere kunne finde lidt billigere spillere, som passer til dette koncept, og som kan udvikle sig indenfor dette koncept.

Jeg vil jo vove at påstå at en spiller som f.eks. Gündogan, som jeg ikke personligt anser for at være absolut verdensklasse, ville falde fuldstændigt sammen i en klub som Real Madrid under Zidane eller Ancelotti, men vi har lige set hvordan han strålede i de to opgør mod City. Her vil jeg jo mene at det er fordi Guardiola har en klar plan, som Gündogan forstår til perfektion, og så stiger hans niveau helt automatisk.

Med det sagt, så kommer det aldrig til at ske i Real Madrid. Præsidenten og os fans er simpelthen for utålmodige.

​Man kan hive mange spillere op, ved at have det rigtige system/en plan. John Stones er jo til midten af Premier League. Rúben Dias er god, men ikke SÅ god. Aké og Akanji ligger man heller ikke mærke til er middelmådige fordi systemet skjuler det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 1 uge siden #878 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2022-2023
@#7

Helt enig. Det er den naturlige udvikling, at Real Madrid nu også får et taktisk udtryk. Fordi at investeringerne er - og skal være - så langsigtede. Hvis der bare samtidigt hentes store profiler vil det passe sammen med Florentinos galactico-metode om at have de største navne, få den største opmærksomhed og dermed den største omsætning. Det er kompliceret fordi Premier League og andre klubber trækker så meget af opmærksomheden. Der skal efter min mening ske noget helt unikt med dette hold før at den almene fodboldinteresserede dansker begynder at se Real Madrids kampe hver weekend. Det skal være underholdende. Det er ikke nok bare at vinde trofæer på en kedelig måde. Real Madrid må godt nok have fået mange nye fans sidste år på baggrund af, hvordan holdet vandt Champions League. Det er i den forstand fedt at Barca er blevet gode, for så er der i hvert fald en rivalisering at følge om mesterskabet. 

Dette Real Madrid er helt unikt fordi relationerne er så gode, og fordi de gamle er så teknisk gode og erfarne. Det kan ikke erstattes, og derfor skal der komme noget nyt, når de går på pension. Ønskescenariet er, at det allerede sker denne sommer, men problemet er, at Ancelotti, Benzema, Modric og Kroos nok tager et år mere. De har skaffet utrolig mange trofæer, det må man huske trods det nuværende grå spil.
Sidste redigering: 10 måneder 1 uge siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 1 uge siden #879 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2022-2023

Ramos4 post=162421 skrev: Får vi nogensinde en træner med et koncept. Har fandme svært ved at se Perez give det en chance.

​Næppe, det bliver trænere klubben kender og stoler på. 
Jeg ved mange vil hade det, men gad altså godt se Klopp :D Styr på taktikken OG mandskabsplejen, som folk også nævner som en styrke ifht Ancelotti.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
10 måneder 1 uge siden #880 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Caaampeeeones. Godt gået Arbeloa!!!

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
10 måneder 1 uge siden #881 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Så blev vi CL mestre for 11 gang med basket holdet.

Vaaaaaamooooos

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 uger siden #882 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 2022-2023
​https://www.youtube.com/watch?v=LHIpcA67bXs - hvis man vil se Castilla mod Barca om oprykning.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
9 måneder 3 uger siden #883 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Gooooooooooooooooool de Nico Paz

På første holdet med ham

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 uger siden #884 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 2022-2023
​Ja og for 99999 gang indkasser vi på dødbold...måske man burde træne det bare en anelse?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
9 måneder 3 uger siden #885 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Startede godt men nu ser det da mindre godt ud

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 uger siden #886 af The European Super League

9eren post=163016 skrev: Startede godt men nu ser det da mindre godt ud


Jeg cursede det. Da jeg tunede ind stod det 0-1 men Barcelona scorede lige så snart jeg tændte for linket.

Bellingham Camavinga Tchouameni

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
9 måneder 3 uger siden #887 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Straffe til Castilla

Dotor goooooooooool 2-2

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
9 måneder 3 uger siden #888 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Avvv

3-2

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce