Sæsonen 25-26
Det kunne se sådan ud:
Courtois
Trent Asencio Huijsen Camavinga
Zubimendi
Valverde Guler Bellingham Vinicius
Mbappe
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Güler??? Hvad er der sket? :DMatamoro post=186104 skrev: Jeg tror ikke at Xabi kommer til at spille med tre mand i bagkæden. Opgaven for Xabi er ret simpel. Han skal finde en model hvor man får det bedste ud af Vinicius og Mbappe. Derfor dur det ikke at de begge spiller i en fri rolle oppe i front, hvor de begge kan søge ud mod venstre. Det har været en del af problemet i denne sæson. Jeg tror at Xabi vil finde en opstilling hvor Vinicius kan komme længere tilbage i banen og får venstrekanten for sig selv. Mbappe vil så have eneretten på dybdeløbene. Mit bud er at vi Xabi vil stille op med i en 4-1-4-1
Det kunne se sådan ud:
Courtois
Trent Asencio Huijsen Camavinga
Zubimendi
Valverde Guler Bellingham Vinicius
Mbappe
Skal ikke kunne kloge mig på hans niveau, men forlydenderne går jo på at han har gjort det rigtig godt. Jeg tror ikke man får det samme med Paz som med en Stiller eller Reijnders (også i type, men tænker mest på niveau).
Man kan så også sige, at det næppe er en fast starter klubben er på udkig efter, for de navne der er blevet nævnt, vil hverken slå Tchouameni, Valverde eller Bellingham af. Klubben leder mig bekendt mest efter en boldsikker midtbane, og det får man med Paz, og ingen andre muligheder på markedet, kan konkurrere med hvad man får i alder og niveau, prisen taget i betragtning. Dertil er det jo altid fedt med spillere der er opvokset i klubben.
Jeg så nok stadig hellere Stiller, da han mig bekendt foretrækker at ligge lidt dybere på banen, hvor jeg med Paz lidt frygter, at vi får en spiller der minder mere om en Arda Güler (ikke at der er noget galt i det, men håbede mere på en ægte boldflytter).
Jeg har svært ved at se en situation hvor en yderligere midtbane hentes ind, det vil som minimum kræve at Ceballos sælges.
Om Paz, så er talentet åbenlyst. Han er lige blevet kåret som den bedste unge (U23) spiller i Serie A i 2024/25. Det taler sit eget tydelige sprog. Og han er vel mere eller mindre nu en fast del af det argentinske landshold.
Har sagt det tidligere, og siger det gerne igen. Paz og Güler er fremtiden. Også derfor jeg er glad for, at man ikke gik efter Wirtz. Hvis Paz hentes tilbage, så kan man roligt sende Rodrygo videre.
Det ligner dog godt nok, at Arsenal har trukket sig, da de angiveligt mener den samlede pakke for Rodrygo er for dyr. Liverpool er nok heller ikke inde i billedet hvis de henter Wirtz. Det skulle så være fordi de sælger Luis Diaz. Tænker dog stadig Chelsea, City, United og måske PSG kunne være en mulighed for Rodrygo. Og hvis der kommer et bud omkring de €80 mio., så skal han bare videre, og så kan Paz og Güler tage over.
Real Madrid har ikke brug for flere offensiv spillere, der tager udgangspunkt i venstre side. Der er brug for en eller to, der er venstrebenet og som også kan spille i højre side. Paz og Güler.
Helt enig i din betragtning - Den ene udelukker bestemt ikke den anden, men i de givende rammer af den nuværende trup, har jeg svært ved at se plads til begge to, medmindre der kommer afgange. Her nævner jeg Ceballos, du Rodrygo - Begge ganske legitime.El_Juan post=186109 skrev: Svært at sammenligne Stiller og Paz. Den ene udelukker heller ikke den anden. Stiller er en defensiv central midtbanespiller - en 6'er/8'er - mens Paz er en 10'er - en offensiv midtbanespiller, der kan spille som decideret 10'er eller med udgangspunkt i højre side.
