Sæsonen 25-26
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Ja jeg er klar over systemet i Real, det var bare for at høre jeres tanker, da jeg ikke selv, ser Vini som en anførertype. Og jeg kan egentlig godt lide ideen om at den med mest anciennitet er anfører, Vini er bare slet ikke anføreren værdig. Der vil jeg mene Vasquez trods er lidt mere et forbillede og en type der kan gå forrest, selvom han er en elendig højreback.Madrid777 post=186072 skrev:
Sådan fungerer systemet jo bare i Madrid. Det er anciennitet og længere er den ikke. Vi har set Lucas sejle rundt i en hel sæson med bindet i de fleste kampe, så jeg kan nok godt overleve en Vini til tider. Man kan håbe at det har en eller anden positivt effekt på ham, men da han bar bindet tidligere på sæsonen i en kamp ævlede han løs, så det tror jeg dsv ikke. Bliver dog drøntændt af tanken om Fede Valverde med bindet på, da man må forvente at Carvajal ikke spiller alle 70 kampe i næste sæson.Madridista02 post=186069 skrev: Hvad er folks holdning til at Vini bliver tredje valg som anfører i den kommende sæson?
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ja, jo der kan jeg godt se at jeg fik det til at lyde som om du ikke forstod systemet. Dårlig formulering. My bad.Madridista02 post=186074 skrev:
Ja jeg er klar over systemet i Real, det var bare for at høre jeres tanker, da jeg ikke selv, ser Vini som en anførertype. Og jeg kan egentlig godt lide ideen om at den med mest anciennitet er anfører, Vini er bare slet ikke anføreren værdig. Der vil jeg mene Vasquez trods er lidt mere et forbillede og en type der kan gå forrest, selvom han er en elendig højreback.Madrid777 post=186072 skrev:
Sådan fungerer systemet jo bare i Madrid. Det er anciennitet og længere er den ikke. Vi har set Lucas sejle rundt i en hel sæson med bindet i de fleste kampe, så jeg kan nok godt overleve en Vini til tider. Man kan håbe at det har en eller anden positivt effekt på ham, men da han bar bindet tidligere på sæsonen i en kamp ævlede han løs, så det tror jeg dsv ikke. Bliver dog drøntændt af tanken om Fede Valverde med bindet på, da man må forvente at Carvajal ikke spiller alle 70 kampe i næste sæson.Madridista02 post=186069 skrev: Hvad er folks holdning til at Vini bliver tredje valg som anfører i den kommende sæson?
7 år i klubben for Vini nu og attituden er bare blevet værre med at stjernenykkerne er blevet større. Jeg får det også svært med at se ham bære bindet medmindre han ligger attituden om. Fede har dog spillet flest minutter af alle den her sæson så det bliver forhåbentlig et sjældent syn, men det er jo noget vi må vænne os til.
Jeg sætter på ingen måde spørgsmålstegn ved Vinis dedikation og kærlighed til klubben. Den er kæmpe stor og han kæmper altid med hjertet. Hjernen mangler dog nogle gange og i en klub som Real Madrid klæder det os bare med en mere classy type som anfører såvel som på sidelinjen. Jeg kan heller ikke forestille mig at vores frygtelige offermentalitets-taktik ville aftage med Vini som anfører. Det ville nok bare forstærkes.
DC19
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Alt er til salg, fordi alt er lort. Om det så var på en fri transfer, så ville jeg hverken eje eller have noget af deres skrammel.-#7- post=186093 skrev: Manchester Evening News skriver at samtlige spillere i United angiveligt er til salg. Er der nogle spillere derfra som folk kunne tænke sig? Personligt kunne jeg jo godt se Amad Diallo fungere i Real Madrid hvis man nu skaffede sig af med Rodrygo. Bruno Fernandes har selvfølgelig alderen imod sig, men han er jo med afstand deres bedste spiller.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Diallo .. Den lader vi lige ligge der. Hvorfor ikke Antony, når nu han brænder banen af i Betis?-#7- post=186093 skrev: Manchester Evening News skriver at samtlige spillere i United angiveligt er til salg. Er der nogle spillere derfra som folk kunne tænke sig? Personligt kunne jeg jo godt se Amad Diallo fungere i Real Madrid hvis man nu skaffede sig af med Rodrygo. Bruno Fernandes har selvfølgelig alderen imod sig, men han er jo med afstand deres bedste spiller.
Spøg til side. Mainoo og Yoro er vel de eneste spillere i deres trup, der kunne have blot en smule interesse for Real. Ugarte og Fernandes er også hæderlige, men så stopper festen også der.
Det er vel en noget primitiv holdning. Deres Garnacho osv. kan de godt beholde, men nu var der trods alt lidt løse rygter om Amad Diallo i efteråret, og jeg har (desværre) set en del United kampe i år hvor jeg synes han har været bedste mand. Han er modsat Rodrygo også bedst til højre. En spiller på 22 år som scorede 11 mål og lagde op til 8 for et aldeles rædderligt hold er da alle dage interessant, i hvert fald i min verden. Rodrygo til sammenligning har scoret 13 mål og lavet 11 oplæg på omkring 6 kampe mere. Og ingen er vel i tvivl om hvem af de to har haft bedste forudsætninger for at præstere.Siempre Madrid post=186094 skrev:
Alt er til salg, fordi alt er lort. Om det så var på en fri transfer, så ville jeg hverken eje eller have noget af deres skrammel.-#7- post=186093 skrev: Manchester Evening News skriver at samtlige spillere i United angiveligt er til salg. Er der nogle spillere derfra som folk kunne tænke sig? Personligt kunne jeg jo godt se Amad Diallo fungere i Real Madrid hvis man nu skaffede sig af med Rodrygo. Bruno Fernandes har selvfølgelig alderen imod sig, men han er jo med afstand deres bedste spiller.
