Bedømmelse af truppen mod Almería
- Mcmanaman
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg forstår iøvrigt ikke hvordan andre tænker når de giver karakter, for når man giver 1 eller 5 hvilket jeg ikke har prøvet inu...1 og 5 må være for det ekstreme, og det har jeg ikke oplevet i denne her sæson.
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Mcmanaman skrev: Benzema har ik troen på det, men det har Morata. Det var lækkert at se Ancelotti klappe af Morata. Flot mål igen.
Det er ikke så mange uger siden, at Benzema var uhyggeligt skarp mod Barcelona, mens man godt kunne have kvalt Morata med sine bare næver for ineffektivitet. Tingene skifter hurtigt i fodbold, men Benzema spillede en udmærket kamp i aften, selv om han ikke kom på måltavlen.............og så var det naturligvis dejligt at se Morata i målscorerens rolle igen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Mcmanaman skrev: Benzema har ik troen på det, men det har Morata. Det var lækkert at se Ancelotti klappe af Morata. Flot mål igen.
En spiller der kommer ind de sidste 15 min. og skal spille sammen og imod 20 trætte spillere, vil altid have noget energi som de andre allerede har brugt, men det er måske noget kun jeg kan regne ud?
Men stadigvæk rart at se Morata score, og herligt og godt for ham og resten af holdet.
Benzema samt flere andre er ved at være godt møre, han er en af dem som har været på flere gange om ugen i flere måneder i træk uden pause, og så endda med titlen som en af de spillere der har været bedst i de fleste af kampene de sidste 4 måneder.
Jeg håber at der kommer en veludhvilet og fuldt ud mentalt stærk Ronaldo tilbage inden længe, for vi har sku ikke flere på bænken hvis noget går galt i næste uge.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
DarioGomez skrev:
rezamadridista skrev: Elendigmendi!
Baseret på? Jeg synes personligt, han rejste sig fremragende ift Dortmund. Meget mere synlig, på den gode måde og med i mange opspil...
Bro, han var perfekt :))
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Mcmanaman
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
Det er ikke så mange uger siden, at Benzema var uhyggeligt skarp mod Barcelona, mens man godt kunne have kvalt Morata med sine bare næver for ineffektivitet. Tingene skifter hurtigt i fodbold, men Benzema spillede en udmærket kamp i aften, selv om han ikke kom på måltavlen.............og så var det naturligvis dejligt at se Morata i målscorerens rolle igen.
Benzema bankede ellers to ind mod Barcelona, hvorfor det er underligt at hans indstilling på banen har ændret sig. Morata skulle have vist denne kølighed hele sæsonen igennem. I så fald ville han kunne spille mere tid i på banen.
- Mcmanaman
- Gæst
-
NDR skrev:
En spiller der kommer ind de sidste 15 min. og skal spille sammen og imod 20 trætte spillere, vil altid have noget energi som de andre allerede har brugt, men det er måske noget kun jeg kan regne ud?
Men stadigvæk rart at se Morata score, og herligt og godt for ham og resten af holdet.
Benzema samt flere andre er ved at være godt møre, han er en af dem som har været på flere gange om ugen i flere måneder i træk uden pause, og så endda med titlen som en af de spillere der har været bedst i de fleste af kampene de sidste 4 måneder.
Jeg håber at der kommer en veludhvilet og fuldt ud mentalt stærk Ronaldo tilbage inden længe, for vi har sku ikke flere på bænken hvis noget går galt i næste uge.
Ja tænk hvis han skulle afgøre kampen onsdag mod barcelona, i de sidste 5-10 minutter. En scoring tæller om modstanderen er træt, i undertal eller et 3 divisions hold. Det havde også få indflydelse på Benzemas karakter, med et eller to mål efter 4-0.
kongmadrid skrev: det kan da ikke være rigtigt at benz skal have den laveste karakter ???? har i set en anden kamp end jeg har???
Åbenbart ;). Tror du stenede over din idol-poster på din væg. Folket har talt, han var ringe i følge afstemningen. Har faktisk efter et indlæg fra NDR kigget franskmandens karaktere igennem i de bedømte kampe, da NDR kalder en af sæsonens bedste. Her viser det sig, at han faktisk ligger væsenlig tættere på bunden.
Det kan jeg sjovt slet ikke genkende, det med at han er uheldig med afslutnigerne i øjeblikket noget vås. Han er i forhold andre topangribere en elendig afslutter. De chancer han fik igår, der havde en Suarez, Lewan, Falcao osv i hvert fald smidt en enkelt eller to i målet.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Det må for helvede ikke være de samme kampe vi ser...han har haft på overlægger, stolper mm........hold kæft hvor er der meget ordkløveri her på denne fantastiske side.Vildfaren skrev:
kongmadrid skrev: det kan da ikke være rigtigt at benz skal have den laveste karakter ???? har i set en anden kamp end jeg har???
