Chok-melding: Ronaldo vil væk fra Spanien

6 år 9 måneder siden #13 af Steen
For første gang i mange år håber jeg faktisk ikke at dette er sandt. Han har i de sidste par måneder vist et uovertruffent niveau. Rygterne virker meget troværdige ... Håber han ombestemmer sig. Hvis ikke, så €150 millioner og De Gea, og han er jeres, United.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #14 af MadridistaPorVida
Hvad hvis han tager til United, vil han så have muligheden for at spille imod Real i super cuppen?

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #15 af Neye
Hvis rygtet taler sandt, så kunne det helt rigtige svar være Lewandowski, når nu Griezmann netop har forlænget med AM. Så kan man forfølge muligheden for at gøre 4-4-2 til den foretrukne udgangsposition.

Vælger man at gå efter Hazard, har man valgt at fortsætte med 4-3-3, hvilket ville være både synd og skam med de spillere vi har til rådighed på 10´er positionen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #16 af Fondo_Sur
Jeg tror sku ikke på denne "nyhed". Marca bringer det blot videre fra den ene portugisiske avis. Han har udtalt sig i frustration ligesom da Messi udtalte at han ville stoppe på landsholdet efter endnu et nederlag. Med Cristiano er det så endnu en skatte-anklage, og man kan godt forstå ham, da Spanien lidt er en bananrepublik administrativt i disse år.

Men vi skal ikke desto mindre indstille os på at miste ham snart qua hans alder. Jeg håber selvfølgeligt, at han bliver ét år mere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #17 af Steen

Fondo_Sur skrev: Jeg tror sku ikke på denne "nyhed". Marca bringer det blot videre fra den ene portugisiske avis. Han har udtalt sig i frustration ligesom da Messi udtalte at han ville stoppe på landsholdet efter endnu et nederlag. Med Cristiano er det så endnu en skatte-anklage, og man kan godt forstå ham, da Spanien lidt er en bananrepublik administrativt i disse år.

Men vi skal ikke desto mindre indstille os på at miste ham snart qua hans alder. Jeg håber selvfølgeligt, at han bliver ét år mere.


Nej, Marcas kilder siger det samme, de viderebringer ikke blot nyheden. Det samme gør Sky Sports kilder og samtlige andre portugisiske medier.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #18 af ChrillRM14
Jeg tror faktisk, man får sig en grim grim grim opvågen, hvis Ronaldo fra den ene dag til den anden er væk. Sportsligt og mentalt.

Jo, "B-holdet" har vist, at holdet sagtens kan score mål uden Ronaldo. Det er fedt nok, men afhængigheden af Ronaldo er der stadig, når nu vi taler en klub, der skal sparke både Leonesa Cultural ud af cuppen samt Bayern ud af CHL. Der er immervæk forskel. Ronaldo skal, når det begynder at ebbe ud, stille og roligt udfases.
Dertil har han en enorm værdi i forhold til nye spillere. Mbappe og ham den 16-årige Vinicius har begge udtalt, at de enormt gerne vil spille og lære af Ronaldo. Det er måske tungen på vægtskålen i sidste ende? Varane udtalt, at Ronaldo (sammen med spillere som Marcelo, Ramos og slef Zidane) har haft en kollosal indvirken på vindermentaliteten i omklædningsrummet. F*** nej, Ronaldo spiller i klubben i 17/18. Pasta.

Desuden er det ikke et spil FIFA eller Football Manager det her. Ronaldo fortjener at være i klubben til der ikke er mere i tanken og ikke fordi, myndighederne, klubben eller medierne er urimelige.

Jeg håber godt nok ikke, Ronaldo er skyldig i den skattesag, for så bliver det svært at forsvare ham :/

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, madrid2000, andreashn, R7CR7GB11, Fondo_Sur, El Siete, Langerup

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #19 af Sahinovic
Det eneste jeg finder lidt underligt er, at klubben i første omgang tror på Ronaldo og støtter ham fuldt ud, for så efterfølgende at råde ham til at indgå en pagt med skattemyndighederne, betale bøden og dermed undgå offentlighedens søgelys og billeder af ham på anklagebænken i retssalen. Det er efter min mening svagt og kan godt forstå at han føler sig en smule svigtet.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #20 af Fondo_Sur

Steen skrev:

Fondo_Sur skrev: Jeg tror sku ikke på denne "nyhed". Marca bringer det blot videre fra den ene portugisiske avis. Han har udtalt sig i frustration ligesom da Messi udtalte at han ville stoppe på landsholdet efter endnu et nederlag. Med Cristiano er det så endnu en skatte-anklage, og man kan godt forstå ham, da Spanien lidt er en bananrepublik administrativt i disse år.

