Bedømmelse af truppen mod Almería
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (46 brugere)
Hele holdet 3.5
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Isco, di Maria og Illara som kampens bedste spillere. Rigtige fine indhop af Morata (igen) og Llorente (måske en erstatning for Arbeloa på sigt som back-up for Carvajal?).
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- kongmadrid
- Gæst
-
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
kongmadrid skrev: det kan da ikke være rigtigt at benz skal have den laveste karakter ???? har i set en anden kamp end jeg har???
2 assists og med i næsten alle vores angreb. Karakteren er absurd.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
kongmadrid skrev: det kan da ikke være rigtigt at benz skal have den laveste karakter ???? har i set en anden kamp end jeg har???
Tror det fylder meget, at han ikke får proppet en i kassen (inklusiv hos mig selv). Fin kamp, men som angriber får du altså ikke mere end 3 hos mig, når du brænder så mange chancer. Nuvel, flere af dem var det ikke helt ligetil, men en af dem skal det lykkes med.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
rezamadridista skrev: Elendigmendi!
Baseret på? Jeg synes personligt, han rejste sig fremragende ift Dortmund. Meget mere synlig, på den gode måde og med i mange opspil...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Han spillede en fin kamp.
Dog langt fra overbevist. Jeg vil se, hvad han kan i de store kampe.
Roesen7 skrev:
Tror det fylder meget, at han ikke får proppet en i kassen (inklusiv hos mig selv). Fin kamp, men som angriber får du altså ikke mere end 3 hos mig, når du brænder så mange chancer. Nuvel, flere af dem var det ikke helt ligetil, men en af dem skal det lykkes med.
Så burde det vel også tælle dobbelt, hvis en midtbanespiller laver et mål frem for assist, eller hvad?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
DarioGomez skrev:
Baseret på? Jeg synes personligt, han rejste sig fremragende ift Dortmund. Meget mere synlig, på den gode måde og med i mange opspil...
Ironi ;)
Skulle også lige først ind og tjekke hans karakterer :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.