Alle mand klar til CL
Bare vi scorer 1 udebanemål, så er jeg tilfreds ;D
Bare vi får en god kamp uden filmeri og skandaler.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
asp3200 skrev: Håber på lille nederlag og så tager vi den i returen. Frygter det værste og primadonna attituder som de sidste 6-8 kampe.
Haha så er du tilbage, Asp - din skide pessimist ;-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
asp3200 skrev: Håber på lille nederlag og så tager vi den i returen. Frygter det værste og primadonna attituder som de sidste 6-8 kampe.
Haha asp, du kan simpelthen ødelægge en hver god sportsaften:P
Du skriver hvad du håber og hvad du frygter, men hvad tror du? Hvad bliver kampen?
1-3 til Real.
Jeg er her stadig XOXO
Rasmus75 skrev: Kunne vi ikke få et lille hurtigt mål, og så spille på omstilinger resten af kampen)
Jo hvis Bale ikke havde valgt at skyde lige på målmanden, af alle muligheder så vælger han at afslutte lige på og i den perfekte højde for en målmand.
Florentino Pérez
- JohnJohn
- Gæst
-
Sahinovic skrev:
Rasmus75 skrev: Kunne vi ikke få et lille hurtigt mål, og så spille på omstilinger resten af kampen)
Jo hvis Bale ikke havde valgt at skyde lige på målmanden, af alle muligheder så vælger han at afslutte lige på og i den perfekte højde for en målmand.
Jeg tror vist du skal se den igen. Det er absolut ikke lige på målmanden. Godt taget, dog stadig dårligt af Bale - en friløber skal der altid scores på!
Varane er vanvittig selv med de få svipsere, så er han banens bedste.
James fimser for meget rundt, han render rundt, lidt som en hovedløs kylling. Men hans skud var for lækkert altså.
Bale har gjort det fint synes jeg, men den chance der.... Den skal han gøre god igen, for det var altså en sikker 1-0 føring.
Ronaldo lidt usynlig men falder absolut ikke helt ud.
Modric gør det godt efter en lidt skidt periode over de sidste par kampe, hans makker derimod har gjort det knap så godt, meen det kommer.
Marcelo som holdets dårligste i sær i starten var der mange fejlafleveringer.
Generelt, flere gode momenter vi sidder på spillet som vi plejer, men vi ved også, at der ikke skal mere end et mål til Atletico, og så er kampen mere eller mindre tabt. Det har vi set 200 gange..
Jeg er her stadig XOXO
JohnJohn skrev:
Sahinovic skrev:
Jeg tror vist du skal se den igen. Det er absolut ikke lige på målmanden. Godt taget, dog stadig dårligt af Bale - en friløber skal der altid scores på!
Når en målmand kan stå på stedet og redde et skud ved bare at strække armen så er det altså lige på målmanden. Men ja det er vidst hvordan man selv tolker det.
Florentino Pérez
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Hvorfor for vi ikke scoret?
Bale, Benzema har gode chancer, men ikke udnyttet dem.
- Raúl 7
- Gæst
-
- Raúl 7
- Gæst
-
JimmyBroe skrev: Fremragende første halvleg.
Varane er vanvittig selv med de få svipsere, så er han banens bedste.
James fimser for meget rundt, han render rundt, lidt som en hovedløs kylling. Men hans skud var for lækkert altså.
Bale har gjort det fint synes jeg, men den chance der.... Den skal han gøre god igen, for det var altså en sikker 1-0 føring.
Ronaldo lidt usynlig men falder absolut ikke helt ud.
Modric gør det godt efter en lidt skidt periode over de sidste par kampe, hans makker derimod har gjort det knap så godt, meen det kommer.
Marcelo som holdets dårligste i sær i starten var der mange fejlafleveringer.
Generelt, flere gode momenter vi sidder på spillet som vi plejer, men vi ved også, at der ikke skal mere end et mål til Atletico, og så er kampen mere eller mindre tabt. Det har vi set 200 gange..
Varane har stadig problemer med at heade bolden væk nogle gange. Som om han undervurderer bolden eller mis-timer sit opspring. Det har han gjort en del gange denne sæson.
Ellers enig.
- daffy
- Gæst
-