Bedømmelse af truppen mod Almería

12 år 3 måneder siden #25 af Roesen7
Benz spiller en fin kamp og kunne snildt have fået sig et 4-tal. Jeg har bare svært ved at give en angriber bedømmelsen, 4, når han misser et par forholdsvise store chancer. Han får i min bog et stort 3-tal, hvilket bestemt også er en flot karakter - eller hvad? En godkendt præstation indikerer vel at man har bidraget tilstrækkeligt til holdet?
Måske er problemet, at vi hver især har forskellige meninger om hvad der er et 3-tal og hvad der er et 4-tal. Og lig dertil den enkeltes forventning til spillerne. Jeg bedømmer fx. Benz hårdere end jeg nok gør med Illara. Illara er ny på holdet og skal stadig vænne sig til klubben. Derfor forventer jeg mig mindre "magi" fra hans side og han får derfor et 4-tal for en fin præstation hvor han vasker Dortmund kampen lidt væk.
Benz er etableret angriber og har spillet en flot sæson. Og mere vil jo have mere. Så jeg forventer et mål og mere skarphed fra hans side. Han skal sammen med Bale dække ind for en manglende Ronaldo og Ronaldo leverer mål. Som sagt er Benz præstation ikke dårlig i dag, hvilket jeg bestemt heller ikke synes et 3-tal indikerer, jeg forventer mig måske bare for meget af ham :-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 måneder siden #26 af Vildfaren

Dios skrev: Vildfaren skrev:

Det kan jeg sjovt slet ikke genkende, det med at han er uheldig med afslutnigerne i øjeblikket noget vås. Han er i forhold andre topangribere en elendig afslutter. De chancer han fik igår, der havde en Suarez, Lewan, Falcao osv i hvert fald smidt en enkelt eller to i målet.

Tror der hentydes til han har haft et par stolpe-ud-forsøg på det seneste, men ellers mangler han skarpheden. Der hvor Benzema overstråler resten af verdens angribere er på boldene lige før afslutningen.

Han laver en fantastisk hælaflevering til Bale, som sender ham alene med målmanden, men brænder. Efterfølgende får han tæmmet en hård bold, vendt rundt og tørre 2 mand på vejen, og sender en bold i dybden til Bale, som desværre får et skidt 2. touch på bolden, selvom han var alene med målmanden.
Han spiller Coentrao og Illarra helt fri mod mål, og de har begge 2 kæmpe chancer.
Han indgår i nogle lækre 1-2 afleveringer med Modric og Di María, og det ender ud i, at Di María brænder en stor chance lige udenfor feltet... Gæt hvem der havde stået for assisten? ;)

Derudover så laver han 2 assist til Bale og Isco, så man skal være en ualmindelig kritikker af manden, for at ikke at rose ham efter kampen!

Benzema kom til sine chancer, og selvom det var svære bolde at aflsutte på, så skal han putte bare én i kassen, men det gør kun at hans ellers kæmpe 5-tal kun blev til et kæmpe 4-tal, fordi han selv havde nogle gode muligheder til at score. Altså 2 bolde i feltet som ligger bag ham, og 2 bolde som hopper og er svære at holde nede, men vurdere man hans kamp til et 3-tal, fordi han ikke får scoret, så sidder der altså nogle yderst uduelige kritikkere som må dømmes inhabile i situationen!

Benzema stod for langt størstedelen af vores angreb, og var holdets helt store kreatør, selvom Isco, Modric og Di María alle var inde.

Det er med andre ord alle os andre den er gal med?

Øvrigt det med stolpe ud ser jeg faktisk mere som, at han i øjeblikket er heldigere end han plejer med afslutningerne. ;)
Go søndag alle.

EDIT: jeg har i øvrigt givet Benz 3 ligesom Roesen7, da han bidrager med assists.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Vildfaren.

12 år 3 måneder siden #27 af BBB

Siempre Madrid skrev:

Mcmanaman skrev: Benzema har ik troen på det, men det har Morata. Det var lækkert at se Ancelotti klappe af Morata. Flot mål igen.

Det er ikke så mange uger siden, at Benzema var uhyggeligt skarp mod Barcelona

Så forskelligt man dog kan se tingene. Benzema scorede, men han var langt fra "uhyggeligt skarp" mod Barcelona. Han havde nogle uhyggeligt store chancer, som han burde have omsat til uhyggeligt mange mål ;-)

12 år 3 måneder siden #28 af Dios
Vildfaren skrev:

Det er med andre ord alle os andre den er gal med?

Øvrigt det med stolpe ud ser jeg faktisk mere som, at han i øjeblikket er heldigere end han plejer med afslutningerne. ;)
Go søndag alle.

EDIT: jeg har i øvrigt givet Benz 3 ligesom Roesen7, da han bidrager med assists.

Ja da selvfølgelig. Hvad havde du ellers regnet med? En angriber skal kun score. Velkommen tilbage til start 90'erne siger jeg bare ;)

Og jo tak og ilm måde.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, rezamadridista

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #29 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Bedømmelse af truppen mod Almería

Dios skrev: Vildfaren skrev:

Det kan jeg sjovt slet ikke genkende, det med at han er uheldig med afslutnigerne i øjeblikket noget vås. Han er i forhold andre topangribere en elendig afslutter. De chancer han fik igår, der havde en Suarez, Lewan, Falcao osv i hvert fald smidt en enkelt eller to i målet.

Tror der hentydes til han har haft et par stolpe-ud-forsøg på det seneste, men ellers mangler han skarpheden. Der hvor Benzema overstråler resten af verdens angribere er på boldene lige før afslutningen.

Han laver en fantastisk hælaflevering til Bale, som sender ham alene med målmanden, men brænder. Efterfølgende får han tæmmet en hård bold, vendt rundt og tørre 2 mand på vejen, og sender en bold i dybden til Bale, som desværre får et skidt 2. touch på bolden, selvom han var alene med målmanden.
Han spiller Coentrao og Illarra helt fri mod mål, og de har begge 2 kæmpe chancer.
Han indgår i nogle lækre 1-2 afleveringer med Modric og Di María, og det ender ud i, at Di María brænder en stor chance lige udenfor feltet... Gæt hvem der havde stået for assisten? ;)

Derudover så laver han 2 assist til Bale og Isco, så man skal være en ualmindelig kritikker af manden, for at ikke at rose ham efter kampen!

Benzema kom til sine chancer, og selvom det var svære bolde at aflsutte på, så skal han putte bare én i kassen, men det gør kun at hans ellers kæmpe 5-tal kun blev til et kæmpe 4-tal, fordi han selv havde nogle gode muligheder til at score. Altså 2 bolde i feltet som ligger bag ham, og 2 bolde som hopper og er svære at holde nede, men vurdere man hans kamp til et 3-tal, fordi han ikke får scoret, så sidder der altså nogle yderst uduelige kritikkere som må dømmes inhabile i situationen!

Benzema stod for langt størstedelen af vores angreb, og var holdets helt store kreatør, selvom Isco, Modric og Di María alle var inde.

Hørt!

12 år 3 måneder siden #30 af Jespersk
Benzema var måske med i de fleste gode angreb, men at han ikke får scoret i en kamp som denne, hvor han endda havde en Kæmpe chance, er sku for dårligt. Han beviser endnu engang, at han ikke har det niveau en angriber i real madrid skal besidde.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

12 år 3 måneder siden #31 af Siempre fiel
Jeg er fuldstændig enig i at Benz har flere gode aktioner igår, men hvis en angriber er så ualmindeligt uskarp, så er det bare ik Real Madrid værdigt. Benz har været god i denne sæson, men jeg blir fanme sindssyg over at sku blive ved med at se på en angriber så i hvert andet angreb ser ud som om han har taget støvlerne forkert på. Igen, det går fint mod Almeria, men jeg håber han tager sig sammen og er afgørende på onsdag og mod Bayern - en angriber der ik ka ramme målet nærmest ligegyldigt hvor mange forsøg man får det er fanme en skændsel. Så jeg klukkede stort da jeg læste at skribenten mente han var tæt på at være kampens spiller. Forestil Jer at en angriber der blir piftet ud til sidst pga sin overjordiske uskarphed, han i nogles øjne er Man of the Match - ja jeg undres.

12 år 3 måneder siden #32 af interfigo
Benzema scorer måske ikke så meget men hvis han holder denne sæsons niveau hver sæson så vil jeg gerne beholde ham sålænge vi spiller det her system, for han passer simpelthen så godt ind i det.
Benzema skal for mig score nogle mål men i højere grad skal han assistere sine holdkammerater hvilket han gør fortrinligt fortiden. Jeg mener at en stor andel af skylden for at Benzema har spillet bedre i denne sæson er salget af Ôzil, hvilket har medført at Benzema er blevet playmakeren. Benzema får et stort 4-tal for hans præstation igår.

EDIT: Det skal lige siges at jeg kun så 70 min. af kampen igår så jeg skal ikke kunne sige om de sidste 20 min havde trukket hans karakter ned.
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved interfigo. Begrundelse: ret
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, fz

12 år 3 måneder siden #33 af Siempre fiel

interfigo skrev: Benzema scorer måske ikke så meget men hvis han holder denne sæsons niveau hver sæson så vil jeg gerne beholde ham sålænge vi spiller det her system, for han passer simpelthen så godt ind i det.
Benzema skal for mig score nogle mål men i højere grad skal han assistere sine holdkammerater hvilket han gør fortrinligt fortiden. Jeg mener at en stor andel af skylden for at Benzema har spillet bedre i denne sæson er salget af Ôzil, hvilket har medført at Benzema er blevet playmakeren. Benzema får et stort 4-tal for hans præstation igår.

EDIT: Det skal lige siges at jeg kun så 70 min. af kampen igår så jeg skal ikke kunne sige om de sidste 20 min havde trukket hans karakter ned.

Så at man ik ka ramme målet om det så galdt livet, det betyder reelt ik rigtig noget når man er spydspids? Et stort 4-tal??!!?!? Det ka da godt være han gik fint med i andre situationer, men nu var det jo ik sådan at han fik bolden til at lave kaffe eller noget. Hvis det igår var til at stort 4-tal, så må denne skala til 5 ha været utilstrækkelig før i tiden hvor Real Madrid var så heldige at ha virkelig klasseangribere. Desværre husker jeg godt hvorn det var at ha Hugo Sanchez, Butragueno, Suker, Zamorano osv osv osv. Havde de fået de samme chancer som Bemz vader rundt i uge efter uger, så er jeg ik i tvivl om at de ku ha lavet basser i samme antal som Cristiano og Messi nu om dage. Et stort 4-tal til Benz - dvs at han spillede NÆSTEN en perfekt kamp!!??!!? Jeg må fanme le - sammen med de mange på stadion som piftede af ham igår da han igen, igen, igen ik ku formå at holde en simpel afslutning indenfor rammen.

12 år 3 måneder siden #34 af DarioGomez

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

12 år 3 måneder siden #35 af Vildfaren

DarioGomez skrev: www.madridista.dk/index.php/2191-madridi...mener-et-kattens-liv

Touche...?

Det at der er skrevet en artikel som forherliger ham, gør ham vel ikke til en bedre afslutter?

Faktum er bare, at et samlet forum har bedømt ham til, at være den dårligste på banen i går. At i på det pureste fornægter syntes jeg er vildt morsomt.. Også det, at du selv har skrevet din bevisførelse i artiklen du linket.... Det er fandme klasse
Den eneste grund til, at Lopez har samme karakter er, at han ikke havde noget at lave. Og ham plejer jeg at være hård ved, men han gjorde ikke noget forkert.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Vildfaren.

12 år 3 måneder siden #36 af M_linding

Vildfaren skrev:

DarioGomez skrev: www.madridista.dk/index.php/2191-madridi...mener-et-kattens-liv

Touche...?

Det at der er skrevet en artikel som forherliger ham, gør ham vel ikke til en bedre afslutter?

Faktum er bare, at et samlet forum har bedømt ham til, at være den dårligste på banen i går. At i på det pureste fornægter syntes jeg er vildt morsomt.. Også det, at du selv har skrevet din bevisførelse i artiklen du linket.... Det er fandme klasse
Den eneste grund til, at Lopez har samme karakter er, at han ikke havde noget at lave. Og ham plejer jeg at være hård ved, men han gjorde ikke noget forkert.

Det siger vist mere om brugerne her inde, end om Benzema.

Et andet faktum er, at Benzema snart har spillet fem år i træk, på verdens sværeste position. Det har han gjort under kompetente trænere som Pellegrini, Mourinho og Ancelotti - Og under en præsident som til hver en tid elsker at smide formuer efter angribere, og kan få stort set hvem som helst til klubben.

Fortæller det dig ikke, på et eller andet niveau, at det er muligt at du måske tager fejl (eller misser en synsvinkel)?:)
Følgende bruger(e) sagde tak: interfigo, Dios, fz

Leveret af Kunena Forum