Alle mand klar til CL

• Jespernormann
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #61 af Jespernormann
Besvaret af Jespernormann på emne Alle mand klar til CL

Raúl 7 skrev: Bale kan bare ikke gøre noget rigtigt i denne sæson :( Det er sgu træls.

Ser normalt passivt til når der diskuteres her på siden, men kommentarer som denne kan jeg ikke holde mig fra at kommentere.
Lad nu være med at gøre Bale til syndebuk igen, igen, igen på baggrund af den her kamp. Ja han skulle have scoret i første halvleg, det ved vi alle, men det skal ikke afspejle hvordan han spillede i (specielt første halvleg) - i min optik er han blandt de bedre spillere. Gode løb hvor han kommer til indlæg, to gode skudforsøg og masser af vilje og gejst. Kommer frem til mere og producerer mere end eksempelvis Ronaldo.
Ja han falder ud af kampen i anden halvleg, i takt med at madrid mistede momentum, men det gjorde andre spillere også.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #62 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Alle mand klar til CL
Jeg er pisse sur - men jeg ved ikke helt, hvem jeg er sur på..

...måske spillerne for ikke bare at vinde. De spillede jeg godt de første 60 minutter, og havde fine chancer.

...måske Atletico, for at være som de nu er.

...måske dommeren, for at omskrive reglerne til at være fordelagtige for Atletico. "Flot med en international linie", vil nogen måske sige... Men siden hvornår er det blevet tilladt, at den samme spiller kan lave 4-5-6-7 frispark uden at få kort. Det havde på retfærdigvis hjulpet Real Madrid, hvis dommere havde dømt efter fodboldreglerne, og straffet de mange gentagende frispark. Derudover fatter jeg ikke, at han finder sig i deres flabede opførsel (men det er vel hans problem).

Et OK-dårligt resultat, som Atletico vil være glade for. Jeg har dog en idé om, at vi kan sætte tingene på plads på Bernabeu (hvor dommeren påvirkes anderledes) hvis gutterne husker at spille fodbold.

Men lige nu at jeg sgu sur:)

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #63 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Alle mand klar til CL
Jeg vil gerne have lov til at rose Bale for gejst og vilje! Det kan godt være, at alt ikke lykkes, men den tackling af Juanfran da bolden er ude over baglinjen- det viser squ endelig, at han er tændt!! :)

11 år 3 måneder siden #64 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Alle mand klar til CL
Gud, hvor jeg dog hader Atlético. Det er simpelthen utroligt så manipulerende, de er, og de prøver jo at få omstødt selv de klareste indkast eller frispark. Fairplay er en by i Rusland for dem.

Til kampen. Vi spiller jo fremragende i første halvleg. Puha. Hvis Bale scorer på den chance, så vinder vi stort. Vi SKAL have de tidlige mål, og det skal vi også have i returen. Forfærdeligt, at vi giver de chancer væk til sidst.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real HWL, JimmyBroe

11 år 3 måneder siden #65 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Alle mand klar til CL
Lige nu er jeg godt nok irriteret! Ud af alle de chancer + halvchancer vi har igennem kampen kan vi ikke få omsat et eneste til et mål, Atlético kunne intet fremadrettet,- og Ronaldo totalt anonym, det er sgu her han skal vise som verdens bedste og ikke mod Rayo Vallecano.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Sahinovic.

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #66 af Champen
Besvaret af Champen på emne Alle mand klar til CL
Det var da en forfærdelig karantæne til Marcelo, det kan sgu pisse mig lidt af. Den mand er så utroligt dygtigt offensiv og det bliver der brug for om en uge.
Jeg er som mange andre skuffet over Bales kæmpe chance i starten, men hold nu op hvor var Benzema da også ringe, han var lige så dårlig som Bale, hvis ikke værre. Det er så latterligt, at den altid skal spilles til Ronaldo til sidst, selvom det gør chancen 10 gange mindre.
Hvad angår det positve, så er Varanes hurtighed jo fænomenal, en midterforsvar med den speed er utroligt meget værd
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Champen.

11 år 3 måneder siden #67 af M_linding
Så I da Simeone kastede en flaske ind på banen, for at trække tiden?

I min verden (og her er hyggeligt, kan I tro) bør UEFA give ham 1-3 kampes karantæne for sådan noget.... Det er altså bare for langt ude IMO.

11 år 3 måneder siden #68 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Alle mand klar til CL

JimmyBroe skrev:

asp3200 skrev: Håber på lille nederlag og så tager vi den i returen. Frygter det værste og primadonna attituder som de sidste 6-8 kampe.

Bare vi scorer 1 udebanemål, så er jeg tilfreds ;D

Bare vi får en god kamp uden filmeri og skandaler.

Haha asp, du kan simpelthen ødelægge en hver god sportsaften:P

Du skriver hvad du håber og hvad du frygter, men hvad tror du? Hvad bliver kampen?

1-3 til Real.

0-0 :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe

11 år 3 måneder siden #69 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Alle mand klar til CL
Jeg håber sgu da Coéntrao kan holde sig skadesfri til på onsdag.
Den advarsel til Marcelo var lidt latterlig, men han var nok bare uheldigt, at det skete lige en hektisk periode, hvor dommeren følte, han skulle stange en ud.
Jeg kunne nu nok have fundet nogle andre mere oplagte kandidater til en advarsel...såmænd også hos vores egne hvide.

11 år 3 måneder siden #70 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Alle mand klar til CL

M_linding skrev: Så I da Simeone kastede en flaske ind på banen, for at trække tiden?

I min verden (og her er hyggeligt, kan I tro) bør UEFA give ham 1-3 kampes karantæne for sådan noget.... Det er altså bare for langt ude IMO.

Så du da Carvajal gav Mandzukic en knytnæve i maven? Det eneste jeg prøver på at sige at det er Atl. Madrid - Real Madrid idag, det er ganske naturligt i disse kampe, så fald nu lidt ned (-;

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

11 år 3 måneder siden #71 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Alle mand klar til CL
Med det pres som vi lagde i første halvleg, så bør vi godt nok kunne spille dem ud af banen på Bernabéu. Jeg vil mene, at dette resultat var bedst for os, men man kender jo Atlético.

11 år 3 måneder siden #72 af M_linding

Sahinovic skrev:

M_linding skrev: Så I da Simeone kastede en flaske ind på banen, for at trække tiden?

Så du da Carvajal gav Mandzukic en knytnæve i maven? Det eneste jeg prøver på at sige at det er Atl. Madrid - Real Madrid idag, sådanne ting er ganske naturlige i disse kampe, så fald nu lidt ned (-;

Nej det gjorde jeg faktisk ikke.:)

Synes du ikke, at der er en forskel på træneren og spillere i en nærkamp? Det mener jeg, at der er....

Leveret af Kunena Forum