Alle mand klar til CL
- zigriaosmani
- Senior bruger
-
Det er sku efterhånden blevet en vane, at hver gang bale misser en kæmpe chance, så kaster alle sig over ham med had og beskyldninger osv. I dette tilfælde så er mange Real fans ingen undtagelse, og det er en helt utrolig tankegang han har til spiller som Bale. Her er mange af de andre fans hellere ikke nogen undtagelse. Det må også være helt utroligt at rende rundt med så tårn høje forventninger til Bale, og det er en helt igennem forfærdelig følelsesmæssigt byrde som Bale har fået på sig, specielt de mange forhåbninger Real fans har til ham. Selvfølgelig er det skidt, at han har kostet 700-800 millioner kroner, men den behandling han har fået.. der er ikke til at sætte ord på. Jeg har fulgt Real i næsten 15 år, set stort set hver kamp, og jeg er nået til et punkt hvor jeg føler det er blevet for meget. Han har mange dårlige kampe for tiden, men når han endelig har 2-3 gode kampe (det har han haft for nyligt) så er der bare ingen ros at komme efter. Som Real fan er jeg blevet træt af det og synes det er synd for Bale, når det bare påvirker hans selvtillid endnu. Tænk dig, hvis du aldrig fik ros for din præstationer, aldrig blev værdsat for de 2-3 kampe du har spillet godt, og konstant blevet pibbet af.
Men så igen, så er det derfor at Ancelotti er manager, og er der noget han er rigtig god til, så er det mandskabs-behandling. Det er ham der giver selvtillid til Bale (udover truppen) og tror på ham hver gang. Kan godt være jeg har mange dårlige pointer, men hvis I tænker over det et par gange så forstår I mig :). Hala Madrid!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Det er SÅ udueligt dumt; og vi skal selvom vise, at vi er en større klub end Babselone og skille os af med den slags idioter i stedet for at tiltrække dem.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Mit humør er ikke blevet bedre!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
Puha. Carvajal var ellers en af mine yndlingsspillere.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Mandzukic har jo heller ikke været ude og sige noget overhovedet. Kan man ikke ligefrem sige om Chiellini dengang med Suarez.
Roesen7 skrev:
Siempre Madrid skrev:
Puha. Carvajal var ellers en af mine yndlingsspillere.
Sku lidt en træls situation der er opstået omkring Carvajal. Slaget burde give karantæne, men på den nye video der er postet her ligner det godt nok han bider....
Hvis ret skal være ret bør der være en klar linje og hård straf. Ellers er der jo ingen sikkerhed for hvad linje der ligges for dagen næste gang. Sku spændende hvad dagen bringer efter denne nyhed.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Siempre Madrid skrev: Luis Suarez?
Som den engelske dronningemoder ville have sagt: We are not amused!!
6 spilledage, en klækkelig bøde og en ordentlig reprimande af klubben.
Derudover så tør man vel dårligt sætte Carvajal og Suarez overfor hinanden i El Clasico.
På den mere seriøse side, så synes jeg egentlig klippet understreger Reals problemer i disse Derbis. Vi spiller fodbold i 45 minutter - og er klart bedst - men bliver med tiden trukket til mere fysisk spil, hvor vi har kortere lunte og mister fokus fra fodbolden. Understreget ved en offensivt velspillende højreback, som pludselig laver en tåbelig svinestreg i stedet for at løbe frem i banen og angribe den kontramulighed vi faktisk havde.
Vi var det bedste hold på banen i går. Nøjagtig som vi er det hver gang vi møder Atletico. Modsat de tidligere kampe holdt vi fokus på spillet i 45 minutter og ikke 15, som har været tendensen tidligere. Lad os nu få bolden ned på jorden og spille med hovedet i returen, så skal vi nok knække dem. Et eller andet sted synes jeg folk skyder forbi, når Ancelotti og Bale skal gøres til syndere. Det er en mentalitetsændring, hvor folk skal droppe deres egoistiske frustationshævntogter og holde fokus på spillet i stedet.
I øvrigt var Varane fantastisk i går, det skal han i den grad roses for. Sikkerheden selv i alle sine indgreb.
Med Mandzukic generelle opførsel på en fodboldbane in mente, så vil jeg også mene, at han med det samme havde gjort opmærksom på, at hans arm havde været i kontakt med et tandsæt, men den slags var der intet af. Karantæne til Carvajal, og så har vi jo heldigvis verdens måske bedste højre back siddende klar på bænken i Arbeloa, så det går nok :)
Modric eller James driver bolden frem for at sætte et angreb i gang. De laver afleveringen, angriberen mister bolden, og så går det den anden vej. Pludselig er der en motorvej ned mod Real-forsvaret, og midtbanespilleren må lave et hidsigt tilbageløb for at få lukket ned for kontraen.
Jeg ved godt, at vores varemærke gerne skulle være det smukke, boldbesiddende spil med en boldfast midtbane, men jeg savner altså en decideret defensiv midt i disse kampe, som kunne aflaste Modric, Kroos, Isco eller hvem der nu skal agere som de kreative indslag. Jeg synes at Modric og Kroos så trætte ud mod slutningen, og jeg ser også dette som en del af grunden til at kampens sidste fase bølgede så meget frem og tilbage som den gjorde. Ingen af de andre er jo deciderede defensivt indstillede, så jeg tror det ville gavne os i disse kampe hvis den en del af det defensive arbejde blev varetaget af en defensiv midtbanespiller.
Pelle skrev:
M_linding skrev:
Sahinovic skrev:
M_linding skrev: Så I da Simeone kastede en flaske ind på banen, for at trække tiden?
I min verden (og her er hyggeligt, kan I tro) bør UEFA give ham 1-3 kampes karantæne for sådan noget.... Det er altså bare for langt ude IMO.
Så du da Carvajal gav Mandzukic en knytnæve i maven? Det eneste jeg prøver på at sige at det er Atl. Madrid - Real Madrid idag, sådanne ting er ganske naturlige i disse kampe, så fald nu lidt ned (-;
Nej det gjorde jeg faktisk ikke.:)
Synes du ikke, at der er en forskel på træneren og spillere i en nærkamp? Det mener jeg, at der er....
Ahh Linding, selv om der er forskel på trænere og spillere, så smadrer man ikke sin knytnæve i maven på en modspiller. Decideret urutineret lavet af Carvajal - han er heldig det ikke kommer til at koste.
Som jeg skrev, så havde jeg ikke set situationen med Carvajal. Hvis han har bidt - hvilket jeg tvivler på - så læner han sig op ad en fyring IMO.
Det ændrer dog ikke på, at jeg synes Atletico får for lang snor af dommeren. Reglerne bliver gradbøjet...
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Siempre Madrid skrev: Luis Suarez?
Som den engelske dronningemoder ville have sagt: We are not amused!!
Ja kan se at medierne er gået amok over denne hændelse, men han bider jo ikke, havde han bidt så havde Mandzukic nok gjort os opmærksom på dette ved at lave en baglæns kolbøtte oppe i luften.
Florentino Pérez