Real Madrids hold 2013/2014:

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #157 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Real Madrids hold 2013/2014:

henrikcomn skrev:

Brylle skrev: Så jeg lige en, der smed Khedira på bænken til fordel for Javi Garcia og Soldado på toppen i stedet for Benzema og Pipita? Jeg har svært ved at være mere uenig...

Udover det kan jeg ikke se hvad vi skulle bruge Borja til? :)

Jeg har svært ved at finde ud af hvad jeg egentlig syntes om Khedira... Sys et eller andet sted at han er den mest undervurderede overvurderede spiller hvis det giver mening...

Han gør det fremragende for det Tyske landshold, men for Madrid fremstår han ofte sjusket, dårlig teknik, langsom og kluntet..

Soldado sys jeg 100% er god nok til Real, selvom han selvfølgelig kun skal købes fordi han er fra Madrids ungdomsafdeling, frem for en Aguero fx.

Ja, Khedira er så vanvittigt undervurderet.. At han fremstår som kluntet, langsom, sjusket og med dårlig teknik kan jeg ikke følge.. Så jeg tror også du undervurderer ham :)

Soldado... Jeg er sgu ikke med på ideen om at forringe truppen ved at hente spillere hjem, som ikke har niveauet til at presse vores angribere.. :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #158 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Verratis agent er på vej til madrid, satme godt og tyder meget på ancelotti overtager.

Håber han hiver lucas med.

13 år 4 måneder siden #159 af henrikcomn

Brylle skrev:

henrikcomn skrev:

Brylle skrev: Så jeg lige en, der smed Khedira på bænken til fordel for Javi Garcia og Soldado på toppen i stedet for Benzema og Pipita? Jeg har svært ved at være mere uenig...

Udover det kan jeg ikke se hvad vi skulle bruge Borja til? :)

Jeg har svært ved at finde ud af hvad jeg egentlig syntes om Khedira... Sys et eller andet sted at han er den mest undervurderede overvurderede spiller hvis det giver mening...

Han gør det fremragende for det Tyske landshold, men for Madrid fremstår han ofte sjusket, dårlig teknik, langsom og kluntet..

Soldado sys jeg 100% er god nok til Real, selvom han selvfølgelig kun skal købes fordi han er fra Madrids ungdomsafdeling, frem for en Aguero fx.

Ja, Khedira er så vanvittigt undervurderet.. At han fremstår som kluntet, langsom, sjusket og med dårlig teknik kan jeg ikke følge.. Så jeg tror også du undervurderer ham :)

Soldado... Jeg er sgu ikke med på ideen om at forringe truppen ved at hente spillere hjem, som ikke har niveauet til at presse vores angribere.. :)

Soldado mener mange burde være Spaniens førsteangriber, så at han forringer niveauet er jeg ikke enig i.

At du ikke kan se at Khedira er kluntet, har dårlig teknik (de to betegnelser er måske lidt ens), langsom og aflevere halv dårlig viser vidst at du ikke ser nok Real kampe :-)

Men mit indlæg om at hente Javi Garcia, Borja, Mata, Carvajal og Soldado ind er måske lidt for romantisk.

Jeg mener dog 100 % at man bør hente Mata og Carvajal ind. Vi er enige om, at vi sagtens kan hente bedre forstærkninger end Javi Garcia og Soldado på deres respektive pladser, der er bare så tit blevet snakket om, at mange af de spillere vi har nu ikke ved hvad det vil sige at være en ægte Madridspiller.. Mon en ny Di Maria eller Bezema vil løse det problem?

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #160 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Real Madrids hold 2013/2014:

henrikcomn skrev: Soldado mener mange burde være Spaniens førsteangriber, så at han forringer niveauet er jeg ikke enig i.

At du ikke kan se at Khedira er kluntet, har dårlig teknik (de to betegnelser er måske lidt ens), langsom og aflevere halv dårlig viser vidst at du ikke ser nok Real kampe :-)

Men mit indlæg om at hente Javi Garcia, Borja, Mata, Carvajal og Soldado ind er måske lidt for romantisk.

Jeg mener dog 100 % at man bør hente Mata og Carvajal ind. Vi er enige om, at vi sagtens kan hente bedre forstærkninger end Javi Garcia og Soldado på deres respektive pladser, der er bare så tit blevet snakket om, at mange af de spillere vi har nu ikke ved hvad det vil sige at være en ægte Madridspiller.. Mon en ny Di Maria eller Bezema vil løse det problem?

Soldado er jo langt fra Benzema og Higuains topniveau.. Det ville blot sætte Morata længere tilbage i køen.

Ikke set nok kampe? Altså jeg er vel gået glip af 4-5 kampe i alt i denne sæson, så det var da noget fis at komme med.. Khedira spiller med en ro når han holder på bolden, han gør det simple og er en af dem, der holder farten i bolden. Jeg har tit set Khedira tage løb med og uden bold og det er sgu ikke et helt sjældent syn, at han sætter en eller to mand når han bærer bolden fremad. Måske ser det kluntet ud, men når han kan gøre det op til flere gange, så vidner det om, at han har styr på hvor bolden er.

