Alle mand klar til CL

11 år 3 måneder siden #37 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Alle mand klar til CL
indkast.dk/index.php?nyhed=129390
Egentlig ret dejligt vi er den eneste klub der ikke er præsenteret :) Det manglede da bare..
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #38 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Alle mand klar til CL

SR4 skrev: indkast.dk/index.php?nyhed=129390
Egentlig ret dejligt vi er den eneste klub der ikke er præsenteret :) Det manglede da bare..

Ja det er sgu ikke tosset.

Men hold da op, Bayern er saftsuseme hårdt ramt. Det er da ligefør Porto har en chance:P

Jeg er her stadig XOXO

11 år 3 måneder siden #39 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Alle mand klar til CL

JimmyBroe skrev:

SR4 skrev: indkast.dk/index.php?nyhed=129390

Ja det er sgu ikke tosset.

Men hold da op, Bayern er saftsuseme hårdt ramt. Det er da ligefør Porto har en chance:P

Jeg har oddset på en Porto-sejr i første kamp. De har et super godt og afbalanceret hold, og den giver pengene 5 gange igen...:)

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #40 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Alle mand klar til CL
Ancelotti ved hvordan den kage skal skæres. Der komme ingen overraskelser. Ingen falsk nier. Bale er med i startopstillingen. Isco sidder på bænken. Casillas er med. Real madrid vinder 2-0

11 år 3 måneder siden #41 af El Rojo
Besvaret af El Rojo på emne Alle mand klar til CL

Johnson skrev: Ancelotti ved hvordan den kage skal skæres. Der komme ingen overraskelser. Ingen falsk nier. Bale er med i startopstillingen. Isco sidder på bænken. Casillas er med. Real madrid vinder 2-0

Jeg er også meget overbevist om, at det bliver uden overraskelser. Stod det til mig ville Isco erstatte Bale, og så ville vi få sendt James op på den højrekant. Men med Carlos udtalelser om hvor vigtig Gareth B. bliver for holdet, så lugter det meget af den sædvanlige start-11'er.

Jeg ved ikke heeelt hvorfor, men jeg har en rigtig god fornemmelse for i aften. Jeg tror det satte sig i mig, hvordan vi rev Barca rundt i de første 45 i sidste Clasico. Og så har holdet blod på tanden, efter at vi er kommet indenfor ét pointtabs rækkevidde i ligaen. Modric har selvfølgelig løftet vores spil gevaldigt, selvom han ikke er helt sig selv endnu. Atletico har til gengæld været lidt svingende siden de slagtede os synes jeg. Jeg tror fandeme også på sejren! Den er selvfølgelig solgt for 1-1 og 2-2 også.

Hala!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

11 år 3 måneder siden #42 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Alle mand klar til CL
FUCK, jeg er nervøs!!!

11 år 3 måneder siden #43 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Alle mand klar til CL
Samme her! Mit hjerte hopper rundt i øjeblikket.

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 3 måneder siden #44 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Alle mand klar til CL
Jeg anbefaler en kold øl - det hjælper altid. .....Hvis ikke: så prøv med to;-)

11 år 3 måneder siden #45 af Pelle
Det tror jeg ikke min LCHF diæt synes er en god ide - tænker jeg tager lidt skyr istedet ;-)

Nå, Isco starter ude - ganske som forudset. Jeg håber virkelig, at vi forsvarer i en 4-4-2 - Bale må simpelthen hjælpe til i det defensive, hvis det her skal lykkes!

11 år 3 måneder siden #46 af JimmyBroe

Pelle skrev: Det tror jeg ikke min LCHF diæt synes er en god ide - tænker jeg tager lidt skyr istedet ;-)

Nå, Isco starter ude - ganske som forudset. Jeg håber virkelig, at vi forsvarer i en 4-4-2 - Bale må simpelthen hjælpe til i det defensive, hvis det her skal lykkes!

Spis en avokado;)

Sjovt at høre Frimann, han aner ikke hvad han taler om jo. Men ja, Bale skal ned og hændte bolde og hjælpe til defensivt.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

11 år 3 måneder siden #47 af Pelle

JimmyBroe skrev:

Pelle skrev: Det tror jeg ikke min LCHF diæt synes er en god ide - tænker jeg tager lidt skyr istedet ;-)

Spis en avokado;)

Sjovt at høre Frimann, han aner ikke hvad han taler om jo. Men ja, Bale skal ned og hændte bolde og hjælpe til defensivt.

Man skal ikke tage fejl af Frimann, han er Barca-mand til fingerspidserne.

Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

11 år 3 måneder siden #48 af JimmyBroe

Pelle skrev:

JimmyBroe skrev:

Spis en avokado;)

Man skal ikke tage fejl af Frimann, han er Barca-mand til fingerspidserne.

Yep, samme er Jes. Prebbe er den eneste som er værd at høre på i det studie.

Jeg er her stadig XOXO

Leveret af Kunena Forum