Sæson 2022-2023

3 år 1 uge siden #889 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 2022-2023
​Amen...den målmand ser jo også helt skidt ud
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #890 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Ahhhhh hvad sker der

4-2

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #891 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Alvaro R har bekymret mig i et stykke tid. Med det niveau han har vist senest er han ikke engang klar til 1 divisions fodbold i en mindre klub. Arribas må være skadet

3 år 1 uge siden #892 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sæson 2022-2023
I en periode hvor der er fokus i spansk fodbold på  ond og hadsk stemning fra lægterne mod spillerne, så gør jer selv den tjeneste og se denne video på 4min. 

Mateu Lahoz dømmer han sidste kamp. Efter slutfløjt får han stående ovatio og klapsalver fra hele stadion. Samtidig med at de to gange råber hans navn. 

Derudover danner både Mallorca og Rayo spillerne en parade for ham, da han skal forlade banen for sidste gang. 

I en tid hvor der forgår så meget lort med racistiske tilråb og ligende. Så synes jeg sådan en historie er vigtig. Det her er også hvad fodbold drejer sig om. Respekt og anerkendelse.

Kæmpe respekt herfra til den kære Lahoz. Tak for kampene. Alt held og lykke fremover.

Søg på dette på YouTube:BEAUTIFUL scenes and guard of honour for iconic referee Antonio Mateu Lahoz  
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Fondo_Sur

3 år 1 uge siden #893 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 2022-2023
Jeg synes det er helt på månen, at give en dommer sådan en hyldest.

Lahoz elsker det selvfølgelig, for så kan han være centrum igen-igen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 1 uge siden #894 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2022-2023
​Ser ud til Nacho forlænger. Fantastisk nyhed. Har været i klubben i 22 år og ny kaptajn fra næste sæson. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Fondo_Sur

3 år 1 uge siden #895 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2022-2023

El Siete post=163245 skrev: ​Ser ud til Nacho forlænger. Fantastisk nyhed. Har været i klubben i 22 år og ny kaptajn fra næste sæson. 

​Dagens bedste nyhed. 
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, DeLaRed

3 år 1 uge siden #896 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sæson 2022-2023
Det var dog en lidt vild holdning til/omkring dommerne og Lahoz.

Vi fans vil altid have perioder i kampene hvor vi er uenige og utilfredse med dommernes kendelser. Men de er fuldstændig alene i verden. Hvert stadion de kommer til bliver de buet af og kaldet skældes ord. Hvor derimod spiller altid har mulighed for at blive hyldet og jublet af når de spiller hjemme.

Derfor synes jeg det er virkelig flot at se Lahoz og Mallorca stadion og alle spillerne klappe ham af banen en sidste gang.

3 år 1 uge siden #897 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 2022-2023

Dybbøl post=163293 skrev: Det var dog en lidt vild holdning til/omkring dommerne og Lahoz.

Vi fans vil altid have perioder i kampene hvor vi er uenige og utilfredse med dommernes kendelser. Men de er fuldstændig alene i verden. Hvert stadion de kommer til bliver de buet af og kaldet skældes ord. Hvor derimod spiller altid har mulighed for at blive hyldet og jublet af når de spiller hjemme.

Derfor synes jeg det er virkelig flot at se Lahoz og Mallorca stadion og alle spillerne klappe ham af banen en sidste gang.

​Jamen vi kan da også give en pasillo hver gang en dommer eller linjevogter stopper karrieren.

Alle er jo med til at holde spillet kørende. Uden dommere ingen fodbold, men det samme kan man sige om greenkeeperen, bolddrengen, fysioen, madsælgeren eller os fans for den sags skyld.

Jeg synes dommere skal så lidt i fokus som muligt. Lige så forkasteligt det er når de bliver svinet til, lige så forkasteligt er det, når Lahoz forsøger at være i centrum ved at stange 17 gule ud på tre minutter. 

Synes det er en farlig vej at gå, hvis dommerne skal endnu mere i centrum. Det vil tiltrække de forkerte typer. Hvilket det allerede har gjort i Lahoz tilfælde.

Dommere udfører et vigtigt arbejde, lige som hundredevis af andre i- og omkring fodbolden. Men jeg kan ikke se hvorfor de skal hyldes. Specielt ikke i Lahoz tilfælde. Manden var ringe til sit arbejde.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 1 uge siden #898 af The European Super League
​Lad nu være med at være med på Barca-opfindelsen af Mateu Lahoz har et særligt behov for opmærksomhed. Det er catalansk propaganda ligesom Real Madrid er regimets hold, en sejr for fodbolden, Barca DNA, dommerne er Madridistaer og ligaen er større end Champions League. Sådan noget skal ties ihjel.

Bellingham Camavinga Tchouameni

3 år 1 uge siden #899 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 2022-2023
​Jeg har heller aldrig forstået hadet imod Lahoz, jeg synes ikke han er værre end andre spanske dommere. Men der har godt nok været en mega hetz imod ham på det seneste!

Jeg synes også det er en flot gestus. Han er jo ikke bare en almindelig dommer der stopper, han er en top-dommer(han dømmer de store kampe) der har dømt spansk fodbold i 15 år. Og med alt det had han har fået det sidste halve år, så det sgu smukt lige at give ham en god afsked. Mere af det! :)
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Real HWL, The European Super League

3 år 1 uge siden #900 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæson 2022-2023
​Jeg må også sige at jeg godt kan lide Lahoz. Hans sidste år her har ikke været kønt, hvorfor det jo så er fint nok at han stopper nu, men ellers synes jeg at han ofte har haft en meget bedre linje end andre spanske dommere. Han falder ikke så nemt for film og for påvirkning fra spillerne (igen, bortset fra lige i år), og jeg har altid syntes at det var forfriskende når vi fik Lahoz til vores kampe. Han har selvfølgelig også misset sin del af kendelserne, hvilket jo er naturligt med den linje han har haft, populært sagt blandt diverse kommentatorer og eksperter kaldes det vel en "international linje".

Jeg vil til enhver tid hellere have Lahoz, end f.eks. Hernandez Hernandez eller Sanchez Martinez, som er to af de ringeste dommere jeg nogensinde har set.

DC19

Leveret af Kunena Forum