Åbenbart ;). Tror du stenede over din idol-poster på din væg. Folket har talt, han var ringe i følge afstemningen. Har faktisk efter et indlæg fra NDR kigget franskmandens karaktere igennem i de bedømte kampe, da NDR kalder en af sæsonens bedste. Her viser det sig, at han faktisk ligger væsenlig tættere på bunden.
Det kan jeg sjovt slet ikke genkende, det med at han er uheldig med afslutnigerne i øjeblikket noget vås. Han er i forhold andre topangribere en elendig afslutter. De chancer han fik igår, der havde en Suarez, Lewan, Falcao osv i hvert fald smidt en enkelt eller to i målet.
Mit billede på min væg er fordi jeg kan li og se de 2 med smil, for det er tegn på mål. Fint nok at man tolker det på anden måde.
Hver eneste gang en angriber brænder, så kommer der altid indlæg hvor man nævner 3 - 4 andre spillere som man mener ikke ville have brændt nogle af de chancer som Real spillere misser ....børnehave!!
Prøv dog for fanden og læs de forskellige indlæg, og forstå meningen istedet for alt det ordkløveri....
Siempre Madrid skrev:
God var han, men uhyggelig skarp vil jeg aldrig kalde ham ud fra den kamp ;)
NDR skrev:
Det må for helvede ikke være de samme kampe vi ser...han har haft på overlægger, stolper mm........hold kæft hvor er der meget ordkløveri her på denne fantastiske side.Vildfaren skrev:
Mit billede på min væg er fordi jeg kan li og se de 2 med smil, for det er tegn på mål. Fint nok at man tolker det på anden måde.
Hver eneste gang en angriber brænder, så kommer der altid indlæg hvor man nævner 3 - 4 andre spillere som man mener ikke ville have brændt nogle af de chancer som Real spillere misser ....børnehave!!
Prøv dog for fanden og læs de forskellige indlæg, og forstå meningen istedet for alt det ordkløveri....
Det med idolplakaten var møntet på kongmadrid, men i ser vist de samme kampe. ;) Læg mærke til, at jeg endnu en gang poster med ;) til sidst. Fair nok at syntes han var god. Størstedelen af os andre syntes, han var den dårligste ifølge de stemmer er afgivet(sammen med Lopez, som ikke rigtig havde noget at arbejde med)
Det er nok alle os andre der har stemt, den er gal med, vi har alle set forkert og Benzema var fremragende(hvis du tænker sådan efter at have set karakterene, så kan jeg sgu bedre forstå vi sjældent er enige fodbold, udover at holde med samme hold) her kommer en smiley igen ;)
Det er også fair at du ser det, at ramme stolpe og overlægger som succes. Det gør jeg ikke. For mig er det fuldstændig det samme som, at ramme ved siden af. Resultatet er i hvert fald det samme. Sandheden er i mine øjne bare, at han ikke er en god afslutter. Slet ikke når man tænker på hvor mange andre ting han kan. Han bruger væsentlig flere chancer en f.eks Lewan på at score mål(derfor er det netop ret relevant, at nævne det), det samme gør Ronaldo faktisk også, Ronaldo er bare væsenligt bedre end Benz i stort set alle facetter af spillet.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Tror der hentydes til han har haft et par stolpe-ud-forsøg på det seneste, men ellers mangler han skarpheden. Der hvor Benzema overstråler resten af verdens angribere er på boldene lige før afslutningen.
Han laver en fantastisk hælaflevering til Bale, som sender ham alene med målmanden, men brænder. Efterfølgende får han tæmmet en hård bold, vendt rundt og tørre 2 mand på vejen, og sender en bold i dybden til Bale, som desværre får et skidt 2. touch på bolden, selvom han var alene med målmanden.
Han spiller Coentrao og Illarra helt fri mod mål, og de har begge 2 kæmpe chancer.
Han indgår i nogle lækre 1-2 afleveringer med Modric og Di María, og det ender ud i, at Di María brænder en stor chance lige udenfor feltet... Gæt hvem der havde stået for assisten? ;)
Derudover så laver han 2 assist til Bale og Isco, så man skal være en ualmindelig kritikker af manden, for at ikke at rose ham efter kampen!
Benzema kom til sine chancer, og selvom det var svære bolde at aflsutte på, så skal han putte bare én i kassen, men det gør kun at hans ellers kæmpe 5-tal kun blev til et kæmpe 4-tal, fordi han selv havde nogle gode muligheder til at score. Altså 2 bolde i feltet som ligger bag ham, og 2 bolde som hopper og er svære at holde nede, men vurdere man hans kamp til et 3-tal, fordi han ikke får scoret, så sidder der altså nogle yderst uduelige kritikkere som må dømmes inhabile i situationen!
Benzema stod for langt størstedelen af vores angreb, og var holdets helt store kreatør, selvom Isco, Modric og Di María alle var inde.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.