Om Paz, så er talentet åbenlyst. Han er lige blevet kåret som den bedste unge (U23) spiller i Serie A i 2024/25. Det taler sit eget tydelige sprog. Og han er vel mere eller mindre nu en fast del af det argentinske landshold.
Har sagt det tidligere, og siger det gerne igen. Paz og Güler er fremtiden. Også derfor jeg er glad for, at man ikke gik efter Wirtz. Hvis Paz hentes tilbage, så kan man roligt sende Rodrygo videre.
Det ligner dog godt nok, at Arsenal har trukket sig, da de angiveligt mener den samlede pakke for Rodrygo er for dyr. Liverpool er nok heller ikke inde i billedet hvis de henter Wirtz. Det skulle så være fordi de sælger Luis Diaz. Tænker dog stadig Chelsea, City, United og måske PSG kunne være en mulighed for Rodrygo. Og hvis der kommer et bud omkring de €80 mio., så skal han bare videre, og så kan Paz og Güler tage over.
Jeg synes at truppen har mere brug for en Stiller end Paz - Derfor er jeg dog stadig meget glad for at Paz kommer ind, af mange af de grunde du selv nævner. Jeg mener dog at en Stiller, der kan diktere spillet og sætte tempoet fra midten af, er mere essentiel for succes i kommende sæson.
En af de ting jeg savnede fra Paz i de få indhop han havde ifor 1. holdet i Madrid, var en sult og arbjeds iver i defensiven (han mindede for mig alt for meget om Rodrygo når han ikke havde bolden...jeg godtager at knægten ikke fik meget tid og det kunne sagtens bare være nerverne), jeg skal ikke kunne sige om han har lagt noget til sit arbejde og sult uden bold i italien, men noget kunne tyde på det, og i så fald mener jeg han som spiller pludselig minder utrolig meget om Bellingham, især hvis han som Jude kan tillægge sig 3-5kg muskler. Og hvis det stod til mig så havde vi en spiller i truppen der kunne aflaste Englænderen en smule, for jesus kristus hvor har manden set udkørt ud i denne season.El_Juan post=186109 skrev: Svært at sammenligne Stiller og Paz. Den ene udelukker heller ikke den anden. Stiller er en defensiv central midtbanespiller - en 6'er/8'er - mens Paz er en 10'er - en offensiv midtbanespiller, der kan spille som decideret 10'er eller med udgangspunkt i højre side.
Real Madrid har ikke brug for flere offensiv spillere, der tager udgangspunkt i venstre side. Der er brug for en eller to, der er venstrebenet og som også kan spille i højre side. Paz og Güler.
Hvis vi ikke skal bruge mange penge på midtbanen denne sommer, så brug i det mindste håndørene på Paz og hent også gerne Blanco hjem til den defensive bredde (især når vi ikke ved hvordan Camas næste season ser ud ifht til skader), og hvis Xabi faktisk tager konsekvensen og spiller med et 2-mands angreb (hvilket jo er det eneste rigtige med denne trup) så får vi brug for mere bredde på midtbanen. Jeg velkommer Paz med den rigtig attitude, så længe det ikke betyder at han er den eneste man henter til midtbanen eller at han bliver hentet ind uden reel plan for hvor han skal spille på banen (de spillere har vi nok af).
Donde está la biblioteca?
