Real Madrids hold 2013/2014:

• muddi
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #133 af muddi
Besvaret af muddi på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Når nu folk snakker om en ny angriber, hvorfor bliver Soldado så ikke nævnt?

Han er viceanfører for Valencia, har scoret 75 mål i 130 kampe og han er en madridista.
Det er ikke fordi jeg leder efter en angriber til truppen, synes vi har de perfekte angriber (bare ikke i år), men når nu at det bliver nævnt gentagende gange, så kunne det være spændende at kigge på sådan en type.

Hvad synes folk?
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved muddi.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #134 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Soldado er en dygtig angriber, men vil aldrig nogensinde komme tilbage til Madrid. Han har ik længere følelser for klubben som da han spillede der.. Nok pga den behandling han har fået.

Jesper A.
4-4-2 diamant er netop en af de ting jeg gerne ser igen i Real Madrid. Men jeg ser ingen grund til at købe angribere kun medmindre vi sælger. Ej ser jeg heller ikke Xabi Alonso som en del af Real Madrids fremtid på den centrale midtbane.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Hugol.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #135 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Hugol skrev: Soldado er en dygtig angriber, men vil aldrig nogensinde komme tilbage til Madrid. Han har ik længere følelser for klubben som da han spillede der.. Nok pga den behandling han har fået.

Jesper A.
4-4-2 diamant er netop en af de ting jeg gerne ser igen i Real Madrid. Men jeg ser ingen grund til at købe angribere kun medmindre vi sælger. Ej ser jeg heller ikke Xabi Alonso som en del af Real Madrids fremtid på den centrale midtbane.

Tre angribere (Morata, Benz og Pipita) er jo ikke nok til at spille et system med 2 startende angribere?

13 år 4 måneder siden #136 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Hugol skrev: Soldado er en dygtig angriber, men vil aldrig nogensinde komme tilbage til Madrid. Han har ik længere følelser for klubben som da han spillede der.. Nok pga den behandling han har fået.

Jesper A.

Ja okay, så bliver vi nok ikke enige, for jeg forbinder diamanten med fiasko i CL, hvor det viste sig fuldstændig utilstrækkeligt. Den flade midtbane man brugte da Redondo og sidenhen Makelele spillede CDM var langt mere effektiv. Gravesen, Helguera og Pablo Garcia som deciderede skraldemænd var i mine øjne en kæmpe katastrofe, og den eneste grund til at holdet overhovedet kom i de mange 1/8-finaler som blev endestation, var på grund af Ronaldo, Raúl, Zidane og Figos individuelle kvaliteter. Det er ikke spillere der overhovedet bidragede defensivt, holdet var jo knækket midt over på banen. Det kan muligvis løses med en dygtigere boldspiller på CDM, og mere arbejdsomme offensivspillere, men det kræver stor udskiftning i truppen, og uanset hvordan man vender og drejer det, så skal der også købes flere angribere.

Jeg synes kvaliteten af den nuværende trup er meget stor, og gennemsnitsalderen er lav, men jeg er dog også af den holdning at der snart skal høstes frugt af de massive investeringer man foretog for 4 år siden. De rådne blade skal klippes af træet så nye kan spire, men jeg synes ikke træet skal fældes, ligesom det lader til du gerne vil.

13 år 4 måneder siden #137 af Hugol

Brylle skrev:

Jesper A.

Tre angribere (Morata, Benz og Pipita) er jo ikke nok til at spille et system med 2 startende angribere?

Callejón, Benzema, Higuain, Morata, Cristiano hvis han bliver, Jese. Synes det er rimelig mange offensive spillere vi har til de to angrebs pladser.

13 år 4 måneder siden #138 af Hugol

JesperA skrev:

Jesper A.

Ja okay, så bliver vi nok ikke enige, for jeg forbinder diamanten med fiasko i CL, hvor det viste sig fuldstændig utilstrækkeligt. Den flade midtbane man brugte da Redondo og sidenhen Makelele spillede CDM var langt mere effektiv. Gravesen, Helguera og Pablo Garcia som deciderede skraldemænd var i mine øjne en kæmpe katastrofe, og den eneste grund til at holdet overhovedet kom i de mange 1/8-finaler som blev endestation, var på grund af Ronaldo, Raúl, Zidane og Figos individuelle kvaliteter. Det er ikke spillere der overhovedet bidragede defensivt, holdet var jo knækket midt over på banen. Det kan muligvis løses med en dygtigere boldspiller på CDM, og mere arbejdsomme offensivspillere, men det kræver stor udskiftning i truppen, og uanset hvordan man vender og drejer det, så skal der også købes flere angribere.

Jeg synes kvaliteten af den nuværende trup er meget stor, og gennemsnitsalderen er lav, men jeg er dog også af den holdning at der snart skal høstes frugt af de massive investeringer man foretog for 4 år siden. De rådne blade skal klippes af træet så nye kan spire, men jeg synes ikke træet skal fældes, ligesom det lader til du gerne vil.

