Truppen mod Juventus, CL., kvartfinale 2. kamp
Andersdrengen skrev: Jeg ved godt at admin herinde oftest er velinformeret - men jeg viste ikke, at admin også havde en direkte telefonlinje igennem til dommeren efter kampen, når admin ved at dommeren netop var 100% sikker...
Synes mange herinde glemmer og se ind ad, hvis det tilsvarende var sket for os :) Så skulle I bare ha' set løjer herinde...
Vi spillede med så meget arrogance at vi ikke fortjente at gå videre - Juve var os overlegne, ligesom vi var i Torino... I stedet for at se indad har de fleste travlt med at kommentere på hvor korrekt det straffe var, hvilket jeg stadig ikke synes det var...
Juve var da på ingen måder os overlegne? Vi havde bolden mest, havde flest chancer, etc.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sebberg skrev: Derudover vil jeg tilføje, at det, som en anden bruger nævner, er bekymrende med tendensen til at lukke hold ind i returopgør, ligesom vi også gør det ved føringer som i søndags.
Zidane skal have ros for indskiftningerne, men modsat skal han sgu også have kritik for at starte Bale. Vi er døde i ligaen og cuppen, så lad vær med at sats', selvom vi har en 3-0'er i bagagen. Jeg er overbevist om, at vi slet ikke var kommet i så store problemer, hvis Benzema havde startet.
Helt enig. Er ikke ret meget for Benzema, men han spillede forrygende både da vi vandt finalen og vores kamp mod dem i Torino. Det er simpelthen for arrogant at lukke Juve ind i kampen med en pivringe Bale i så vigtig en kamp.
Andersdrengen skrev: @ Sebberg
"Kan vi ikke bare se ovenstående video og så parkere snakken om det her straffespark. Der er jo absolut ingen tvivl om, at straffesparket ikke alene 'kan dømmes', men SKAL dømmes." - Nej ikke så længe jeg har adgang til dette forum. Jo jeg synes der er tvivl på trods af at du prøver at gennemtrumfe... Hvis der ikke var tvivl, så var debatten aldrig kommet op, så jo der er absolut tvivl - måske ikke så meget herinde, men jeg vil stå fast ved at jeg stadig ikke synes der var straffe :) Og det er da dejligt at du samtidig kan hæve dig op over andre og omtale andre som pøblen, det er virkelig noget mærkeligt noget og sige...
@ Admin, er det tilladt herinde og antaste andre mennesker og deres holdninger som værende pøblen - det kan jo næsten sidesættes med racisme? Hvis ja, så synes jeg husreglerne bør skrives om...
politiskolen.dk/jobbet/moed-politiet
- Andersdrengen
- Bandlyst
-
Hvor er du dog en arrogant person... Tænk at du selv synes at det er okay at omtale andre mennesker sådan...
- Andersdrengen
- Bandlyst
-
Andersdrengen skrev: Ser frem til at admin reagerer...
Når man er ny på legepladsen er det altid en god ide lige at se omgangstonen an, og i hvert fald at undgå at kalde på pædagogen den første dag. Det er sådan mere generelt(både på et forum, en ny arbejdsplads og første dag i børnehaven), og ikke i så høj grad rettet mod dig, idet jeg oplever utroligt mange nye brugere herinde, der hurtigt gør sig selv upopulære. En lille notits om dette kunne måske være mere relevant at omskrive husreglerne med. Men det er bare min holdning, som jo egentlig er skrevet i den forkerte tråd.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Du skal slet ikke blande dig i, hvordan vi forvalter husreglerne på madridista.dk. Du kunne eventuelt tygge lidt på første stykke i pkt. 1 i vores husregler: "Overvej grundigt, om dit indlæg har interesse for andre..."
Du kan rette henvendelse til admin via pb-funktionen på madridista.dk, hvis der er noget, du er utilfreds med på forum. Der er ingen - som i absolut INGEN - der er interesseret i at læse, hvad du mener der er ret og rimeligt jf. husreglerne. Benyt dig af anmeld-knappen eller skriv en pb til admin.
Tilbage til emnet. Tak!
- Andersdrengen
- Bandlyst
-
Jeg forstår hvad du mener, og jeg er i og for sig enig i det du skriver... Men jeg synes stadig ikke kan retfærdiggøre at Sebberg omtaler andre mennesker på den måde, hvilket det heller ikke ville være på legepladsen på trods af man er ny :). Det er simpelthen for arrogant og menneske nedsættende, og hører ingen steder hjemme i det offentlige rum, hvilket dette forum til dels er...
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Andersdrengen skrev: @ Admin, er det tilladt herinde og antaste andre mennesker og deres holdninger som værende pøblen - det kan jo næsten sidesættes med racisme? Hvis ja, så synes jeg husreglerne bør skrives om...
Jeg nøjes med et LOL :-D
Ok, ét mere: LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Jeg har popcornene klar :-D
- Andersdrengen
- Bandlyst
-
Har jeg da også allerede gjort - bare rolig...
"Der er ingen - som i absolut INGEN - der er interesseret i at læse, hvad du mener der er ret og rimeligt jf. husreglerne". - Godt at du kan svare på vegne af alle de andre medlemmer herinde.
Kratmus skrev: Kampen afspejler godt en af vores store defensive svagheder. Marcelo er for offensiv, så man skal angribe i hans side. Én midtstopper bliver nødt til at trække ud og presse på backen. