Sæson 2022-2023
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
I forhold til kane har Romano endnu ikke nævnt Kane og Real Madrid i samme sætning. Så længe det er tilfældet er der intet i de Kane rygter i min verden.
Bienvenido a Jude :-)
Nah.The European Super League post=163295 skrev: Lad nu være med at være med på Barca-opfindelsen af Mateu Lahoz har et særligt behov for opmærksomhed. Det er catalansk propaganda ligesom Real Madrid er regimets hold, en sejr for fodbolden, Barca DNA, dommerne er Madridistaer og ligaen er større end Champions League. Sådan noget skal ties ihjel.
Han satte rekord for gule kort i La Liga i verdens mest kedelige og udramatiske kamp mellem Barca og Espanyol tidligere på året og gav 18 gule i samme kamp til VM. Jeg er bare generelt ikke meget for dommere, der skal sætte sig selv i scene. En god dommer sætter sig i respekt uden at skabe sig. En god dommer lægger man ikke mærke til. But that's just me.
Jeg synes ikke man skal hylde nogen som helst dommere. Forestil jer, hvis det var på Bernabéu eller Camp Nou at man hylede Lahoz eller en anden, på hans sidste dag. Det hører da ingen steder hjemme.
Der er noget smukt i, at de udfører deres arbejde i stilhed, for at få kampene til at flyde. Men det er jo bare min mening.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Men der findes desværre ikke bedre derude som er til at købe denne sommer. Mbappé er måske ledig til næste sommer hvis han gider. Haaland om 2 år hvis han gider. Det er op til spillerne.
Jeg er til gengæld WILD med at vi har styr på midtbanen de næste mange, mange år allerede nu. Selv når Kroos og Modric stopper, så har vi fire spillere vi stoler på til 3 positioner.
Bellingham Camavinga Tchouameni
Fran Garcia, Joselu, Bellingham, Kane, Diaz, Fresneda. Så vil jeg være rigtig godt tilfreds. Vi mangler dog en mand mere til kanten.Kiwes post=163308 skrev: Fran Garcia, Joselu, Bellingham, Kane og en GOD højre back + Diaz til bredden...det kan jeg godt leve med. Der lang vej endnu, men forhåbentlig kan vi kommer derhen.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Ramos4 post=163310 skrev: Han satte rekord for gule kort i La Liga i verdens mest kedelige og udramatiske kamp mellem Barca og Espanyol tidligere på året og gav 18 gule i samme kamp til VM.
Nu var det ikke Lahoz der satte den rekord men spillerne. Man kan sgu ikke bebrejde dommeren for at spillerne trækker kort. Badebolden går til catalanerne, argentinerne og hollænderne.
Bellingham Camavinga Tchouameni
Jeg må ærligt indrømme jeg er ikke så varm på Fresneda, som mange af jer andre. Jeg er langt mere til noget ala Cancelo/Pavard. Fresneda synes jeg slet ikke har bevist nok til at komme til RMD, ung eller ej.Ramos4 post=163312 skrev:
Fran Garcia, Joselu, Bellingham, Kane, Diaz, Fresneda. Så vil jeg være rigtig godt tilfreds. Vi mangler dog en mand mere til kanten.Kiwes post=163308 skrev: Fran Garcia, Joselu, Bellingham, Kane og en GOD højre back + Diaz til bredden...det kan jeg godt leve med. Der lang vej endnu, men forhåbentlig kan vi kommer derhen.
Hvordan man (ikke dig) kan sige, at han lægger en international linje, når han giver 18 gule i to kampe inden for et år, det forstår jeg så ikke ;)The European Super League post=163313 skrev:
Ramos4 post=163310 skrev: Han satte rekord for gule kort i La Liga i verdens mest kedelige og udramatiske kamp mellem Barca og Espanyol tidligere på året og gav 18 gule i samme kamp til VM.
Nu var det ikke Lahoz der satte den rekord men spillerne. Man kan sgu ikke bebrejde dommeren for at spillerne trækker kort. Badebolden går til catalanerne, argentinerne og hollænderne.
Jeg stoler ikke på at både City og Bayern tager fejl mht. Cancelo.Kiwes post=163314 skrev:
Jeg må ærligt indrømme jeg er ikke så varm på Fresneda, som mange af jer andre. Jeg er langt mere til noget ala Cancelo/Pavard. Fresneda synes jeg slet ikke har bevist nok til at komme til RMD, ung eller ej.Ramos4 post=163312 skrev:
Pavard er da dødens pølse. Allerede nu er han langsom og defensiv.
Der er ikke mange gode højrebacker på markedet. Den oplagte ift. stats er vel Frimpong. Men det er jo heller ikke til at vide om han har niveauet til andet end Bundesligaen.
Frimpong synes jeg bestemt også er interresant. Girona har faktisk også en spændende ung spiller i Arnau Martinez. Han spillede i hvert fald nogle gode kampe mod os.Ramos4 post=163316 skrev:
Jeg stoler ikke på at både City og Bayern tager fejl mht. Cancelo.Kiwes post=163314 skrev:
Pavard er da dødens pølse. Allerede nu er han langsom og defensiv.
Der er ikke mange gode højrebacker på markedet. Den oplagte ift. stats er vel Frimpong. Men det er jo heller ikke til at vide om han har niveauet til andet end Bundesligaen.