Real Madrids hold 2013/2014:

13 år 4 måneder siden #145 af Realmadrid94
Jeg er til DELS, enig med Hugol.
Jeg har tit tænkt over, hvordan vi ville spille, uden Ronaldo. Altså hvis vi byggede holdet op om to angribere. En klassisk 4-4-2. Det er få angribere som kan fungere, når de spiller alene på toppen. Jeg husker en kamp mellem Valencia og RM, hvor de to var i særklasse. De fandt hinanden så eminent at jeg næsten tissede i bukserne. Ronaldo begrænser vores spil. Det kan man ikke komme udenom. Det er så let at lukke vores hold ned. Hvorfor kan Ronaldo ikke arbejde begge veje, selv Robben kan(!!).
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Realmadrid94.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #146 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Ronaldo arbejder skam også begge veje

13 år 4 måneder siden #147 af Steen
Besvaret af Steen på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Ronaldo arbejder så meget defensivt, som Mourinho beordre ham til. Det er bevidst at han hænger lidt længere oppe, så man kan slå kontra.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #148 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Steen skrev: Ronaldo arbejder så meget defensivt, som Mourinho beordre ham til. Det er bevidst at han hænger lidt længere oppe, så man kan slå kontra.

Ronaldo arbejder så meget defensivt som han selv har lyst til. Selv i United under Ferguson, kunne de ikke få ham til at løbe med hjem.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #149 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Realmadrid94 skrev: Jeg er til DELS, enig med Hugol.
Jeg har tit tænkt over, hvordan vi ville spille, uden Ronaldo. Altså hvis vi byggede holdet op om to angribere. En klassisk 4-4-2. Det er få angribere som kan fungere, når de spiller alene på toppen. Jeg husker en kamp mellem Valencia og RM, hvor de to var i særklasse. De fandt hinanden så eminent at jeg næsten tissede i bukserne. Ronaldo begrænser vores spil. Det kan man ikke komme udenom. Det er så let at lukke vores hold ned. Hvorfor kan Ronaldo ikke arbejde begge veje, selv Robben kan(!!).

Om Ronaldo arbejder begge veje eller ej, ændrer vel ikke på om vi er nemme at læse? Det er nærmere et spørgsmål om formation, som du også selv er inde på.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #150 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Raúl 7 skrev:

Steen skrev: Ronaldo arbejder så meget defensivt, som Mourinho beordre ham til. Det er bevidst at han hænger lidt længere oppe, så man kan slå kontra.

Ronaldo arbejder så meget defensivt som han selv har lyst til. Selv i United under Ferguson, kunne de ikke få ham til at løbe med hjem.

Lige med Ferguson skal du nok forvente, at man løber så meget defensivt, som man bliver bedt om, for ellers er det ud i kulden og væk fra klubben.. Ferguson har tidligere vist, at han ikke har et problem med at smide stjernerne videre hvis der er et problem.

13 år 4 måneder siden #151 af Steen
Besvaret af Steen på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Mit drømme scenarie for næste sæson.

Ud af klubben: Kaka, Xabi Alonso, Carvalho, Essien, Adan, Higuain, Mourinho.

Xabi Alonso har kun 1 år tilbage af sin kontrakt, og det ser ud til at han selv vil videre, så et salg ville nok være det bedste.
Nogen andre brugere herinde har også kommet med nogle interessante pointer omkring at han hæmmer vores spil, og der er jeg enig. Xabi Alonso er for langsom, han bidrager ikke nok hverken offensivt eller defensivt, vi har brug for en dynamisk midtbanespiller.

Higuain, det kommer an på meget. Jeg vil gerne give både ham og Benz en chance til under en ny træner, men hvis Higuain selv vil væk, så er det helt fint.
Resten giver sig selv.

Ind: Carvajal, Gündogan, Agüero / Lewandowski , Jesé, Heynckes/Toril/Klopp.

Carvajal er et must, argumenterne for at han skal hentes hjem er blevet skrevet tusinder af gange, så den burde vist være fattet nu.

Gündogan skal tage over for Xabi Alonso, kæmpe talent, han har hele pakken. Jeg håber ikke man vælger at hente Verratti, det bliver bare Alonso all over again, han er for stationær og har sine forcer i lange afleveringer, hvilket er noget jeg ikke håber vi kommer til at basere vores spil på. Gündogan har en stor fremtid foran sig, og modsat de andre emner der er til denne plads så er han dygtig foran målet, han er også god defensivt, han er hurtig og har en god blik for spillet og har en fantastisk teknik. Han er en Yaya Toure type, bare uden højden og den sublime fysik.

