Chok-melding: Ronaldo vil væk fra Spanien

5 år 1 uge siden #37 af Stickylemonjuice
Hmm... Personligt ser jeg det som en mindre katastrofe hvis han forlader nu. Mandens betydning på og uden for banen er uvurderlig.
Ingen i truppen har vindermentalitet som ham, og det tror jeg personligt der kommer til at mangle i de store kampe. Desuden er jeg også nervøs for om det evt. kunne lave ravage i det ellers så fine sammenhold de har fået på holdet de seneste sæsoner, hvis han skal forlade på sådan en trist måde! 180 er mange, rigtig mange penge, for en spiller på 32, men nogle ting kan bare ikke købes.

\o/
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn, ChrillRM14, MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 uge siden #38 af ChrillRM14

Higuain99 skrev: Ronaldo har en, og kun en ting i hovedet. Han vil husket som den absolut bedste fodboldspiller igennem tiderne (og nu åbner jeg ikke for Messi-debatten). Det ved han opnås igennem titler (heriblandt særligt Chl) og personlig hæder i form af ballon dor. Sandsynliggørelsen af at vinde begge dele er så markant meget større i Real Madrid, end alle andre steder han kan tage hen, hvorfor jeg aldrig tror at han smutter.

Så derfor gider jeg ikke bruge 10 minutter på sådanne rygter. Han savner tydeligvis lidt anerkendelse for hans formidable afslutning på sæsonen, det får han så nu.

Ja
Og hvad filan skal han alle mulig andre steder??? Det vil jo være et skridt ned af karriererangstigen, uanset hvad han gør og vidne om, at han nu tager hul på den sidste del af sin karriere. Og der er ikke nogen, der kan overbevise mig om, at Ronaldo selv tænker, at han er færdig på allerhøjeste plan, hvor CHL-titler hænger på træerne. Så skal Payet altså tage begge knæskaller næste gang, før det sker!

China? MLS? Sporting? Nope...
PSG? Hell no... penge har han, og den liga er jo nul og niks.
Chelsea? Der er kun én klub i England, som han kunne overveje, og de er kun med på sidste mandat til CHL.........
Bayern? Absolut eneste reelle mulighed, og hvad skulle han dog der?

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 5 år 1 uge siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, MadridistaPorVida

5 år 1 uge siden #39 af zizou21
And.

Hala
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, MadridistaPorVida

5 år 1 uge siden #40 af Matamoro
Han har vel bare set skriften på væggen. Real Madrid vil sprænge banken for en spiller som skal afløse ham.

5 år 1 uge siden #41 af Matamoro
Ronaldo og James sælges og dermed er klubben færdig med Jorge Mendes. Det er vel ikke det værste der kan ske.

Så har vi en offensiv bestående af:
Mbappe Benzema Bale

eller:
Isco Morata Asensio
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

5 år 1 uge siden #42 af ChrillRM14
Rygterne tager til.

Ronaldo har åbenbart udtalt: "Jeg forlader RM. Det er ingen vej tilbage."

Kæft en lortesommer...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

5 år 1 uge siden #43 af Steen
Sælg Ronaldo for €150 millioner + De Gea til United og sælg James og/eller Morata for €65 millioner. Udløs derefter Neymar's frikøbsklausul.
Sidste redigering: 5 år 1 uge siden ved Steen.

5 år 1 uge siden #44 af Matamoro
Han ryger stensikkert til PSG. Halvdelen af holdet har Mendes som agent. Det er en win-win for Ronaldo. Han har konkurreret med Messi gennem otte sæsoner i La Liga hvor han har vundet på de fleste målbare parametre. Han kan trække sig ud af den kamp og kalde sig vinder. Han kan dog også lige krydre det hele med at gøre PSG til mester i Champions League. I så fald vil han fremstå som en sikker all time best.

Hvis Real Madrid så køber Neymar så er Barca amputeret. Det ville være den ultimative skakmat.
Sidste redigering: 5 år 1 uge siden ved Matamoro.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

5 år 1 uge siden #45 af Daniel

ChrillRM14 skrev: Rygterne tager til.

Kæft en lortesommer...

www.marca.com/en/football/real-madrid/20...68aeb9d468b462c.html

Og her er artiklen fra Marca.

5 år 1 uge siden #46 af Real HWL

ChrillRM14 skrev: Rygterne tager til.

Kæft en lortesommer...

Ja hold kæft noget lort. Højt at flyve, dybt at falde... Jeg har det som om min kæreste igennem 8 år lige er skredet!!! Ingen spiller i hele verden kan erstatte Ronaldo. Det er et kæmpe tab for Real Madrid.
Sidste redigering: 5 år 1 uge siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14, MadridistaPorVida

5 år 1 uge siden #47 af Daniel

Matamoro skrev: Ronaldo og James sælges og dermed er klubben færdig med Jorge Mendes. Det er vel ikke det værste der kan ske.

Mbappe Benzema Bale

eller:
Isco Morata Asensio

Du vil i ramme alvor erstatte Ronaldo med Mbappé fra dag ét? Kom nu lige lidt altså..... det kan du fandeme gøre bedre. Nok er Mbappé go', men han er slet ikke klar til at udfylde så store sko i Real Madrid.
Sidste redigering: 5 år 1 uge siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida, Neye, Langerup

5 år 1 uge siden #48 af Real HWL

Daniel skrev:

Matamoro skrev: Ronaldo og James sælges og dermed er klubben færdig med Jorge Mendes. Det er vel ikke det værste der kan ske.

Mbappe Benzema Bale

eller:
Isco Morata Asensio

Du vil i ramme alvor erstatte Ronaldo med Mbappé fra dag ét? Kom nu lige lidt altså..... det kan du fandeme gøre bedre. Nok er Mbappé go', men han er slet ikke klar til at udfylde så store sko i Real Madrid.

Det samme vil Marcas læsere.

www.marca.com/futbol/real-madrid/2017/06...2601dfc7a8b463c.html

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.