Alle mand klar til CL

11 år 3 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Carlo Ancelotti kan glæde sig over at have alle mand klar til CL-opgøret mod Atlético Madrid på tirsdag.

I gårsdagens kamp nåede Pepe endda at komme på banen og få lidt spilletid inden det vigtige opgør, men det var faktisk lige ved at gå grueligt galt for portugiseren, da han stødte sammen med Keylor Navas og de måtte begge modtage behandling på banen, men heldigvis er der ingen problemer med nogen af dem.

Gareth Bale var ude af spillet til kampen i går, men han forventes klar til opgøret og dermed er de to eneste ubekendte Sami Khedira og Fabio Coentrao, ikke var med i gårsdagens kamp og ifølge Real Madrid er ude med skader, selv om der ikke er meldt ud hvad slags skader, der er tale om.

I princippet bør de to spillere dog også være klar til CL-opgøret.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #2 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Alle mand klar til CL
Flyttet fra anden tråd:

For fanden. Jeg havde skrevet en stil i denne tråd. Men det hele blev slettet. Jeg ved ikke hvad der er sket med Madridista.dk, men det sker tit at hele indlæg forsvinder af den ene eller anden grund. Om det er min telefon ved jeg ikke men kan konstatere at jeg ikke er den første der har oplevet det. Forbandet internet:P

Når men, det kan nok ikke komme bag på nogen at jeg ønsker Isco i den startopstilling. men sidst jeg spåede Bale ude, tog jeg fejl. Så denne gang spår jeg ham på banen. -desværre. I disse kampe mod Atletico har vi brug for en stærk midtbane-hvilket kræver midtbanespillere. Hvis vi taber slaget om midtbanen, endnu engang, så taber vi også kampen. Vi har ikke brug for endnu en hurtigløber. Vi har brug for boldsikre kombinations-stærke spillere som arbejder benhårdt frem- og tilbage i banen.

Men lad mig slå fast, en gang for alle. Nej, jeg er ikke fan af Bales spillestil, og ja jeg ville sælge ham til sommer uden at blinke. Men for Real Madrids skyld -ligesom med alle andre spillere- så ønsker jeg sejre. Så jeg håber altid på at alle spillere gør de godt, og på tirsdag, (hvis jeg ellers gætter rigtig denne gang) så starter Isco på bænken og Bale starter på banen, så ønsker jeg for alt i verden han han (for en gangs skyld) gør mine argumenter til skamme, og spiller en formidabel kamp. Jeg vil 100 gange hellere tabe en diskussion om spillestil end at Real Madrid taber på tirsdag. Yep Pelle, jeg kommer dig lige i forkøbet -jeg ved godt at jeg er et stort menneske;)

Vi kan hver især lide forskellige spillestile, spillere,, trænere, præsidenter osv. men vi elsker alle sammen den samme klub -Real Madrid.

Jeg er her stadig XOXO

• Dybro
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #3 af Dybro
Besvaret af Dybro på emne Alle mand klar til CL
Jeg er for 4-4-2 på tirsdag men ville kunne leve med en 4-3-3 (som jeg tror han måske holder fast i) hvis det bliver med en falsk 9´er og her kunne jeg godt tænke mig at se James.

Ved en 4-3-3 må valget må stå mellem Benzema og Bale i front, hvor Ronaldo er selvskrevet på ventrefløjen og James ligger som en falsk 9´er.
Midtbanen med Isco, Kroos og Modric
Forsvaret med Marcelo, Verane, Ramos og Carvajal
og Casillas i buret

Er enig i, at midtbanen bliver det afgørende moment
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Dybro.