Lewandowski fordi man kan bruge ham som alt. Monster inde i feltet, dygtig uden for feltet. Cavani er nok mere sandsynlig, men jeg foretrækker Lewandowski både fordi han er yngre, men også meget billigere. Vi har set hans evner i de 3 kampe mod os, topscorer i bundesligaen med 23 mål, har scoret i 12 eller 13 kampe i træk nu, hvilket er noget af en bedrift, og så har han et kæmpe løbepensum, hvilket vil passe perfekt ind i det presspil som forhåbentligt kommer til at indgå i vores taktik for næste sæson.

Når nu de allerede har mistet Götze, så er næsten umuligt at købe både Gündogan og Lewandowski, men hvis de fristes af en kæmpe pose penge, så slå til.

Et andet godt bud er Agüero, ham ville jeg heller ikke have noget imod, men han minder lidt for meget om Benzema, og så er hans pris også skyhøj.

Jesé må simpelthen ikke forlade os, det største offensive talent der har været i klubben i lang tid. Han har gjort det fortrinligt i Segunda, og hvis det ikke er nok det han har vist, hvad er så? Han skal kæmpe med Di Maria om højrewing, grundet Di Maria's svingende form, og det at han kan spille alle 4 pladser foran, så er der chance for masser af spilletid til Jesé.
Kaka bliver solgt, så Özil, Jesé og Modric ville dække den offensive midtbane, men Modric kommer også til at dække den defensive midtbane, så der bliver masser af muligheder.
Hans kontrakt udløber i sommeren 2014, så hvis han ikke får chancen næste sæson så er jeg ret sikker på at han er fortid i 2014.

Hvem der skal være træneren er svær. Heynckes har vel 1-2 år tilbage i sig, hvis han igen vil forsøge sig som træner for klubben, så skal man tage tilbyde ham en kontrakt straks. Ham og Klopp praktisere den spillestil som jeg er fortaler for. Forskellen mellem de to er, at Klopp er en langtidsløsning, mens Heynckes vil varme sædet op for Löw, som tager over efter VM, og så vil bygge videre på Heynckes taktik.

Toril har gjort det godt med Castilla, jeg synes det kunne være spændende med ham som træner. Jeg vil langt hellere have ham end Ancelotti, der (desværre) med 90 % sikkerhed bliver vores nye træner.

Startopstillingen, formationen er 4-2-3-1:

Casillas
Carvajal-Varane-Ramos-Marcelo
Khedira-Gündogan
DiMaria/Jesé - Özil - Cristiano----
Lewandowski

Jeg håber Perez tænker fornuftigt, ,men jeg frygter virkeligt det værste..

• DonSelf
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #152 af DonSelf
Besvaret af DonSelf på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Så vil jeg også blande mig  …
Hvorfor ikke satse på spanske spille, som kender kulturen, sproget, landet m.m. i stedet for udenlandske profiler. Ja, tanken ved Bale, Cavani, Lewandowski osv. er god – men er de virkelige så meget bedre end Ronaldo, Øzil, Di Maria og Benzema som vi allerede har i truppen – Nej, er de ikke! Satse spansk! Satse på ungdomsspillerne – de kender værdierne, klubben – og de elsker den!
Da tråden omhandler om den fremtidige trup vil jeg give mit bud på hvordan det skal se ud. Den spanske u21 vandt em for få år tilbage (tror det var 2011). Her var der spiller som Martinez, Thiago, Herrera, Munain som gjorde livet surt for alle de andre – hvorfor så ikke satse spansk. U19 vandt Em/vm sidste år. Imellem tiden er der kommet flere talenter op, som vil blive store spiller i fremtiden (forhåbentlige). Der er selfølelige ikke kun spanske spiller som kun være interresant, og netop defor vil jeg også nævne nogle udenlanske :.

Her er spanske spiller som Real bør været interesseret i (og som self. er mulig er at få til klubben)
I den spanske liga.
Munain
Herrera
Isco
Oliver Torres
Carvajal
Mata
Martinez (kan ikke lad sige gøre nu, da han lige er rykket)
Silva
Carzola
Jese kan hives op
Morata kan bruges oftere.

