Real Madrids hold 2013/2014:
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre Madrid skrev:
Hugol skrev: Real Madrid skal skifte ud på flere pladser til denne sæson. Det gælder præsident sædet, træner sædet og flere spillere.
Higuain kan sagtens forbedre sig i Real Madrid, men ikke under den nuværende struktur og træner.
I øvrigt skal vi glemme alt om nyt stadion, blot sørge for reparationer og lave VIP sæderne om til normale tilskuere pladser.
Real Madrid er en fodbold klub for alle, ikke en forretning.
Præcis. Det må være muligt at ændre 111 års historie.
Ironi kan være anvendt.
Nu befinder du dig i DK, men det cirkus Perez kører hører ingen steder hjemme blandt Real Madrids fans. Jeg fortryder nu et comeback af Perez. Ikke kun pga manglende resultater, men bestemt også Real Madrids arrogante måde at kører klubben på. Det er en skændsel.
Det har i øvrigt intet med historie at gøre!
Har valgt at takke af på forum!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Og det har lige netop en masse med historie at gøre, at Real Madrid laver almindelige siddepladser om til VIP-sæder, for man har lige fra den allerførste dag forsøgt at tiltrække indflydelsesrige og velhavende personer til klubben og det sker i dag kun via ordentlige forhold, og så det kan godt være at de ikke jubler så fanatisk som den almindelige fan, men de er kommet for at blive. Sådan som de har gjort det i 111 år.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Fruerlund
- Gæst
-
I skriver flere steder at hvad skal vi med Bale, vi har verdens bedste på den plads, nemlig Ronaldo.
Det er ikke fordi jeg vil være fortaler for Bale, men hvor sikker er i lige på, at Ronaldo er i RM næste sæson?
Personligt krydser jeg hvertfald fingere for Ronaldo bliver til den dag han stiller træskoene :)
Men hvad tror i?
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Sæderne er tomme det meste af året, og du trækker kun udlændinge til disse sæder der bruger dette som deres sidste mulighed, eller bare ønsker god service.
Idag, stod der ellers flere fans og ytrede sig mod Mou. Igennem det meste af denne og sidste sæson også. Det er trods alt Perez der har ansat Mou. Fans er også utilfreds med spillere, indsatsen og de pinlige resultater. Det er selvf i sidste ende Perez vi kan pege på. Også den måde man har arbejdet med vores canteranos på.
Fruerlund skrev: Hej har læst godt med - ja faktisk et års tid nu, og nu er det tid til et spørgsmål :)
I skriver flere steder at hvad skal vi med Bale, vi har verdens bedste på den plads, nemlig Ronaldo.
Det er ikke fordi jeg vil være fortaler for Bale, men hvor sikker er i lige på, at Ronaldo er i RM næste sæson?
Personligt krydser jeg hvertfald fingere for Ronaldo bliver til den dag han stiller træskoene :)
Men hvad tror i?
Jeg har aldrig troet et sekund på, at Ronaldo nogensinde har været på vej væk fra Real Madrid. Det er løgn fra start til slut, og sådan er det nok generelt med det pressen skriver om Ronaldo - i hvert fald i DK.
Det sælger aviser at skrive "Ronaldo til PSG" eller "Ronaldo utilfreds med manglende lønforhøjelse - skifter til United", og folk æder det rådt.
Ronaldo er hvid, og det har han hele tide været:)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Hugol skrev: E"for man har lige fra den allerførste dag forsøgt at tiltrække indflydelsesrige og velhavende personer til klubben"
Sæderne er tomme det meste af året, og du trækker kun udlændinge til disse sæder der bruger dette som deres sidste mulighed, eller bare ønsker god service.
Idag, stod der ellers flere fans og ytrede sig mod Mou. Igennem det meste af denne og sidste sæson også. Det er trods alt Perez der har ansat Mou. Fans er også utilfreds med spillere, indsatsen og de pinlige resultater. Det er selvf i sidste ende Perez vi kan pege på. Også den måde man har arbejdet med vores canteranos på.
Lige om lidt giver Florentino Pérez de selvsamme sure fans et eller andet stort spiller-navn og så ruller de igen om på ryggen og jubler over ham.
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
Du var da ikke stor fan af Perez før i tiden, hvor du kaldte ham 3/21 præsidenten. Hvad har fået dig til at ændre holdning?
Jeg er stadig ikk vild med Perez.
Jeg har nu fulgt og elsket Real Madrid siden 1999, og synes stadig den bedste præsident var Lorenzo Sanz. Måske ikke på det økonomiske, men holdet var mere en enhed dengang.
Husker også, at jeg elskede Perez for at hente vores galacticos, men det har jo ødelagt mere end det har gavnet. Ihvertfald her under hans 2. periode med indkøb af Kaka, og Benzema som der blev betalt for meget for. For den sags skyld også Cristiano, da jeg ikke mener nogen spiller i hele verden er 700 mio. værd.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Raúl Madrid skrev: @Siempre Madrid
Du var da ikke stor fan af Perez før i tiden, hvor du kaldte ham 3/21 præsidenten. Hvad har fået dig til at ændre holdning?
Jeg er stadig ikk vild med Perez.
Jeg har nu fulgt og elsket Real Madrid siden 1999, og synes stadig den bedste præsident var Lorenzo Sanz. Måske ikke på det økonomiske, men holdet var mere en enhed dengang.
Husker også, at jeg elskede Perez for at hente vores galacticos, men det har jo ødelagt mere end det har gavnet. Ihvertfald her under hans 2. periode med indkøb af Kaka, og Benzema som der blev betalt for meget for. For den sags skyld også Cristiano, da jeg ikke mener nogen spiller i hele verden er 700 mio. værd.
Hvor læser du at jeg har ændret holdning?
77% Vil gerne have man køber Carvajal.
64% vil ikke have Kondogbia.
67% vil gerne have Gündogan.
50.4 % vil ikke have Verratti
88.6 % (!) vil have Bale.
59 % vil gerne have Agüero.
62.9 % vil ikke have Ancelotti.
Jeg stemte ja til Carvajal, Gündogan og Agüero, de andre fik nej.
Jeg tror at Bale bliver en del af valgløfterne iår, jeg håber det ikke men der er godt nok mange fans der vil have ham, og så har han jo Real Madrid DNA ; et stort navn som kommer til at sælge meget merchandise...
Link: www.marca.com/debate/2013/05/3465/pinta-votaciones3465.html