Jeg kan ikke vurdere om det daværende holds manglende succes med samme opstilling skulle have indflydelse på om det vil lykkes i dag. Jeg tror næppe på at det er tilfældet.
Anyway, så ser jeg mere at der skal købes ind til midtbanen hvis de skal ændre til 4-4-2, eventuelt med brugen af diamant.

13 år 4 måneder siden #139 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrids hold 2013/2014:
raul7=kongen skrev:

Jeg tror som sådan vi er ganske enige. Jeg ser måske bare lidt hellere en Hamsik-type, som kan tage udgangspunkt i højre-siden, trække ind og derfra starte det defensive pres lidt højere i banen - med udgangspunkt i højresiden. Mine største bekymringer ved din tanke er den manglende højrekant(omend Carvajal selvfølgelig kan løse det, ved at have et lidt højere offensivt niveau end jeg vurderer), at vi godt nok vil have tre mand centralt, men at det starter for dybt, og til sidst, at Modrics ofte dybe udgangspunkt til stadighed vil gøre det svært at integrere ham med Xabi og Khedira. Jeg er dog enig i at Khedira er er optimal spiller på en tremandsmidtbane.

Özil skal givetvis arbejde lidt mere, men det er også nemmere at få spillere til at arbejde, hvis de kan se meningen. Han kender offensivt presspil fra landsholdet, men selvfølgelig presser han ikke i Madrid, det er ikke en del af vores koncept. Det samme gælder Cristiano, som rigeligt har fysik til at klare sig.

Det bliver i sandhed spændende at se hvad sommeren byder på. Jeg tror aldrig jeg har været så intetanende i slutningen af april måned, men mon ikke det er det største tegn på Mourinhos exit, at der ingen rygter er om, hvilke spillere træneren ønsker til klubben.

Det tror jeg også vi er, men kan ikke lige lure hvad forskellen på Hamsik og Özil skulle være ude på den højreside?.
Meningen skulle også helst være, at vi stod længere fremme på banen end vi gør det nu. Ellers vil det være for nemt for modstanderne og spille uden om vores presspil. Med det presspil, så vil vi jo erobre bolden højt oppe på banen, og dermed ikke starte for dybt.
Jeg havde diskussionen tidligere denne sæson, om netop Alonso og Modric' roller ift. hinanden. Jeg var, og er stadig meget skeptisk, men det er primært, fordi vores stil er som den er. Forstår ikke hvad Mourinho vil have Modric til, for indtil videre har Modric set total fejlplaceret ud.

Ja, det bliver rigtig spændende. Det vigtigste er bare, at der er en idé med det hele. Om man kan lide stilen eller ej, er op til den enkelte, men hvis titlerne skal komme, så skal der andre boller på suppen. Jeg håber dog stadig på total-fodbolden bliver indført, og vi får en mindre revolution, hvor den specifikke ideologi bliver indført. Ikke kun på førsteholdet, men i alle rækker ned, og Castilla bliver langt større tilknyttet førsteholdet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #140 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Hugol skrev:

Brylle skrev:

Jesper A.

Callejón, Benzema, Higuain, Morata, Cristiano hvis han bliver, Jese. Synes det er rimelig mange offensive spillere vi har til de to angrebs pladser.

Men du ville jo sælge Cristiano? ;) Så er der Callejon, Benzema, Higuain og Jese tilbage: Callejon som pålidelig bomber? Aaaarg.. Så er der to meget svingende angribere tilbage, som vi aldrig ved om slår til i en kamp. Herudover har vi Jese, som er helt uprøvet på højeste..
Det er fandme en risikabel situation du ville føre Real ud i..

Jeg ville elske at se et bud på en startopstilling og trup med det systemskifte fra dig?

13 år 4 måneder siden #141 af Hugol
Ja jeg vil sælge Cristiano, men nu ved jeg jo godt at det næppe sker, medmindre han selv vil væk.

13 år 4 måneder siden #142 af Hugol
Casillas/Diego Lopez/Tomas Mejias
Carvajal/Arbeloa/Nacho
Marcelo/Coentrao/Casado/Nacho
Varane/Pepe/Nacho
Ramos/Albiol/Nacho
Marco Verratti/Khedira/Modric
Xabi Alonso/Alex Fernandez/ Jose Rodriquez/Modric
Özil/Modric/Kaka
Ronaldo/Benzema
Higuain/Morata/Kaká/Özil
Jesé/Di Maria/Callejón
4-3-3-Træner Alberto Toril eller Ancelotti.

indkøb. Marco Verratti. Carvajal
Tilgang fra Castilla. Jese, Alex, Casado
Muligvis et bytte mellem Benzema og El Kun

Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Hugol.

13 år 4 måneder siden #143 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Det eneste scenarie hvori jeg kan forestille mig at Kaka' får en chance til i klubben, er hvis Ancelotti ansættes, og selv dér finder jeg det tvivlsomt. En Kaka' anno 2008 ville være som en Galactico-signing fra øverste hylde, men jeg kan simpelthen ikke se det ske, uanset hvor meget jeg gerne ville. Han er færdig i klubben.

13 år 4 måneder siden #144 af Hugol
Ja det bliver spændende at se hvad der sker med ham til sommer.

Leveret af Kunena Forum