Der er self, flere talenter/spanske spiller der kan nævnes her, kun bare ikke komme på flere netop nu.

Udenlanske spiller.
Hazard - Dumt real ikke købt ham fra Lille
Agueru
Verrati
Vidal
Garay
Gaitan
Lamela
Lucas
Gündogan

Ud. Pepe, Carvalho, Essien, Xabi, Di maria, Higuain, Kaka, Adan, Albiol, Pedro Leon, Nuri Sahin, (Ronaldo), Kun også fristest til, at nævne Modric men han skal have en chance, Callejon
Ind. Carvajal, Jese, Alex, Isco, Mata, Garay, Gündogan,

Casilias / Lopez
Arbeola / Carvajal
Varana / Garay
Ramos /
Marcelo / Coentrao
Khadira / Vidal / Alex / Verrati / Modric / Herrera
Øzil, Mata, Isco, Munain, Jese,
Benzema/Aguero/ Morata

Det er lidt dobbelmoralsk, at jeg starter med at sige at vi skal gøre klubben mere spansk og alligevel vælge at hente 4 udenlanske spiller. Men de allerbedste spanske spiller spiller jo netop i enten Real Madrid eller Barcelona - så det gøre det sværere at handle ind der. Men jeg ser gerne, at 20'ende til 25 mand er spanske talenter sum hunger efter succes. Her kan der bla.nævnes Jese, Morata, Alex, Isco, Munian, Herrera m.m. som self får kampe og i fremtiden vil blive starter på holdet.

Som flere har argumenteret som hæmmer Ronaldo vores spil, men det vil self. heller ikke gøre noget hvis man valgt at beholde ham!

13 år 4 måneder siden #153 af henrikcomn
Ind med: Javi Garcia, Soldado, Borja Valero, Mata, Carvajal, Jesé

Ud med: Kaka, Di Maria, Carvalho, Benzema

Start 11'eren:

Casillas
Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo

Javi Garcia, X. Alonso

Mata, Øzil, Ronaldo

Soldado
--
Alternativer :
Casillas - Diego Lopez
Carvajal - Arbeloa
Varane - Pepe
Ramos - Albiol
Marcelo - Coentrao
J. Garcia - Khedira
X. Alonso - Borja Valero
Mata - Callejon
Øzil - Modric
Ronaldo - Jese
Soldado - Higuan

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #154 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Så jeg lige en, der smed Khedira på bænken til fordel for Javi Garcia og Soldado på toppen i stedet for Benzema og Pipita? Jeg har svært ved at være mere uenig...

Udover det kan jeg ikke se hvad vi skulle bruge Borja til? :)

13 år 4 måneder siden #155 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrids hold 2013/2014:

henrikcomn skrev: Ind med: Javi Garcia, Soldado, Borja Valero, Mata, Carvajal, Jesé

Ud med: Kaka, Di Maria, Carvalho, Benzema

Start 11'eren:

Casillas
Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo

Javi Garcia, X. Alonso

Mata, Øzil, Ronaldo

Soldado
--
Alternativer :
Casillas - Diego Lopez
Carvajal - Arbeloa
Varane - Pepe
Ramos - Albiol
Marcelo - Coentrao
J. Garcia - Khedira
X. Alonso - Borja Valero
Mata - Callejon
Øzil - Modric
Ronaldo - Jese
Soldado - Higuan

Du har røget for meget ;)

13 år 4 måneder siden #156 af henrikcomn

Brylle skrev: Så jeg lige en, der smed Khedira på bænken til fordel for Javi Garcia og Soldado på toppen i stedet for Benzema og Pipita? Jeg har svært ved at være mere uenig...

Udover det kan jeg ikke se hvad vi skulle bruge Borja til? :)

Jeg har svært ved at finde ud af hvad jeg egentlig syntes om Khedira... Sys et eller andet sted at han er den mest undervurderede overvurderede spiller hvis det giver mening...

Han gør det fremragende for det Tyske landshold, men for Madrid fremstår han ofte sjusket, dårlig teknik, langsom og kluntet..

Soldado sys jeg 100% er god nok til Real, selvom han selvfølgelig kun skal købes fordi han er fra Madrids ungdomsafdeling, frem for en Aguero fx.

Leveret af Kunena Forum