DC19
Altså nu nævner du jo selv Antony, som vel er undtagelsen der bekræfter reglen. Spillere er ikke automatisk dårlige fordi de spiller for United. Der kan være mange grunde til at de falder igennem, Di Maria som vi selv havde stor glæde af, brændte heller ikke ligefrem igennem derovre. Hvad angår Antony tror jeg at det vi ser nu er tættere på hans reelle niveau, noget han også viste i Ajax og fik ham solgt, end det meme han endte med at blive i United, selvom det han har præsteret i Betis nok også må siges at være lidt over trods alt.NadaMás post=186097 skrev:
Diallo .. Den lader vi lige ligge der. Hvorfor ikke Antony, når nu han brænder banen af i Betis?-#7- post=186093 skrev: Manchester Evening News skriver at samtlige spillere i United angiveligt er til salg. Er der nogle spillere derfra som folk kunne tænke sig? Personligt kunne jeg jo godt se Amad Diallo fungere i Real Madrid hvis man nu skaffede sig af med Rodrygo. Bruno Fernandes har selvfølgelig alderen imod sig, men han er jo med afstand deres bedste spiller.
Spøg til side. Mainoo og Yoro er vel de eneste spillere i deres trup, der kunne have blot en smule interesse for Real. Ugarte og Fernandes er også hæderlige, men så stopper festen også der.
DC19
I Real Sociedads ungdomshold spillede han med fire-mands forsvar. Da han tog over i Leverkusen spillede han faktisk også med... fire-mands forsvar i rum tid, indtil han så hans hold inkasserede mange mål, og derfor valgte at spille 3-4-2-1 for at have et bedre forsvar.
I Real Madrid står vi til at få Trent-Arnold og Álvaro Carreras. Og portugisiske fodboldfans i Real Madrids fora’er fortæller, at Carreras ikke er en wingback, men en traditionel fuldback.
Hvis Real Madrid henter de to ovenstående spillere, så indikerer ovenstående, at Alonso måske vil spille med fire-mands forsvar i Real Madrid, men hvor Trent-Arnold vil være den offensive back på højrefløjen for at kompensere at Vinicius og Mbappe er venstresides-orienteret. Eller?
Noget andet er, at Alonso i interviews tydeligt har udtalt, at han foretrækker (primært?) boldkontrol og (sekundært?) genpresspil. Denne kombination vil han også bedst få ved fire-mands forsvar vil jeg tro, men hvor der også skal være boldsikre spillere ala Modric/Kroos/Ødegaard.
Og nu hvor Alonso foretrækker boldkontrol – hvor vi altså ”dominerer” modstanderen ved at trille bolden rundt – vil det ikke som bekendt forudsætte en eller anden form for boldsikre fodboldspillere? MÅSKE dette vil være Arda Gulers chance for at spille sig fast, da hans force ligger i hans pasninger?
Jeg tror - baseret på transferrygter, Alonsos historik og udtalelser -, at vi kommer til at spille 4-4-2 i hvert fald når vi ikke har bolden.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Point taken - Alle falder igennem i United, hvilket selvfølgelig bevidner mere om at det er klubstrukturen der er problemet, og ikke spillerne.-#7- post=186099 skrev:
Altså nu nævner du jo selv Antony, som vel er undtagelsen der bekræfter reglen. Spillere er ikke automatisk dårlige fordi de spiller for United. Der kan være mange grunde til at de falder igennem, Di Maria som vi selv havde stor glæde af, brændte heller ikke ligefrem igennem derovre. Hvad angår Antony tror jeg at det vi ser nu er tættere på hans reelle niveau, noget han også viste i Ajax og fik ham solgt, end det meme han endte med at blive i United, selvom det han har præsteret i Betis nok også må siges at være lidt over trods alt.NadaMás post=186097 skrev:
Jeg synes dog ikke, at Real skal købe spillere derfra. De vil givetvis alle gøre det bedre i Real, men det kan selvfølgelig ikke være argument nok for at hente nogen derfra.
- Xabi om Bellingham
En lille indikation på at vi forhåbentlig får Bellingham længere ned i banen under Xabi, som utvivlsomt er det vi har mest brug for med den nuværende trup!
Donde está la biblioteca?
Jeg ser gerne salg af Rodrygo og også gerne den ene af Tchouameni eller Camavinga - kan ærlig talt ikke gennemskue hvem af dem der har mest talent i skoene. Hver gang jeg tror det er Camavinga, så falder han fuldstændig igennem de næste kampe og visa versa. Herudover mener jeg slet ikke at forsvaret er komplet med tilgang af Huijsen. Alaba er fodboldinvalid, Militao er det samme og Rüdiger synes jeg også er for svingende i sit niveau - den ene aften fænomenal, den anden skandaløs. Her ville jeg personligt ville undersøge muligheden for Daniel Vivian.
Uden bold:
Courtois
TAA Vivian Hujsen Carreras
Rodri Valverde
Bellingham
Mbappe Vinicius (klar til omstilling)
Med bold:
Courtois
Militao Hujsen
TAA Rodri Valverde Carreras
Mbappe Bellingham Vinicius