Alle mand klar til CL

• JohnJohn
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #73 af JohnJohn
Besvaret af JohnJohn på emne Alle mand klar til CL

M_linding skrev: Jeg er pisse sur - men jeg ved ikke helt, hvem jeg er sur på..

...måske spillerne for ikke bare at vinde. De spillede jeg godt de første 60 minutter, og havde fine chancer.

...måske Atletico, for at være som de nu er.

...måske dommeren, for at omskrive reglerne til at være fordelagtige for Atletico. "Flot med en international linie", vil nogen måske sige... Men siden hvornår er det blevet tilladt, at den samme spiller kan lave 4-5-6-7 frispark uden at få kort. Det havde på retfærdigvis hjulpet Real Madrid, hvis dommere havde dømt efter fodboldreglerne, og straffet de mange gentagende frispark. Derudover fatter jeg ikke, at han finder sig i deres flabede opførsel (men det er vel hans problem).

Et OK-dårligt resultat, som Atletico vil være glade for. Jeg har dog en idé om, at vi kan sætte tingene på plads på Bernabeu (hvor dommeren påvirkes anderledes) hvis gutterne husker at spille fodbold.

Men lige nu at jeg sgu sur:)

Sjovt som man kan opfatte kampe forskelligt, for jeg sad faktisk med fornemmelsen af at dommeren var ganske fremragende i dag.

Ellers helt enig, jeg er sur af dine to førstnævnte årsager ;)
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved JohnJohn.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #74 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Alle mand klar til CL

M_linding skrev:

Sahinovic skrev:

M_linding skrev: Så I da Simeone kastede en flaske ind på banen, for at trække tiden?

I min verden (og her er hyggeligt, kan I tro) bør UEFA give ham 1-3 kampes karantæne for sådan noget.... Det er altså bare for langt ude IMO.

Så du da Carvajal gav Mandzukic en knytnæve i maven? Det eneste jeg prøver på at sige at det er Atl. Madrid - Real Madrid idag, sådanne ting er ganske naturlige i disse kampe, så fald nu lidt ned (-;

Nej det gjorde jeg faktisk ikke.:)

Synes du ikke, at der er en forskel på træneren og spillere i en nærkamp? Det mener jeg, at der er....

I en nærkamp?

Hvis jeg skulle vælge mellem at forsvare en træner som kaster en flaske ind på banen for at trække tiden ud(forstår ikke hvorfor det skulle kunne trække tiden ud), eller forsvare en spiller som bevidst slår en anden spiller i maven, tror jeg at jeg ville vælge først nævnt. Men når det er sagt så skal både spillere og trænere opføre sig - lige - ordentligt, der burde ikke være forskel.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

11 år 3 måneder siden #75 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Alle mand klar til CL

M_linding skrev:

Sahinovic skrev:

M_linding skrev: Så I da Simeone kastede en flaske ind på banen, for at trække tiden?

I min verden (og her er hyggeligt, kan I tro) bør UEFA give ham 1-3 kampes karantæne for sådan noget.... Det er altså bare for langt ude IMO.

Så du da Carvajal gav Mandzukic en knytnæve i maven? Det eneste jeg prøver på at sige at det er Atl. Madrid - Real Madrid idag, sådanne ting er ganske naturlige i disse kampe, så fald nu lidt ned (-;

Synes du ikke, at der er en forskel på træneren og spillere i en nærkamp? Det mener jeg, at der er....

At slå i maven eller kaste flasker på banen. Jeg ved godt, hvad jeg synes er værst.
Først og fremmest er det ene vold, det andet "bare" tidsfordriv og selvfølgelig mega provokerende.
For det andet, så skal Carvajal da ikke forsvares pga. Simeone også er et fjols (som han alle dage har været).

Mht. kampen så er uafgjort vel næppe helt ufortjent. Atletico var bedst i anden halvleg og ligeså var vi i første. Over hele kampen har vi et overtag, men udover Bales chance, så mangler vi altså lidt de helt store åbenlyse chancer (som jeg husker det), for rigtigt at kunne kræve sejren.

