Real Madrids hold 2013/2014:
kavver skrev: Skyder jeg helt forkert, hvis jeg tror på følgende kommer til at ske:
Ud: Mou - Higuain - Pepe - Carvalho - Albiol - Callejon - Jesé(Lån)
Ind: Carlo - Bale - Veratti - Carvajal - El Kun/Cavani/en stjerne angriber - og en midterforsvar til at supplere Ramos og Varane.
Eller er det mere håb, end det er realistisk?
Jeg tror du har ret. Der er rygter om at verrati og Thiago silva hives med fra PSG.
Så må albiol og pepe meget gerne smutte og så nacho op permanent. Pepe fordi han er en klovn og albiol, fordi han fortjener bedre og fast spilletid på andet hold ligesom callejon. Kaka vil dog blive pga hans forhold til Ancelotti.
EDIT: essien så jeg meget gerne blive, men han følger mourinho til Chelsea.
Du glemmer alonso, sælg ham inden hans værdi går helt ned. Vi har modric,khedira og forhåbentlig verrati til at tage over.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- muddi
- Gæst
-
Det var måske set komme, men elsker simpelthen Higuain. Han er klart en af vores egne, men man føler bare at han stadig kan give mere, og at han sagtens vil kunne blive en profil på næsten alle andre hold. De har begge startet 16 gange, men der har Higuain alligevel formået at score 4 gange mere end Benzema, synes stadig han (Higuain) er en angriber med høj høj klasse, og er en spille som ingen vil miste.
Til gengæld så føler man også at det er tid til at gå hver til sit. Må man sige at han har givet klubben sit hjerte, og har kæmpet i hver eneste kamp jeg har set ham. Det var ligemeget om han spillede godt eller dårligt, så kæmpede han røven ud af bukserne.
Er ganske enig i denne artikel fra Marca. Det giver plads til nogle Canteranos, samtidigt med der kun bliver købt én dyr spiller. Derudpver købes der også nogle unge til midtbanen. Dog er Kondogbia, Veratti og Gündogan, nok lige én for meget.
Det lader til Heynckes stopper, så ham kan vi nok udelukke som manager.
Casillas/Diego Lopez
Carvajal/? Varane/Albiol, Ramos/Pepe, Marcelo/Arbeloa
Alonso/Verratti, Khedira/Kondogbia
Ozil/Modric
Ronaldo/Jese, Bale/Kaka/Callejon
Benzema/Aguero eller Cavani
Higuain, Di Maria eller Coentrao er oplagte i Bale og Aguero handlerne.
Grunden til at Aguero eller Cavani SKAL inkluderes er, at sæsonen er lang og Morata langt fra er klar til opgaven, som andetvalg.
Se bare på en klub som Bayern, der har Gomez, MM og Pizarro helt fremme.
Og lad Ancelotti prøve at give Kaka lidt spilleglæde før han stopper... Man får alligevel max 50 mio. kr for ham.
Hov, det var da lidt af en nyhed! Medmindre at der er tale om en elendig oversættelse, så rejser Higuain, og vi henter to nye angribere... Benzema bliver. Det betyder så også, at man skider Morata et stykke.
Jeg har det lidt sådan med Higuain og hans afgang, at det er som et plaster på underarmen - det skal bare ske hurtigt, og så smertefrit som muligt. Jeg kommer sgu til at savne Pipita:(
Havde nu foretrukket at vi kun købte 1 angriber og så beholdt Morata.
Men to angribere, er det ikke en smule i overkanten(?). Én havde absolut været nok; der er ingen grund til at voldtage Morata på den bøddelagtige måde.
- unrectify
- Gæst
-
Higuain har været dejlig at have i Real Madrid, men selv den mest inkarneret Real Madrid-fan må indrømme at hans formkurve er en del nedadgående, og han falder alt for ofte ud i de store kampe. Dertil kan man lægge hans evige offsides samt en ekstrem ineffektivitet som alt for ofte kommer til syne.
Jeg vil have det ganske fint med at vi skilte os af med ham i det kommende transfervindue, og i stedet retter blikket mod Cavani. Jeg nævner ikke Falcao, da jeg ikke tror at hhv. A. Madrid vil sende ham direkte ind i rivalernes favn - og at Real Madrid vil bryde den uofficielle våbenhvile der er hvad angår at købe hinandens spillere.
Alternativet kan sagtens være at man også sælger en doven Benzema, og henter Agüero i stedet.
Mit håb mht. til angrebet i næste sæson er derfor Cavani, Agüero og Morata.
Og så skal Perez i øvrigt glemme alt om Bale, da hans pris er fuldstændig ude af proportioner sammenholdt med hvad vi kan bruge ham til. Det er ikke en spiller vi har brug for - overhovedet. Jeg er ligeglad med at han er verdens pt. 3. bedste spiller. Vi har Ronaldo på pladsen. Længere er den ikke - for mit vedkommende.
Higuain kan sagtens forbedre sig i Real Madrid, men ikke under den nuværende struktur og træner.
I øvrigt skal vi glemme alt om nyt stadion, blot sørge for reparationer og lave VIP sæderne om til normale tilskuere pladser.
Real Madrid er en fodbold klub for alle, ikke en forretning.
Har valgt at takke af på forum!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Hugol skrev: Real Madrid skal skifte ud på flere pladser til denne sæson. Det gælder præsident sædet, træner sædet og flere spillere.
Higuain kan sagtens forbedre sig i Real Madrid, men ikke under den nuværende struktur og træner.
I øvrigt skal vi glemme alt om nyt stadion, blot sørge for reparationer og lave VIP sæderne om til normale tilskuere pladser.
Real Madrid er en fodbold klub for alle, ikke en forretning.
Præcis. Det må være muligt at ændre 111 års historie.
Ironi kan være anvendt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
M_linding skrev: www.bold.dk/nyt/Real-boss-Higuain-forlader-os
Hov, det var da lidt af en nyhed! Medmindre at der er tale om en elendig oversættelse, så rejser Higuain, og vi henter to nye angribere... Benzema bliver. Det betyder så også, at man skider Morata et stykke.
Jeg har det lidt sådan med Higuain og hans afgang, at det er som et plaster på underarmen - det skal bare ske hurtigt, og så smertefrit som muligt. Jeg kommer sgu til at savne Pipita:(
L´Equipe har trukket den historie tilbage. Den var også omtrent så sandsynlig, som at Joan Gaspart stiller op til præsident-valget i Real Madrid med løftet om, at Hristo Stoichkov bliver ny træner. José Ángel Sánchez udtaler sig ikke til pressen og sådan er det.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.