Real Madrids hold 2013/2014:

13 år 4 måneder siden #169 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Jeg tager min analyse af sæsonen nu da en Copa Del Rey sejr ikke gør den store forskel for hvordan sæsonen har gået.
Liga mæssigt er der ikke de store lyspunkter. Vi har fejlet fra første kamp og kun få kampe er værd at nævne. Vi har ikke tabt til Barcelona i år. Mou har selv været en del af de store problemer der har været i truppen i år og har han ikke formået at behandle truppen med respekt. Uanset om han har lyst til at fortsætte eller ej, så skal han ud !

CHL. Ja det var et fortjent exit. Vi har på ingen måder fortjent at komme i finalen. Simpelthen for skuffende indsatser hele sæsonen igennem både i gruppe spillet men også i Tyskland og i Tyrkiet.

Pokalen. Den eneste ting jeg er tilfreds med i sæsonen fordi vi har nået finalen på respektabel vis.

Der skal sælges et par spillere, men det vigtigste må jo helt klart være en fyring af Mourinho.

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren, MMM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #170 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Hvad siger I til at få Heynckes til Madrid? Han kender klubben, har den rette filosofi, erfaring osv.. Man skal dog ikke regne med, at han bliver nogen langtsigtet løsning.

Jeg foretrækker klart Heynckes frem for Ancelotti. Jeg kan bare huske tilbage på, hvordan Ancelotti fuldstændigt mistede kontrollen til sidst i Chelsea, og det hele begyndte at sejle. Meget af det skyldtes godt nok, at Abramovich og ledelsen ikke kunne holde nallerne væk og ville bestemme det hele, men alligevel... Jeg tvivler på om, han ville kunne håndtere presset i Madrid.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Bismo.

13 år 4 måneder siden #171 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Real Madrids hold 2013/2014:
PIS!

"Madrid have not been in contact with me," he remarked to Marca after Wednesday's match.

"On May 9 I turn 68, I think I should be thinking about taking a break."

13 år 4 måneder siden #172 af Siempre Madrid
Heynckes? Nej tak. Han var en katastrofe - hvis man ser bort fra CL-titlen - og så vil jeg godt stille spørgsmål ved hans kendskab til Real Madrid. Det er trods alt 15 år siden, han var i klubben.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• kavver
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #173 af kavver
Besvaret af kavver på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Skyder jeg helt forkert, hvis jeg tror på følgende kommer til at ske:
Ud: Mou - Higuain - Pepe - Carvalho - Albiol - Callejon - Jesé(Lån)
Ind: Carlo - Bale - Veratti - Carvajal - El Kun/Cavani/en stjerne angriber - og en midterforsvar til at supplere Ramos og Varane.

Eller er det mere håb, end det er realistisk?

13 år 4 måneder siden #174 af JimmyBroe

kavver skrev: Skyder jeg helt forkert, hvis jeg tror på følgende kommer til at ske:
Ind: Carlo - Bale - Veratti - Carvajal - El Kun/Cavani/en stjerne angriber - og en midterforsvar til at supplere Ramos og Varane.

Du vil smide tre centerbacks ud, og hente én?
Har du fuldt med i Real Madrids igangværende sæson?:) Det er så vigtigt at have 4-5 midterforsvarer i en trup hvis man bliver ramt af skader, karantæne osv.
3/til dels fire med Nacho er ikke nok IMO.:)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved JimmyBroe.

13 år 4 måneder siden #175 af Mathiaska

kavver skrev: Skyder jeg helt forkert, hvis jeg tror på følgende kommer til at ske:

Hvor skal Callejon hen?
Du glemmer Essien, som skal med sin far til England.

Desuden tror jeg hverken Pepe eller Higuain skal nok steder.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Mathiaska.

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #176 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Tror heller ikke Pepe skal nogen steder desværre. Han er kommet længere ind i klubben med sin hæder forleden.
Higuain ser jeg gerne smutte. Han er alt alt for svingende og scorer sjældent de vigtige mål i de store kampe. Han har dog Madrid i hjertet og har vist at han er til at stole på. Men jeg kan ikke overskue at han bliver ved med at være så ineffektiv og brænde store chancer når det virkelig gælder.
Carvalho og Albiol tror jeg også ryger.
Callejon tror jeg bliver. Selvom der har været nævnt at ledelsen har bemærket hans lidt nedadgående kurve, så tror jeg at de giver ham en chance.
Jeg tror til gengæld at Di Maria får sparket. Han har godt nok været svingende og på ingen måder leveret siden sin lønforhøjelse (som Madridista.dk også nævner.)
Mon ikke også Kaka er på vej snart? ELler er det helt glemt?
Under alle omstændigheder så kommer der til at ske en del i klubben i det kommende transfervindue. Samme hold som var så fantastiske sidste sæson har slet ikke kunne motivere sig og yde Barca modstand (udover de indbyrdes kampe :), det er bare ikke godt nok.
'Never chance a winning team' lader til, i bagklogskabens lys, ikke at være en gældende tommelfingerregel.