Bale som igen er til diskussion og i mine øjne uberettiget. Jeg har været stor kritiker af ham denne sæson, men vil forsvare ham igen ligesom efter Barca kampen. Han opsøger chancerne, men brænder desværre den største af dem. Han kommer til baglinjen et par gange og får lavet fine indlæg, men primært i første halvleg.
Mest af alt så arbejder han hårdt og viser stor vilje kampen i gennem.
Jeg er ikke fortaler for han starter inde for tiden. Jeg foretrækker Isco og James, men Bale skal altså kun kritiseres når det er berettiget.

Vi må gøre det på Bernabeu, selvom det bliver svært uden et udebanemål.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #76 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Alle mand klar til CL
Ind imellem biver kritikken af Bale herinde ret underlig. Han var vel den eneste der truede Atletico idag. Han lykkes ikke med at afgøre kampen for os idag, men Benzema og Cristiano var helt væk. Cristiano scorer langt flere mål end Bale, men i de allerstørste kampe er Bale vores farligste mand. Lur mig om ikke det bliver tydeligt i resten af turneringen

11 år 3 måneder siden #77 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Alle mand klar til CL

Sahinovic skrev:

M_linding skrev:

Sahinovic skrev:

I en nærkamp?

Hvis jeg skulle vælge mellem at forsvare en træner som kaster en flaske ind på banen for at trække tiden ud(forstår ikke hvorfor det skulle kunne trække tiden ud), eller forsvare en spiller som bevidst slår en anden spiller i maven, tror jeg at jeg ville vælge først nævnt. Men når det er sagt så skal både spillere og trænere opføre sig - lige - ordentligt, der burde ikke være forskel.

Som skrevet står!: Jeg så ikke situationen med Carvajal. Hvis han lavede noget til rødt, så skulle han da også bare have været smidt ud. Det ændrer sådan set ikke min samlede pointe om, at dommere skulle have givet flere kort.

Han dømte ikke direkte til noget holds fordel, og var på den måde fair... Men jeg mener stadig at det gav Atletico "en fordel", at de gule kort ikke var mere fremme (Gabi lavede 5 frispark de første 35 minutter FFS).

...................

Nu har jeg lige set situationen med Carvajal - og det er jo en skandale! Der er vist en der skal til samtale i morgen...

(situationen har dog intet med den problemstilling jeg rejste, at gøre)
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved M_linding.

11 år 3 måneder siden #78 af El Rojo
Besvaret af El Rojo på emne Alle mand klar til CL
1) Ret meningsløst at pege fingre af dommeren synes jeg. At det ikke eskalerer i en så heftig kamp, og i en så hidsig kulisse, det synes jeg nu er meget godt gået. Carvajal skulle have haft rødt, Ramos kunne have begået et straffe. Det går helt klart begge veje, men dommeren har intet med dagens resultat at gøre. Det eneste minus, som er et KÆMPE minus, er at Marcelo får karantæne for et lillebitte frispark. Få at få lirket Atleticos defensiv op i returen, er han en af nøglerne. Nogen der ved om den kan ankes? Der er jo ikke skyggen af gult.

2) Fremragende første halvleg. Det eneste der mangler er at vi putter den ind. At vi taber pusten i anden halvleg skyldes nok både, at Atletico stepper up, men også at vi stopper med at spille tempofyldt og med et højt genpres, som i første halvleg. Måske begynder vi at blive overmatchet fysisk, der var i hvert fald en tydelig forskel.

3) Bales friløber i første, og Benzemas "lad mig lægge den af med hælen, i stedet for at vende om og score"-situationerne er dem vi skal vinde kampen på. Det er klart kampens største chancer, og jeg synes det havde været fortjent nok med en Real-sejr. Meget dominerende i de første 45. Jeg var dog blevet mere ked af at tabe 1-0 end jeg var blevet glad for at vinde 1-0, så 0-0 går nok an.

4) Varane og Ramos blandt de bedste i dag, måske sammen med Toni og Marcelo. Ramos spiller imo en fejlfri kamp defensivt, men har dog tre (!) situationer hvor han alt for nonchalant smider bolden væk. Mod et skarpere hold kunne det sagtens have kostet.

5) Real Madrid går videre. 2-0 hjemme. Hala!
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

11 år 3 måneder siden #79 af Steen
Besvaret af Steen på emne Alle mand klar til CL
Drømmeresultat for Atletico.

7 kampe i streg hvor spillet er baseret på, at man spiller den ud til kanterne, som så skal slå et indlæg. Mod Atletico.... Hvad har man så fået ud af disse 7 kampe? Tjaa.. 4 nederlag, 3 uafgjorte... Du sejler, Carlo.

