Verdensstjernen vi ikke har brug for
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvis han skuffer kommer pengene stadig hjem mht marketing og så har vi stadig en supertrup som kan tage over på den plads han evt får.
Han er en fantastisk spiller, så ned med pulsen og nyd solen og damerne derude.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Steen skrev:
Jeg faldt også lige over denne.
Og så er der stadig nogen, som mener at vi ikke har brug for Gareth Bale.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
asp3200 skrev: Good one siempre. Folk kigger sig blindt på penge selvom det intet betyder for Madrid som klub.
Det har intet med pengene at gøre for mig. Jeg synes det er et vanvittigt beløb for en spiller. Men min primære bekymring, ved et Bale skifte er vores andre spillere, som vil lide overlast (eller underlast?) pga. manglende spilletid.
Men hele Bale'showet er vidst blevet diskuteret til ukendelighed. Jeg ville blot slå fast, at det ikke er prisen som jeg ser som det største problem:-)
Jeg er her stadig XOXO
- Jack Daniels
- Gæst
-
Steen skrev:
Mon det er bevidst, at de ikke vælger Ronaldos bedste sæson? Jeg er med på, at det er sæsonen inden han blev solgt til Real, men han havde trods alt vist i 07/08, at han kunne score 31 mål og syv assists i 31 kampe i PL.
Han scorede 43 mål i 47 kampe for United i 07/08 i CHL, PL og FA Cup, hvilket må siges at være en del bedre end Bales 26 mål i 45 kampe i PL, Cups og Europa. Når det er sagt, så giver sammenligningen ikke ret meget mening, fordi det er to forskellige hold og i forskellige sæsoner, hvorfor jeg ikke helt forstår sammenligningen fra Skys side (er det ikke Sky, som har lavet sammenligningen?) - andet end at de vil retfærdiggøre prisen på en britisk spiller.
Kilde:
Ronaldo:
espnfc.com/player/_/id/22774/cristiano-d...eiro-ronaldo?cc=5739
Bale:
espnfc.com/player/_/id/77653/gareth-bale?cc=5739
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
MMM skrev:
Siempre Madrid skrev:
Steen skrev:
Og så er der stadig nogen, som mener at vi ikke har brug for Gareth Bale.
Med den logik, så er det her jo et argument for at vi har større behov for Suarez end for Bale:
Nu er det faktisk ikke sammenligningen med Cristiano Ronaldo, som gør at jeg mener, at Gareth Bale er en god spiller at få til klubben, men derimod hans egen statistik, når den står alene. Sammenligningen er nemlig aldeles ubrugelig.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Raúl 7
- Gæst
-
Kolde stats er ikke alt, det handler også om at have en trup i harmoni og uden for mange spillere der minder om hinanden. Hvorfor blev Beckham ikke en større succes? Eller Owen? Fordi man købte dem på navnet og ikke på hvordan de ville passe ind.
Men lad os da købe Bale for en milliard og lade ham spille på højrekanten, det bliver skide godt...
Edit: Hvis Coentrao er med i handlen, så skal Nacho være backup både i midten og på venstreback? Det er da også skønt. Eller skal Casado være førsteholdsspiller? Måske Bale skal ned på venstrebacken, åh mulighederne er uendelige :)