Hvad skal vi bruge Garcia til? At forringe holdet? Så hellere hente Alex op og give ham nogle kampe her og der, hvis vi endelig skal have folk fra egne rækker med.

13 år 4 måneder siden #161 af JSaxtorph

henrikcomn skrev:

Brylle skrev:

henrikcomn skrev:

Det var da en umanerlig arrogant holdning at pådutte andre manglende Real Madrid-kendskab/engagement, fordi man er uenig med dig.

• Arnel
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #162 af Arnel
Besvaret af Arnel på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Forstår virkelig ikke nogle stykker herinde...
Det er virkelig til at brække sig over!
Hvordan har i overhovedet fået i tankerne at i synes Ronaldo skal væk fra klubben, jeg kan simpelthen ikke se hvorfor.
Han scorer 40 procent, af vores mål. Han er med i 80 procent af vores mål (!)
Så jeg forstår virkelig ikke hvorfor i vil have vores, kreatør, målscorer, stjernespiller, og verdens bedste ud.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Arnel. Begrundelse: Stave fejl

13 år 4 måneder siden #163 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Arnel skrev: Forstår virkelig ikke nogle stykker herinde...
Det er virkelig til at brække sig over!
Hvordan har i overhovedet fået i tankerne at i synes Ronaldo skal væk fra klubben, jeg kan simpelthen ikke se hvorfor.
Han scorer 40 procent, af vores mål. Han er med i 80 procent af vores mål (!)
Så jeg forstår virkelig ikke hvorfor i vil have vores, kreatør, målscorer, stjernespiller, og verdens bedste ud.

Jeg troede faktisk kun, at det var Hugol, som havde denne mærkværdige holdning(?)... er ganske enig med dig; Ronaldo er en ener, en spiller som gør Real Madrid bedre og som naturligvis skal udstyres med en ny kontrakt, således vi fans kan nyde godt han ham længe endnu :)

• Arnel
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #164 af Arnel
Besvaret af Arnel på emne Real Madrids hold 2013/2014:
DonSelf har også udtrykt for det :)

13 år 4 måneder siden #165 af Real Madrid
Kan vi ikke få slettet denne tråd?

Ved godt det for nogle af de gamle drenge, kan virke en anelse dobbeltmoralsk af mig, da jeg selv har leget Manager over fantasi hold "et par gange" ;)

Men Hugol please skyd dig selv. Og til jer andre, der vil udskifte samtlige spillere for at få middelmådige Canteranos ind i stedet... får Hugol til at sende den videre

No solo soy perfecto, también soy Madridista

• DonSelf
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #166 af DonSelf
Besvaret af DonSelf på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Det er korrekt, at jeg har givet udtryk for, at hvis Ronaldo blev solgt – så vil dette ikke gøre mig noget. Det er også korrekt, at jeg også har sagt, at hvis han blev I klubben – vil det heller ikke gøre mig noget.

Ronaldos talent, kan man ikke tage fra ham. Hans mål og præstationer kan man heller ikke tage fra ham. Men hvad præstere han på et hold – har han vitterligt vundet mange titler I Real og I Manchester?
I forhold til hans størreste konkurrent Messi – så har han ikke ! Måske har Messi haft bedre medspiller – det er så en smagssag.

Jeg ønkser et hold der angiber og forsvare som et hold – et homogent hold. Bliver han solgt, så tager andre over – så vil andre spiller vokse med opgaven – så vil andre spiller scorer mål (ikke så mange som ham, men de vil lave mål) Målene vil I den grad også fordels langt mere end det er tilfældet nu.

Men misforstå mig ikke, jeg synes Ronaldo er vanvittig vigtig for Real Madrid netop nu– men det vi like gøre mig noget hvis han blev solgt – og en anden tog over.

13 år 4 måneder siden #167 af Siempre Madrid
Målene blev jo fordelt fremragende sidste år, men i år står Higuaín og Benzema jo i kø for at levere den mest elendige præstation, så måske skulle man i virkeligheden sælge de to og så beholde en, der rent faktisk præsterer.

Det er en fantastisk logik: Sælg den med afstand bedste spiller, du har og erstat ham med noget fra egne rækker og nogle indkøb, som er væsentligt dårligere, så skal det hele nok gå.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, rezamadridista, Arnel

13 år 4 måneder siden #168 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Jeg tør godt sige, at Mourinho er fortid efter sæsonen og at Ancelotti bliver afløseren.

Personligt ser jeg frem til Ancelotti i klubben. Han kan lide at spille offensivt fodbold hvor foden sjældent bliver lettet fra gaspedalen. Jeg tror han vil kunne komme med nogle nye idéer til vores offensive spil - for det har vi sgu brug for.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved mortenj.

Leveret af Kunena Forum