Chok-melding: Ronaldo vil væk fra Spanien

5 år 1 uge siden #49 af Sahinovic
Han har angiveligt fortalt det til sine holdkammerater fra Portugal, men altså hvor skulle medierne vide fra hvad han har fortalt dem? Jeg nægter at tro på noget af det indtil jeg ser et fysisk bevis i form af en video hvor han selv fortæller det, eller officielt skifter. Har svært ved at tro på, at han vil efterlade et Real Madrid i så god en forfatning, alt andet er bare et niveau eller to nede.

Jeg føler egentligt heller ikke at Ronaldo har brug for at udtale sig omkring dette, han har i nærmest hvert interview udtalt at han er glad i Madrid og regner med eventuelt at færdiggøre sin karriere i Real Madrid.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 5 år 1 uge siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, R7CR7GB11, ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 uge siden #50 af Raul7-2880

Steen skrev: Sælg Ronaldo for €150 millioner + De Gea til United og sælg James og/eller Morata for €65 millioner. Udløs derefter Neymar's frikøbsklausul.

Det ville fandme være det bedste transfervindue nogensinde så!!

5 år 1 uge siden #51 af mohbar
Og hvem siger at neymar gider spille for Real??

5 år 1 uge siden #52 af Steen
Martin Liberman har et rigtig godt forhold til Ronaldo og han skriver at han har snakket med Ronaldo om dette, og Ronaldo er skuffet og vred på klubben da han mener at Perez og co. ikke har støttet ham nok under skattesagen.
Det er jo det rene vanvid. Altså, hvad forventer han? Klubben har tidligere meldt ud at de er overbeviste om at han er uskyldig og at dette vil blive bevist. Hvor meget mere kan Perez gøre, og hvor meget ville det hjælpe? Svaret er intet.

IMO bør han sælges. Det er ikke første gang han laver dette nummer, og det vil heller ikke være sidste gang, hvis han bliver i klubben. Vi kan sagtens få €200 millioner for ham. Derudover er hans månedsløn en pæn sjat.
Hvis vi sælger ham bør vi uden tvivl gå efter Neymar. Han vil være hans direkte afløser, og hvis holdet bygges op omkring ham vil han uden tvivl blive verdens bedste fodboldspiller. Vi har været tæt på at hente ham flere gange inden han skiftede til Barca, og der har endda været samtaler med hans lejr mens han har været Barca spiller.
Om han stadig er interesseret i et skifte i dag kan der slås tvivl om. Men det ville være idiotisk af ham at sige nej, hvis chancen bød sig.
Han vil blive holdets absolutte stjerne, og dermed ikke længere stå i skyggen af Suarez og Messi. Han vil få en langt højere løn. Han vil komme til en klub hvor hans spillestil og styrker kan udfoldes maksimalt. Det er en no-brainer, hvis man spørger mig.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

5 år 1 uge siden #53 af El_Juan
Jeg giver det et par dage og så begynder snakken om en ny og forbedret kontrakt til Cristiano...
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, andreashn, MadridistaPorVida

5 år 1 uge siden #54 af MadridistaPorVida

El_Juan skrev: Jeg giver det et par dage og så begynder snakken om en ny og forbedret kontrakt til Cristiano...

Forhåbentligt! Han er jo uden diskussion uvurderlig. Han har jo tydeligvis nogle gode år i sig endnu. Håber virkelig at han indser at Real Madrid er der hvor man vinder. 3 champions Leagues i træk kan ingen vel tage afsted fra bare sådan..

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

5 år 1 uge siden #55 af Neye
Det her er ikke en and. Det er alvor. Hvis ikke det lykkes at vende Ronaldo inden 14 dage, er løbet kørt og RM starter en ny æra 1-2 år før forventet.

Mbappé er ikke en erstatning på den korte bane. Vi skal på øverste hylde for at lukke hullet han efterlader bare nogenlunde. Lewandowski, Griezmann eller Neymar.

Omvendt kan vi også sige, at nu bruger vi et par år til at komme tilbage på toppen igen men den tålmodige måde ligger bare ikke i RM DNA. De spiller på både den korte og den lange bane samtidig.......
Sidste redigering: 5 år 1 uge siden ved Neye.

5 år 1 uge siden #56 af asp3200
Vi kan sagtens uden Ronaldo, især hvis der kommer 200 mil ind på kontoen.

Vi har spillet bedre uden ham og stadig scoret mål. Ingen er uerstattelig. Manden er 32, godt tidspunkt at sælge på som Luna også er inde på. Han har vundet alt med Madrid, fint med nye udfordringer.

Donnarumma
Hazard
Mbappe

Istedet;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Vildfaren

5 år 1 uge siden #57 af DarioGomez
Reelt set er der ingen herinde, der kender op og ned i det her; og der gættes læs og leges med eventuelle transferindtægter på livet løs. Det er alt sammen ganske festligt; og måske timingen endda er god?

Noget helt andet, hvordan efterlader det ham i klubbens historie, hvis han stikker af som en tævet køter, som det - skal man tro rygterne - tyder på pt?
Er en smuk afsked med klubben ikke en af grundpiller i at blive husket for eftertiden?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

5 år 1 uge siden #58 af Vildfaren

asp3200 skrev: Vi kan sagtens uden Ronaldo, især hvis der kommer 200 mil ind på kontoen.

Vi har spillet bedre uden ham og stadig scoret mål. Ingen er uerstattelig. Manden er 32, godt tidspunkt at sælge på som Luna også er inde på. Han har vundet alt med Madrid, fint med nye udfordringer.

Donnarumma
Hazard
Mbappe

Istedet;)

Helt enig. Til den pris skal der bare handles såfremt, det er det Ronaldo selv vil. Han har nok 1 god sæson tilbage, selvom flere ikke ville overraske mig.

Jeg er selv mere til De Gea og så mener jeg samtidig, at man bør kigge på Ngolo Kanté. Og få gjort om med Benzema.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...

5 år 1 uge siden #59 af Neye

DarioGomez skrev: Reelt set er der ingen herinde, der kender op og ned i det her; og der gættes læs og leges med eventuelle transferindtægter på livet løs. Det er alt sammen ganske festligt; og måske timingen endda er god?

Noget helt andet, hvordan efterlader det ham i klubbens historie, hvis han stikker af som en tævet køter, som det - skal man tro rygterne - tyder på pt?
Er en smuk afsked med klubben ikke en af grundpiller i at blive husket for eftertiden?

Helt bestemt

5 år 1 uge siden #60 af Neye

asp3200 skrev: Vi kan sagtens uden Ronaldo, især hvis der kommer 200 mil ind på kontoen.

Donnarumma
Hazard
Mbappe

Istedet;)

Donnarumma og Mbappe er gode indkøb til den mellemlange bane Hazard er efter min mening lige så godt et køb som Neymar men desværre en cementering af et 4-3-3 system der efter min mening burde smides for porten eller kun benyttes sekundært, hvor det taktisk giver mening. Jeg er meget mere til et indkøb af en rigtig angribere som Griezmann eller Lewandowski. Tror ikke på det er realistisk med Griezmann efter hans forlængelse og undskyldning til AM fans, så tilbage står - for mig - en spille som Lewandowski som en erstatning der kunne virke. Et valg der helt klart muliggør en omlægning til 4-4-2 (eller 4-4-1-1 som man ofte spiller Lewandowski i Bayern) som jeg synes er vejen frem og hvor vores fantastiske unge midtbanespillere kan boltre sig i.
Sidste redigering: 5 år 1 uge siden ved Neye.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.