Men vi skal ikke desto mindre indstille os på at miste ham snart qua hans alder. Jeg håber selvfølgeligt, at han bliver ét år mere.


Nej, Marcas kilder siger det samme, de viderebringer ikke blot nyheden. Det samme gør Sky Sports kilder og samtlige andre portugisiske medier.


Jeg har bare svært ved at tro på at der sker noget. Han har dog sikkert kommet med nogle bombastiske udtalelser.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #21 af Fondo_Sur

Sahinovic skrev: Det eneste jeg finder lidt underligt er, at klubben i første omgang tror på Ronaldo og støtter ham fuldt ud, for så efterfølgende at råde ham til at indgå en pagt med skattemyndighederne, betale bøden og dermed undgå offentlighedens søgelys og billeder af ham på anklagebænken i retssalen. Det er efter min mening svagt og kan godt forstå at han føler sig en smule svigtet.


Det er noget med, at man ikke kan blive fænglet i Spanien for sådan en sag, hvis man betaler "det manglede" og en bøde oveni. Det er nok mere en principsag for ham, som du også kommer ind på.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #22 af El Siete

ChrillRM14 skrev: Jeg tror faktisk, man får sig en grim grim grim opvågen, hvis Ronaldo fra den ene dag til den anden er væk. Sportsligt og mentalt.

Jo, "B-holdet" har vist, at holdet sagtens kan score mål uden Ronaldo. Det er fedt nok, men afhængigheden af Ronaldo er der stadig, når nu vi taler en klub, der skal sparke både Leonesa Cultural ud af cuppen samt Bayern ud af CHL. Der er immervæk forskel. Ronaldo skal, når det begynder at ebbe ud, stille og roligt udfases.
Dertil har han en enorm værdi i forhold til nye spillere. Mbappe og ham den 16-årige Vinicius har begge udtalt, at de enormt gerne vil spille og lære af Ronaldo. Det er måske tungen på vægtskålen i sidste ende? Varane udtalt, at Ronaldo (sammen med spillere som Marcelo, Ramos og slef Zidane) har haft en kollosal indvirken på vindermentaliteten i omklædningsrummet. F*** nej, Ronaldo spiller i klubben i 17/18. Pasta.

Desuden er det ikke et spil FIFA eller Football Manager det her. Ronaldo fortjener at være i klubben til der ikke er mere i tanken og ikke fordi, myndighederne, klubben eller medierne er urimelige.

Jeg håber godt nok ikke, Ronaldo er skyldig i den skattesag, for så bliver det svært at forsvare ham :/


Lige præcis, der er mere bag end at vi bare får en stor bunke penge, og så videre i teksten.
Og tænkte også det samme med Mbappe. Kan det have en betydning at hans store idol er væk og han ikke kommer under hans vinger? Vejer klubben eller spilleren mere i et potentielt skifte til Real Madrid?

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #23 af madrid2000
Jeg er slet ikke bekymret.
Det er vel det samme som da Messi blev rygtet væk, da hans skattesag kom op.
Nu følger Ronaldo sikkert at Spanien er et lorteland og måske udtrykt frustration, men et skifte kommer slet ikke på tale. Det tror jeg ikke på.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #24 af Gray
Kender I pågældendes aviser kilder til historien? Det lyder temmelig spøjst og umådeligt uprofessionelt at skifte klub/arbejdsgiver grundet en skattesag. Hvis der foreligger en anklage om svindel, vil den jo versere uagtet, om han har kontrakt i Real Madrid eller PSG. Det forekommer også temmelig tosset, at en ringeagt for spanske myndigheder nødvendigvis må lede til, at han ikke ønsker at spille i Real Madrid.

Efter alt at dømme er histoiren en and, og Ronaldo stadig Madrid-spiller efter sommerpausen..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce