Sæsonen 25-26

1 år 2 måneder siden #49 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sæsonen 25-26
Kære DeLaRed

Mange tak dit meget fine og LANGE input. Wauw, sikke en masser tanker og tid. 

Husker ikke det første eller det i midten grundet længden af dit skriv :D

Men hæftede mig ved at du havde placeret Vini på bænken. Den tror jeg ikke helt på. 

Selv ønskede jeg RM takkede ja tak til Saudis 500 mio. Euro for Vini. Meeeen, det sker ikke. 

Vini er vores nr 7 og front figur. Selvom det nok burde være Bellingham der var vores ansigt ud ad til. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #50 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæsonen 25-26

Dybbøl post=185965 skrev: Kære DeLaRed

Mange tak dit meget fine og LANGE input. Wauw, sikke en masser tanker og tid. 

Husker ikke det første eller det i midten grundet længden af dit skriv :D

Men hæftede mig ved at du havde placeret Vini på bænken. Den tror jeg ikke helt på. 

Selv ønskede jeg RM takkede ja tak til Saudis 500 mio. Euro for Vini. Meeeen, det sker ikke. 

Vini er vores nr 7 og front figur. Selvom det nok burde være Bellingham der var vores ansigt ud ad til. 

​Kære Dybbøl, vildt at du er noget hele vejen igennem ;-)

Du har helt ret, jeg er naturligvis enig i at det bliver Vini og Mbappe i angrebet næste år. Mest af alt ønsker jeg at man bevæger sig væk fra 3-mands angrebet, det holder simpelthen ikke med den trup vi har, og i den anledning ville det være oplagt at Rodrygo finder nye græsgange og at vi som minimum henter en rigtigt center forward til bænken (især en der kan noget med hovedet), for vi mangler en Joselu type der kan give en anden dimension i angrebet og en der kan få noget mere ud af de fantastiske bolde vi ville kunne spille ind i feltet med mere offensive backs.

Men nej, ovenstående sker naturligvis ikke, men udnytter vi ikke muligheden for at forbedre vores bredde denne sommer, så er jeg usikker på hvor gode kort en ny træner reelt set står med til næste season, og det ville sku være ærgeligt at byde Xabi (eller en anden træner) en season start hvor han er tvunget til at spille Vazquez, Mendy og Ceballos fra start grundet skader :(

Donde está la biblioteca?

1 år 2 måneder siden #51 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sæsonen 25-26
Først snak/rygter om at Madrid vil lave et gelactico køb efter CWC. Derefter kommer meldingen om at Modric ikke fortsætter, SELVOM Modric gjorde hvad han kunne, for at fortsætte i Madrid. 

Perez vil ikke “nøjes” med Angelo Stiller. 

Han laver endnu et kup ala Figo. 

Han henter Vitinha i PSG. Ved ikke hvordan. Men det gør papa Perez. 

Vitinha, Belllingham og Valverde på midtbanen. 

Wauw

1 år 2 måneder siden #52 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Sæsonen 25-26
Jeg synes også det lugter lidt af en 2009 sæson, hvor der virkelig blev handlet tungt. Det selvfølgelig svært at finde hoved og hale i alle de løse rygter der er. Aviserne elsker det det.

Men jeg tror vi handler 3-4 spillere mere foruden Huijsen og TAA.

Og jeg tror han henter en stor profil til midtbanen eller som CB. Hvem det er, no idea. Men der er mange gode kandidater, så jeg er OK med ikke at låse sig på en. Vitinha er drømmen, men synes også der er mange andre. Personligt håber jeg ikke vi smider +100 eller lignende for Enzo fx. 1) så er han pisse usympatisk og 2) så synes jeg ikke han giver noget vi ikke har. Vi skal have en der er stærk på kuglen. Bruno Fernandes er nok for gammel med sine 30 år, men min påstand er, at han er lige så god som KdB var. Desværre for Bruno spiller han i den forkerte Manchester klub. Han er vel midtbanens Harry Kane. Virkelig god spiller, virkelig dårligt hold. Ellers kunne man også tage en føler på Rodri, hvis vi snakker øverste hylde. Kunne jeg selv drømme, så vil jeg jo allerhelst have at Guler og eller Camavinga stepper op og tager den til næste niveau. De sgu nogle dejlige drenge!

Og på hylden under er det jo bare frit valg: Stiller, Reijnders, Gravenbach, Tonali osv..

Men lad os for guds skyld ikke smide 100MEUR for Enzo, MacAlister, Caicedo e.l. for en spiller med lang kontrakt, når der er relativt mange på samme niveau. Skal vi bruge så meget på en spiller, så tager jeg Saliba. Wirtz er også ude af billedet og det godt. At han ryger til Liverpool på gå ud over Szoboslai - så kan Guler og ham tælle minutter i næste sæson.

Dertil henter vi en VB, evt en CB mere og så måske en høj angriber.

Men gør vi det, køber en galatico, så tror jeg også vi sælger en. Jeg tror stadig der skal balance i regnskabet. Heldigvis har vi en del spiller til 70-120MEUR som ikke er uerstattelige (Rodrygo, Tchou, Camavinga). 

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.
Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved Figo-10.

1 år 2 måneder siden #53 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 25-26

Dybbøl post=186061 skrev: Først snak/rygter om at Madrid vil lave et gelactico køb efter CWC. Derefter kommer meldingen om at Modric ikke fortsætter, SELVOM Modric gjorde hvad han kunne, for at fortsætte i Madrid. 

Wauw

Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved Real HWL.

