Alle mand klar til CL
Egentlig ret dejligt vi er den eneste klub der ikke er præsenteret :) Det manglede da bare..
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
SR4 skrev: indkast.dk/index.php?nyhed=129390
Egentlig ret dejligt vi er den eneste klub der ikke er præsenteret :) Det manglede da bare..
Ja det er sgu ikke tosset.
Men hold da op, Bayern er saftsuseme hårdt ramt. Det er da ligefør Porto har en chance:P
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev:
SR4 skrev: indkast.dk/index.php?nyhed=129390
Ja det er sgu ikke tosset.
Men hold da op, Bayern er saftsuseme hårdt ramt. Det er da ligefør Porto har en chance:P
Jeg har oddset på en Porto-sejr i første kamp. De har et super godt og afbalanceret hold, og den giver pengene 5 gange igen...:)
- Johnson
- Gæst
-
Johnson skrev: Ancelotti ved hvordan den kage skal skæres. Der komme ingen overraskelser. Ingen falsk nier. Bale er med i startopstillingen. Isco sidder på bænken. Casillas er med. Real madrid vinder 2-0
Jeg er også meget overbevist om, at det bliver uden overraskelser. Stod det til mig ville Isco erstatte Bale, og så ville vi få sendt James op på den højrekant. Men med Carlos udtalelser om hvor vigtig Gareth B. bliver for holdet, så lugter det meget af den sædvanlige start-11'er.
Jeg ved ikke heeelt hvorfor, men jeg har en rigtig god fornemmelse for i aften. Jeg tror det satte sig i mig, hvordan vi rev Barca rundt i de første 45 i sidste Clasico. Og så har holdet blod på tanden, efter at vi er kommet indenfor ét pointtabs rækkevidde i ligaen. Modric har selvfølgelig løftet vores spil gevaldigt, selvom han ikke er helt sig selv endnu. Atletico har til gengæld været lidt svingende siden de slagtede os synes jeg. Jeg tror fandeme også på sejren! Den er selvfølgelig solgt for 1-1 og 2-2 også.
Hala!
"Maybe they hate me because I'm too good."
Nå, Isco starter ude - ganske som forudset. Jeg håber virkelig, at vi forsvarer i en 4-4-2 - Bale må simpelthen hjælpe til i det defensive, hvis det her skal lykkes!
Pelle skrev: Det tror jeg ikke min LCHF diæt synes er en god ide - tænker jeg tager lidt skyr istedet ;-)
Nå, Isco starter ude - ganske som forudset. Jeg håber virkelig, at vi forsvarer i en 4-4-2 - Bale må simpelthen hjælpe til i det defensive, hvis det her skal lykkes!
Spis en avokado;)
Sjovt at høre Frimann, han aner ikke hvad han taler om jo. Men ja, Bale skal ned og hændte bolde og hjælpe til defensivt.
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev:
Pelle skrev: Det tror jeg ikke min LCHF diæt synes er en god ide - tænker jeg tager lidt skyr istedet ;-)
Spis en avokado;)
Sjovt at høre Frimann, han aner ikke hvad han taler om jo. Men ja, Bale skal ned og hændte bolde og hjælpe til defensivt.
Man skal ikke tage fejl af Frimann, han er Barca-mand til fingerspidserne.
Pelle skrev:
JimmyBroe skrev:
Spis en avokado;)
Man skal ikke tage fejl af Frimann, han er Barca-mand til fingerspidserne.
Yep, samme er Jes. Prebbe er den eneste som er værd at høre på i det studie.
Jeg er her stadig XOXO