11 år 3 måneder siden #4 af PCBJ
Besvaret af PCBJ på emne Alle mand klar til CL
Smukt dybro.. Lige mine ord. Og så vil jeg lige tilføje at det er så fedt at se den motivation som truppen har fået tilbage.. Selv illara lignede en som havde lyst til at have omgang med bolden.. Bale er ved at komme i omdrejninger og Ramos og James er tilbage hvor de slap.. Modric mangler lidt for at være der men han rimer på real Madrid og skal selvfølgelig være en del af startelleveren mod Atletico.. Hala Madrid

11 år 3 måneder siden #5 af Dios
Besvaret af Dios på emne Alle mand klar til CL
Dybro skrev:

Jeg er for 4-4-2 på tirsdag men ville kunne leve med en 4-3-3 (som jeg tror han måske holder fast i) hvis det bliver med en falsk 9´er og her kunne jeg godt tænke mig at se James.

Jeg forstår ikke den der med falske 9'er. For hvad vil du kalde Benzema's rolle? Du er tydeligvis ikke fan af ham, og fred være med det, men du kan jo ikke gøre din subjektive mening til fakta. For faktum er vel, at vi allerede spiller med en falsk 9'er?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn, Chamartin

11 år 3 måneder siden #6 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Alle mand klar til CL
Hvis alle er klar, mens Bale er halvklar så burde der ikke være tvivl om startopstillingen. Hele holdet er i fantastisk form, så hvis en spiller ikke er fysisk topklar så der andre til tage over.

11 år 3 måneder siden #7 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Alle mand klar til CL

Dybro skrev: Jeg er for 4-4-2 på tirsdag men ville kunne leve med en 4-3-3 (som jeg tror han måske holder fast i) hvis det bliver med en falsk 9´er og her kunne jeg godt tænke mig at se James.

Ved en 4-3-3 må valget må stå mellem Benzema og Bale i front, hvor Ronaldo er selvskrevet på ventrefløjen og James ligger som en falsk 9´er.
og Casillas i buret

Bale i front og James som falsk 9'er. Det har de aldrig nogensinde spillet i Real Madrid også vil du implementere det til kampen over alle på tirsdag.

Come on seriøst...
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Pelle

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #8 af Storken
Besvaret af Storken på emne Alle mand klar til CL

Fondo_Sur skrev:

Dybro skrev: Jeg er for 4-4-2 på tirsdag men ville kunne leve med en 4-3-3 (som jeg tror han måske holder fast i) hvis det bliver med en falsk 9´er og her kunne jeg godt tænke mig at se James.

og Casillas i buret

Bale i front og James som falsk 9'er. Det har de aldrig nogensinde spillet i Real Madrid også vil du implementere det til kampen over alle på tirsdag.

Come on seriøst...

Messis første kamp som falsk 9'er var den 2. maj 2009 mod Real Madrid på Bernabeu.Det virkede nogenlunde den dag.

11 år 3 måneder siden #9 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Alle mand klar til CL

Storken skrev:

Fondo_Sur skrev:

og Casillas i buret

Come on seriøst...

Messis første kamp som falsk 9'er var den 2. maj 2009 mod Real Madrid på Bernabeu.Det virkede nogenlunde den dag.

Vil du lige skære din pointe ud i pap? :-) Hvad mener du så, at man kan konkludere???

11 år 3 måneder siden #10 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Alle mand klar til CL
Nok bare endnu en stikpille fra storken...

11 år 3 måneder siden #11 af Kroos
Besvaret af Kroos på emne Alle mand klar til CL

M_linding skrev:

Storken skrev:

Fondo_Sur skrev:

og Casillas i buret

Come on seriøst...

Vil du lige skære din pointe ud i pap? :-) Hvad mener du så, at man kan konkludere???

At vi skal eksperimentere, i alle top kampe, ved at give alle spillere en falsk 9er rolle, indtil man har fundet den næste Messi.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #12 af Storken
Besvaret af Storken på emne Alle mand klar til CL
I mine øjne har Real Madrid brug for et frisk pust mod Atletico. Det kunne sagtens være James som falsk 9'er. Vi er snart nået det punkt, hvor alt er bedre end indlæg og langskud :)

Leveret af Kunena Forum