1 år 2 måneder siden #54 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 25-26

Dybbøl post=186061 skrev: Først snak/rygter om at Madrid vil lave et gelactico køb efter CWC. Derefter kommer meldingen om at Modric ikke fortsætter, SELVOM Modric gjorde hvad han kunne, for at fortsætte i Madrid. 

Wauw

Jeg bliver også lidt våd ved tanken om Vitinha i Real Madrid. Men PSG sælger ham aldrig, og specielt ikke til os. Men et par spændende alternativer til Vitinha kunne være Barella fra Inter eller Tonali i fra Newcastle.

Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved Real HWL.

1 år 2 måneder siden #55 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 25-26
Wirtz er så godt som Liverpool-spiller til en vanvittig pris på 150 millioner euro – forstår godt, at både City og Bayern har trukket sig. Reijnders er på vej til City, Zubimendi til Arsenal, og Vitinha får vi nok aldrig fra PSG, selvom jeg har læst, at der måske er en frikøbsklausul på 130-150 millioner euro, et beløb vi alligevel aldrig ville betale for den type spiller. Bruno Fernandes minder mere om en dynamisk type som Bellingham og Valverde, mens vi i stedet har brug for en dybereliggende spilfordeler, derfor er Stiller, og måske Palacios, stadig de bedste bud – og til en fornuftig pris ovenikøbet.

Der bliver snakket om, at klubben vil hente en midtbanespiller til rigtig mange penge, men jeg kan ærligt talt ikke se hvem det skulle være.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved El Siete.

1 år 2 måneder siden #56 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Sæsonen 25-26
Elsker ideen om Stiller, men tror ikke vi skal regne med at han er starter. Specielt ikke fra dag ét. Han er heller ikke stærk på kuglen ift en Vitinha, Kroos mv.

Synes i øvrigt ikke Bruno som så er en hybrid spiller. Efter min mening kan han sagtens gå ned og være den kontrollerende. Problemet i United er vel blot at alle omkring ham er piv dårlige, så han skal være lidt af det hele. Men det behøver han ikke i Real.

Når det så er sagt, og jeg synes Bruno er god, så det ikke nok at hente en 30 årig.

Rodri tror jer faktisk er OK realistisk, hvis vi tænker vi vil ud og bruge omkring 100 af de lange.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

1 år 2 måneder siden #57 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 25-26

Figo-10 post=186066 skrev: Elsker ideen om Stiller, men tror ikke vi skal regne med at han er starter. Specielt ikke fra dag ét. Han er heller ikke stærk på kuglen ift en Vitinha, Kroos mv.

Synes i øvrigt ikke Bruno som så er en hybrid spiller. Efter min mening kan han sagtens gå ned og være den kontrollerende. Problemet i United er vel blot at alle omkring ham er piv dårlige, så han skal være lidt af det hele. Men det behøver han ikke i Real.

Når det så er sagt, og jeg synes Bruno er god, så det ikke nok at hente en 30 årig.

Rodri tror jer faktisk er OK realistisk, hvis vi tænker vi vil ud og bruge omkring 100 af de lange.

Kan godt lide ideen om Rodri, det er vel ikke helt urealistisk. Carvajal har prøvet at overtale ham, han er fra Madrid, men han er på vej tilbage fra en korsbåndsskade og ville nok koste omkring de 100M, som du siger, så måske lidt risikabelt. Og så er der selvfølgelig hele balladen omkring Balon d'Or :D Men den må fansene vel bare sluge. 

30 år er altså ingen alder længere (Rodri er desuden 29 næste måned) så synes ikke man skal være bange for at hente spillere i den alder. Husker at RM-fans synes Lewandowski var alt for gammel inden han skiftede til Barcelona for 3 år siden, men er stadig en af de bedst og mest sorende i europa. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 2 måneder siden #58 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæsonen 25-26
Hvad er folks holdning til at Vini bliver tredje valg som anfører i den kommende sæson?

Jeg savner Pepe :(

1 år 2 måneder siden #59 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 25-26
​Vitinha bliver helt umulig at hente. For det færste har han lige forlænget til 2029 for det andet er PSG med 200% sikkerhed ikke indstillet på det.

Rodri har stadig lang kontrakt ig er netop vendt tilbage fra en skade. Vi ved intet om han vil fortsætte i samme gear som i City tidligere eller kommer til at lave endnu en Hazard på os. Synes det vil være en alt for stor risiko at tage med ham.

Stiller virker fornuftigt dog synes jeg ikke at han vil bidrage med mere end det vi i forvejen har eller kan udvikle. Men han vil være en mindre risiko og vil finde sig i en mindre rolle.

Vi kunne også overveje Xavi Simmons men han er nok ikke helt så billig pg vil nok koste 100-120 mil.. samt skube en der teknisk kan mindst lige så megett, Arda, tilbage i køen.

1 år 2 måneder siden #60 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Sæsonen 25-26

Madridista02 post=186069 skrev: Hvad er folks holdning til at Vini bliver tredje valg som anfører i den kommende sæson?

​Sådan fungerer systemet jo bare i Madrid. Det er anciennitet og længere er den ikke. Vi har set Lucas sejle rundt i en hel sæson med bindet i de fleste kampe, så jeg kan nok godt overleve en Vini til tider. Man kan håbe at det har en eller anden positivt effekt på ham, men da han bar bindet tidligere på sæsonen i en kamp ævlede han løs, så det tror jeg dsv ikke. Bliver dog drøntændt af tanken om Fede Valverde med bindet på, da man må forvente at Carvajal ikke spiller alle 70 kampe i næste sæson. 
Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved Madrid777.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, Madridista02

Leveret af Kunena Forum