13 år 4 måneder siden #177 af Raul7-2880
Realistisk bud: Farvel til træneren og 5 spillere og velkommen til en ny træner og 5 nye spillere.
Ud: Mou (trænger til noget anderledes - er dog stadig klart top 3 for verdens bedste træner)
Adan (dårlig og utilfreds grundet manglende spilletid), Albiol (elendig), Carvalho (gammel= blevet elendig), Callejon (har ik niveuet til Real Madrid), Kaka (hans løn og spillemæssig kvaliteter stemmer ikke overens) og Higuan (brænder for meget, der findes bedre alternativer og så kan man sælge ham for mange penge)
Samlede værdi: ca. 450 mil. kr.

Ind: Heynckes/Benitez, Garay, Carvajal/Piszczek (håber dog på Piszczek), enten Gündogan/Verratti/Pogba/Vidal/Kondogbia (foretrækker Vidal), Silva/Mata og enten Aguero/Cavani/Falcao (foretrækker Aguero da jeg er sikker på at han vil få mere succes end Falcao eller Cavani og så er han altså kun 24 år!!)
Samlede værdi: ca. 800 mil. Kr.

GLEM Bale, han er for dyr (koster det dobbelte af Mata eller Silva: 500-600 mil) og vi har mange dygtige alternativer (di Maria, øzil, modric)

Og så skal vi købe Diego Lopez permanent (klar første valg og pt. en af verdens bedste målmand) og Essien (kan bruges forskellige steder, får jobbet gjort, billig og klager ik over manglende spilletid).

Startopstilling 2013/2014:
Træner: Jupp Heynckes

Målmand:Diego Lopez
Forsvar: Piszczek, Varane, Ramos, Marcelo
Midtbane: Vidal, Alonso, Mata, Øzil, Ronaldo
Angreb: Sergio Aguero

Bænk;
Målmand:Casillas (give Lopez konkurrence) og Jesus Fdez
Forsvar: Arbeola: back-up for Piszczek (hente Carvajal om 1-2 år), Garay (back-up for Ramos og Varane ), Pepe (back-up for Ramos og Varane), Coentrao (back-up for Marcelo), Nacho (back-up for Piznek og Marcelo)
Midtbane: Khedira og Essien (back-up for Vidal og Alonso), Modric (back-up for Alonso og Øzil), Di Maria (back-up for Mata, Øzil og Ronaldo).
Angreb: Benzema og Morata : back-up for Aguero.

Reserve startopstilling:
Målmand:Casillas
Forsvar: Arbeola, Pepe, Garay, Coentrao
Midtbane: Khedira, Essien, Di Maria, Modric, Morata
Angreb: Benzema

Hvad siger I til det drenge?
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Raul7-2880.

13 år 4 måneder siden #178 af Madridismo
Er ret sikker på Diego Lopez ikke er udlejet, men at vi har købt ham :)

13 år 4 måneder siden #179 af Siempre Madrid

Madridismo skrev: Er ret sikker på Diego Lopez ikke er udlejet, men at vi har købt ham :)

Du har ganske ret. Diego López er købt og betalt.

www.madridista.dk/index.php/474-diego-lo...aWVnbyBsb3BleiI7fQ==

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #180 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Startopstilling 2013/2014:
Træner: Jupp Heynckes

Målmand:Diego Lopez
Forsvar: Piszczek, Varane, Ramos, Marcelo
Midtbane: Vidal, Alonso, Mata, Øzil, Ronaldo
Angreb: Sergio Aguero

Bænk;
Målmand:Casillas (give Lopez konkurrence) og Jesus Fdez
Forsvar: Arbeola: back-up for Piszczek (hente Carvajal om 1-2 år), Garay (back-up for Ramos og Varane ), Pepe (back-up for Ramos og Varane), Coentrao (back-up for Marcelo), Nacho (back-up for Piznek og Marcelo)
Midtbane: Khedira og Essien (back-up for Vidal og Alonso), Modric (back-up for Alonso og Øzil), Di Maria (back-up for Mata, Øzil og Ronaldo).
Angreb: Benzema og Morata : back-up for Aguero.

Reserve startopstilling:
Målmand:Casillas
Forsvar: Arbeola, Pepe, Garay, Coentrao
Midtbane: Khedira, Essien, Di Maria, Modric, Morata
Angreb: Benzema

Heynckes er i hvert fald klart at foretrække hvis det står mellem ham og Benitez.

Enig i at Lopez slår Casillas. Men du kan næsten være sikker på at hvis ikke Casillas bliver lovet sin plads tilbage, så er han smuttet.

Din backkæde lyder nogenlunde. Jeg er i hvert fald klar tilhænger af Varane, især når konkurrenten hedder Pepe. Jeg er dog i tvivl omkring Marcelo. Han har ikke været sig selv efter sin skade. Og det siger lidt når Coentrao har gjort det bedre. Coentrao ud og en stærkere konkurrent ind.

Midtbanen lyder også nogenlunde. Dog tvivler jeg stærkt på at Mata kommer tilbage, selvom mulighederne for succes er større i Real end i Chelsea.

El Kun i angrebet ville være ok. Men scorer han nok mål? Ville Cavani ikke være bedre? Han er en seriøs fighter, og lader til at være en del skarpere. 22 kasser i Serie A kan godt blive til mange flere i La Liga med et endnu bedre hold bag sig.

Leveret af Kunena Forum