Jeg var en af dem der gerne ville have Bale til at starte på bænken, men der må jeg rose Ancelotti for at holde fast på BBC til denne kamp, da Bales defensive arbejde var forrygende. Offensivt var han til gengæld en omvandrende joke. Det var Benzema også, der involverede sig fint i opspillet, men så snart man nærmede sig målfeltet, ødelagde han alt, hvad han rørte ved..

Jeg ser Real Madrid som værende små favoritter til at gå videre, men det manglende udebanemål kan koste dyrt.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

11 år 3 måneder siden #80 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Alle mand klar til CL
Uanset hvad i siger:

Kampen i næste uge er en dag for madridismoen og for Juanito-ånden. Ikke en kamp som skal analyseres. Vi vinder kampen fordi vi spiller på hjemmebane.
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.

11 år 3 måneder siden #81 af Dios
Besvaret af Dios på emne Alle mand klar til CL
Deet vil på ingen måder hjælpe os, og jeg vil for evigt være frustreret over at skulle se på Arbeloa spille, men Carvajal hvad laver du dog din psykopat? Mit Madrid hjerte siger selvfølgelig, at han ikke skal straffes, men omvendt så kan jeg bare ikke lukke øjnene for sådan en psykopat handling. Jeg håber straffen bliver hård, og han har generelt en kedelig tendens til disse svinestreger. Hvis Pepé kan kureres, så kan Carvajal også, men sidder helt og glæder mig til Danilo kommer nu.

Atléti skuffede mig helt vildt. Og vi spillede egentlig fint nok, men var fantastisk uskarpe. BBC var fantastisk elendige igår, og specielt Bale og Benzema skylder.
Man må dog bare ikke tage fejl af Atléti. De spillede som de ville og efter bogen. De ville holde nullet, og de vil komme blæsende på Bernabeú for at få et hurtigt mål. Præcis ligesom imod Chelsea sidste år.

Isco havde ikke et godt indhop, men hold nu op hvor er jeg igen skuffet over James når han ligger inde centralt. Han kommer jo slet ikke til sin ret, og han søger konstant den kant, fordi han ikke kan finde plads inde centralt. For at såre Atléti, så skal man simpelthen ind og true dem centralt, så der kan spilles bredt bag forsvaret.
Jeg håber godt nok på Isco i returen!

Alt i alt er det jo et godkendt resultat, selvom den stadig er utrolig svær.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, JimmyBroe

11 år 3 måneder siden #82 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Alle mand klar til CL

M_linding skrev:

Sahinovic skrev:

Ahh Linding, selv om der er forskel på trænere og spillere, så smadrer man ikke sin knytnæve i maven på en modspiller. Decideret urutineret lavet af Carvajal - han er heldig det ikke kommer til at koste.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

11 år 3 måneder siden #83 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Alle mand klar til CL

Steen skrev: Drømmeresultat for Atletico.

7 kampe i streg hvor spillet er baseret på, at man spiller den ud til kanterne, som så skal slå et indlæg. Mod Atletico.... Hvad har man så fået ud af disse 7 kampe? Tjaa.. 4 nederlag, 3 uafgjorte... Du sejler, Carlo.

Jeg var en af dem der gerne ville have Bale til at starte på bænken, men der må jeg rose Ancelotti for at holde fast på BBC til denne kamp, da Bales defensive arbejde var forrygende. Offensivt var han til gengæld en omvandrende joke. Det var Benzema også, der involverede sig fint i opspillet, men så snart man nærmede sig målfeltet, ødelagde han alt, hvad han rørte ved..

Jeg ser Real Madrid som værende små favoritter til at gå videre, men det manglende udebanemål kan koste dyrt.

Jeg synes simpelthen det er utroligt, at man kan blive ved med at klandre Bale igen og igen. Ja, ham brændte en stor chance - men i det mindste kom han frem til den. Ronaldo var ikke til stede i går, men det er der stort set ingen, der nævner. Det samme med Benzema. Af vores BBC var Bale den bedste i går - alligevel er det ham, der må tage kritikken. Det er ganske enkelt ikke fair.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Real HWL

11 år 3 måneder siden #84 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Alle mand klar til CL
Luis Suarez?

Som den engelske dronningemoder ville have sagt: We are not amused!!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum