Chok-melding: Ronaldo vil væk fra Spanien

5 år 1 uge siden #25 af Pelle
Spørgsmålet er: Skal Ronaldo gå ud og udtale sig? Altså udtale at han ønsker at fortsætte i klubben? Og vil han overhovedet udtale sig sådan, hvis han er sur og utilfreds med de spanske myndigheder?

Det er en meget mystisk sag. Svært at bibeholde respekten for Ronaldo, hvis han skifter klub på så tyndt et grundlag.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 uge siden #26 af Fondo_Sur

Pelle skrev: Spørgsmålet er: Skal Ronaldo gå ud og udtale sig? Altså udtale at han ønsker at fortsætte i klubben? Og vil han overhovedet udtale sig sådan, hvis han er sur og utilfreds med de spanske myndigheder?

Det er en meget mystisk sag. Svært at bibeholde respekten for Ronaldo, hvis han skifter klub på så tyndt et grundlag.

Hans evige trang til social anerkendelse er godt nok trættende, enig...

5 år 1 uge siden #27 af Raul7-2880
Jeg nægter i øvrigt at tro, at en klub er villig til at smide over én milliard (ja, +1 milliard) efter en spiller som ikke har mange måneder/år tilbage af sin karriere (han kan kun præstere nogle få måneder pr. sæson). Er udmærket klar over Ronaldos brand og trøjesalg osv... Men +1 milliard!? Come on. Fuldstændigt uladsiggørligt.

Edit: Medmindre det er en kinesisk klub :-)
Sidste redigering: 5 år 1 uge siden ved Raul7-2880.

5 år 1 uge siden #28 af Arnenugacream
Kan vi rent faktisk få alt fra 1 milliard og derover, skal man så ikke seriøst overveje om smide ham afsted hvis han rent faktisk selv har bedt om det??

Ja Ronaldo er verdens bedste målscorer, og var altafgørende i den perfekte slutning på sidste sæson, men vil tiden til et skifte ikke være fint? Ronaldo stopper sin Real Madrid karriere på toppen, og han vil blive husket som den måske største spiller i Real Madrids historie. Manden er 32 og på et tidspunkt vil niveauet helt automatisk falde. Om det er om 1 år eller 4 år er ikke til at sige med ham, men risikoen for at han for alvor dykker i niveau er tilstede, og ret beset er han jo allerede faldet i niveau på mange parameter. Han har dog på fremrangende vis formået at tilpasse sig, men kan han blive ved med det som alderen skrider frem? Den dag manden stopper med at banke mål ind som han gør, så vil han ligne en ganske ordinær spiller. Lige pt er han dog den bedste i verden til hvad spillet drejer sig om, at score mål, men jeg frygter at det kan ende når som helst, og at han kommer ned på et menneskeligt niveau hvad angår mål. Og der har vi problemet såfremt han stadig er i klubben. Han vil skulle spille alle store kampe, og være en fast starter uanset niveau grundet hans helt vanvittige karriere i Real Madrid. Det vil være ualmindeligt trist at se Ronaldo slutte af i Real Madrid med en sæson eller to, hvor man vil tænke han har været decideret ringe.

Grunden til vi har vundet en hel del de seneste år er dog ikke udelukkende Ronaldo, men ligeså meget fordi vi har verdens med afstand bedste midtbanespillere, og de bedste backs i verden. Så jeg tror nok vi skal lave mål uanset om Ronaldo er i klubben eller ej, og jeg tror også på succes uden Ronaldo på holdkortet. Jeg tror også en skadesfri Bale vil blomstre langt mere i Ronaldos fravær, og kunne tage over på mange områder, da det helt narturligt vil være ham kreatørene vil søge når vi nærmer os modstanderfeltet, og at Ronaldos farvel formentlig vil give plads til en langt mere kreativ spiller.

Når det så er sagt må Ronaldo meget gerne fortsætte i klubben med det niveau han har vist på det seneste. For kan han holde sit målsnit og niveau i nogle år endnu, så er der stor chance for at Real stadig vil være med i kampen om de sjove titler, men jeg tror potentialet i holdet er så stor at man med et par fornuftige indkøb, så kan man godt klare sig uden Ronaldo., og måske endda stå endnu stærkere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

5 år 1 uge siden #29 af Neye
Ronaldo er blevet fristet af kineserne :) Var sidste rygte ikke oppe og vende på 400 mio

5 år 1 uge siden #30 af Neye

Arnenugacream skrev: Kan vi rent faktisk få alt fra 1 milliard og derover, skal man så ikke seriøst overveje om smide ham afsted hvis han rent faktisk selv har bedt om det??

Ja Ronaldo er verdens bedste målscorer, og var altafgørende i den perfekte slutning på sidste sæson, men vil tiden til et skifte ikke være fint? Ronaldo stopper sin Real Madrid karriere på toppen, og han vil blive husket som den måske største spiller i Real Madrids historie. Manden er 32 og på et tidspunkt vil niveauet helt automatisk falde. Om det er om 1 år eller 4 år er ikke til at sige med ham, men risikoen for at han for alvor dykker i niveau er tilstede, og ret beset er han jo allerede faldet i niveau på mange parameter. Han har dog på fremrangende vis formået at tilpasse sig, men kan han blive ved med det som alderen skrider frem? Den dag manden stopper med at banke mål ind som han gør, så vil han ligne en ganske ordinær spiller. Lige pt er han dog den bedste i verden til hvad spillet drejer sig om, at score mål, men jeg frygter at det kan ende når som helst, og at han kommer ned på et menneskeligt niveau hvad angår mål. Og der har vi problemet såfremt han stadig er i klubben. Han vil skulle spille alle store kampe, og være en fast starter uanset niveau grundet hans helt vanvittige karriere i Real Madrid. Det vil være ualmindeligt trist at se Ronaldo slutte af i Real Madrid med en sæson eller to, hvor man vil tænke han har været decideret ringe.

Grunden til vi har vundet en hel del de seneste år er dog ikke udelukkende Ronaldo, men ligeså meget fordi vi har verdens med afstand bedste midtbanespillere, og de bedste backs i verden. Så jeg tror nok vi skal lave mål uanset om Ronaldo er i klubben eller ej, og jeg tror også på succes uden Ronaldo på holdkortet. Jeg tror også en skadesfri Bale vil blomstre langt mere i Ronaldos fravær, og kunne tage over på mange områder, da det helt narturligt vil være ham kreatørene vil søge når vi nærmer os modstanderfeltet, og at Ronaldos farvel formentlig vil give plads til en langt mere kreativ spiller.

Når det så er sagt må Ronaldo meget gerne fortsætte i klubben med det niveau han har vist på det seneste. For kan han holde sit målsnit og niveau i nogle år endnu, så er der stor chance for at Real stadig vil være med i kampen om de sjove titler, men jeg tror potentialet i holdet er så stor at man med et par fornuftige indkøb, så kan man godt klare sig uden Ronaldo., og måske endda stå endnu stærkere.

Jeg er delvist enig (tror ikke på Bale). Ronaldo er verdens bedste målmager og forlader han RM vil han naturligvis efterlade et enormt hul i forhold til den funktion. Det kan der sådan nogenlunde kompenseres for med de pengesummer der er tale om på Ronaldos niveau. Men det kræver vi søger erstatning på øverste hylde.
Vi ved også at Ronaldos ur tikker og der ikke er meget tid igen og i takt med tiden går, desto mindre får RM for ham. Det er måske det helt rigtige tidspunkt at lade ham gå, hvis altså det ikke bare er Ronaldo der er ramt af lidt Dramaqueenfeber og på den måde får pressen til at gå helt amok
Sidste redigering: 5 år 1 uge siden ved Neye.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

• Pejs
  • Gæst
  • Gæst
5 år 1 uge siden #31 af Pejs
Besvaret af Pejs på emne Chok-melding: Ronaldo vil væk fra Spanien
Dit navn passer meget godt på det indlæg :D
Ingen af dem vil bringe trofæer til Real de næste par år. HVIS, det skulle ske, at Ronaldo smutter, hvilket jeg ikke tror der er nogen som helst belæg for, er der brug for etablerede krafter og ikke unge spillere, der endnu ikke har bevist sig selv på den helt store scene.

5 år 1 uge siden #32 af Petroleum
Der ikke hold i de rygter.. hvorfor skulle der være det? Det kan da godt være, at han er træt af Spanien og dets myndigheder, men det får ham ikke til at ville skifte klub. Han har for nyligt udtalt at forlængelse af hans kontrakt var super duper osv...

Er slet ikke i tvivl..

5 år 1 uge siden #33 af DarioGomez
Han har været trist. Han har følt sig uretfærdigt behandlet. Han har været på vej væk utallige gange.

Så længe han ikke poserer med en anden klubs trøje, så giver jeg INTET for "kilder tæt på Ronaldo".

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, R7CR7GB11, ChrillRM14, Fondo_Sur

5 år 1 uge siden #34 af El_Juan
Here we go again... Det ville måske ironisk nok være James' chance...

5 år 1 uge siden #35 af Higuain99
Ronaldo har en, og kun en ting i hovedet. Han vil husket som den absolut bedste fodboldspiller igennem tiderne (og nu åbner jeg ikke for Messi-debatten). Det ved han opnås igennem titler (heriblandt særligt Chl) og personlig hæder i form af ballon dor. Sandsynliggørelsen af at vinde begge dele er så markant meget større i Real Madrid, end alle andre steder han kan tage hen, hvorfor jeg aldrig tror at han smutter.

Så derfor gider jeg ikke bruge 10 minutter på sådanne rygter. Han savner tydeligvis lidt anerkendelse for hans formidable afslutning på sæsonen, det får han så nu.
Sidste redigering: 5 år 1 uge siden ved Higuain99.

5 år 1 uge siden #36 af SR4
Er jeg den eneste der synes det er mærkværdigt at disse rygter kommer LIGE akkurat efter at Messi er dømt. Det ligner virkelig meget at der er nogle der prøver at skabe en sag bag pressen for at dække over Messi's.
Ellers er det da noget af et sindsygt tilfælde at Ronaldo skattesag dukker frem netop det sekund rivalens slutter.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.