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Paz er meget mere teknisk end Bellingham. Jeg har set en del kampe med ham og jeg synes han minder om Güler, dog mere målfarlig som jeg ser det. Han arbejder fint defensivt, men ikke ligesom Bellingham etc.DeLaRed post=186111 skrev:
En af de ting jeg savnede fra Paz i de få indhop han havde ifor 1. holdet i Madrid, var en sult og arbjeds iver i defensiven (han mindede for mig alt for meget om Rodrygo når han ikke havde bolden...jeg godtager at knægten ikke fik meget tid og det kunne sagtens bare være nerverne), jeg skal ikke kunne sige om han har lagt noget til sit arbejde og sult uden bold i italien, men noget kunne tyde på det, og i så fald mener jeg han som spiller pludselig minder utrolig meget om Bellingham, især hvis han som Jude kan tillægge sig 3-5kg muskler. Og hvis det stod til mig så havde vi en spiller i truppen der kunne aflaste Englænderen en smule, for jesus kristus hvor har manden set udkørt ud i denne season.El_Juan post=186109 skrev: Svært at sammenligne Stiller og Paz. Den ene udelukker heller ikke den anden. Stiller er en defensiv central midtbanespiller - en 6'er/8'er - mens Paz er en 10'er - en offensiv midtbanespiller, der kan spille som decideret 10'er eller med udgangspunkt i højre side.
Hvis vi ikke skal bruge mange penge på midtbanen denne sommer, så brug i det mindste håndørene på Paz og hent også gerne Blanco hjem til den defensive bredde (især når vi ikke ved hvordan Camas næste season ser ud ifht til skader), og hvis Xabi faktisk tager konsekvensen og spiller med et 2-mands angreb (hvilket jo er det eneste rigtige med denne trup) så får vi brug for mere bredde på midtbanen. Jeg velkommer Paz med den rigtig attitude, så længe det ikke betyder at han er den eneste man henter til midtbanen eller at han bliver hentet ind uden reel plan for hvor han skal spille på banen (de spillere har vi nok af).
Enig i at hente noget bredde, men Blanco? Hvordan har han gjort det i Alaves? Jeg har ikke set ham nok til at bedømme.
Rygterne om Stiller er også intensiveret en del!
Jeg savner Pepe :(
Jeg er ikke uenig. Og jeg er ikke kun af den holdning, at man bør sælge Rodrygo, men også Ceballos. Jeg ser gerne, at de begge er fortid.NadaMás post=186110 skrev:
Helt enig i din betragtning - Den ene udelukker bestemt ikke den anden, men i de givende rammer af den nuværende trup, har jeg svært ved at se plads til begge to, medmindre der kommer afgange. Her nævner jeg Ceballos, du Rodrygo - Begge ganske legitime.El_Juan post=186109 skrev: Svært at sammenligne Stiller og Paz. Den ene udelukker heller ikke den anden. Stiller er en defensiv central midtbanespiller - en 6'er/8'er - mens Paz er en 10'er - en offensiv midtbanespiller, der kan spille som decideret 10'er eller med udgangspunkt i højre side.
Jeg synes at truppen har mere brug for en Stiller end Paz - Derfor er jeg dog stadig meget glad for at Paz kommer ind, af mange af de grunde du selv nævner. Jeg mener dog at en Stiller, der kan diktere spillet og sætte tempoet fra midten af, er mere essentiel for succes i kommende sæson.
Interessant med dit syn på Paz, du kender ham sikkert mere end jeg gør, det jeg synes der differenciere ham fra Guler er hans størrelse, som sagt, hvis han kunne tillægge sig 3+5kg muskler (som Bellingham gjorde i sin første season i Real), så er han rent fysisk meget tæt på Bellingham, men jeg tror gerne at han måske er mere teknisk end Jude, dermed mener jeg stadig sagtens han ville kunne gøre sig på den offensive midtbane, og spiller nogenlunde samme rolle som Jude (fra en dybere position, som vi forhåbentlig ser Jude i under Xiba).Madridista02 post=186112 skrev:
Paz er meget mere teknisk end Bellingham. Jeg har set en del kampe med ham og jeg synes han minder om Güler, dog mere målfarlig som jeg ser det. Han arbejder fint defensivt, men ikke ligesom Bellingham etc.DeLaRed post=186111 skrev:
Enig i at hente noget bredde, men Blanco? Hvordan har han gjort det i Alaves? Jeg har ikke set ham nok til at bedømme.
Rygterne om Stiller er også intensiveret en del!
Ifht Blanco, så var det et bud hvis man nu ikke ville ud og burge mange penge, jeg tager naturligvis gerne Zubimendi eller Stiller fremfor Blanco, men det bliver bare ikke til samme pris.
- Blanco har været fast mand på holdkortet i Alavas de seneste 2 seasoner (en af deres mest stabile spillere), han er naturligvis ikke det man ville betragte som en Real Madrid spiller, men han er en utrolig habil 6er, en spiller der er god til at positionere sig, han er ikke fysisk stærk som Tchou-Casemiro, men derimod god til at læse spillet på midtbanen, og så er han en spiller der med bolden i fødderne gør de nemme ting til perfektion (og så har han pt ikke nogen nævneværdig skades historik). Som defesiv midtbane minder han som type faktisk en smule om Xabi Alonso, omend han naturligvis er langt fra hans niveau. Min pointe med at hente ham (for absolut ingen penge da vi jo ligesom Paz også ejer 50% af rettighederne til ham), er at vi står med et defensivt problem hvis Cama forsætter sin skadeshistorik i næste season, og der skulle ske noget med hhv Fede eller Tchou, og her ser jeg Blanco som en fin spiller der der både har erfaringen i La Liga og i klubben, som kan aflaste vores midtbane når der er brug for det, og det vil der givetvis være over en hel season. Offensivt er han ikke noget at skrive hjem om, men rent defensivt er han stor set på alle parametre et par niveauer over Ceballos f.eks, og imo har vi brug for en "Nacho" agtig indskifter til vores midtbane.
Men sidder pengene løst hos Perez denne sommer, så er Zubimendi imo det bedste køb...ved ikke meget om Stiller, men naturligvis også at foretrække fremfor Blanco.
Faktum er bare at Camavinga har misset 33 kampe pga skade de seneste 2 seasoner, og har set skidt ud stort set hver gang han har skulle spille sig varm efter en skade, og det er imo et stort problem, som pt ikke ser ud til at løse sig lige foreløbigt, så imo har vi brug for min 2 spillere til midtbanen, 1 til at give noget offensiv kant efter Modric har forladt os (Paz er et interessant bud) og en til at give noget bredde på den defensive del af banen.
Donde está la biblioteca?
Militao - Asencio - (Carvajal)
Rüdiger - (Tchouameni)
Huijsen - Alaba
Alexander-Arnold - Carvajal
Valverde - Stiller - Ceballos
Camavinga - Tchouameni
Carreras - Mendy/Fran Garcia
Bellingham - Güler/Paz
Vinicius Jr. - Brahim Diaz
Mbappe - Endrick
Eller
Courtois - Lunin/Kepa
Alexander-Arnold - Carvajal
Militao - Rudiger - Asencio
Huijsen - Alaba
Carreras - Mendy/Fran Garcia
Valverde - Stiller - Ceballos
Camavinga - Tchouameni
Paz - Güler - (TAA)
Bellingham - Güler/Paz
Vinicius Jr. - Brahim Diaz
Mbappe - Endrick
Det er min ønsketrup!
Ud med:
- Mendy eller Fran Garcia
- Rodrygo
Forsvinder Lunin, så ind med Kepa eller Joan Garcia, selvom Garcia nu meldes tæt på Barca.
Huijsen tager Vallejos plads i truppen. Alexander-Arnold tager Lucas Vazquez' plads. Stiller tager Modrics plads. Álvaro Carreras tager Mendy eller Fran Garcias plads. Paz tager Rodrygos plads.
Hvis Ceballos ønsker at blive, så bliver han truppens 23. spiller og må tage til takke med en plads i kamp truppen når der er skader. I så fald er truppen på 23 mand, en mere end i forrige sæson.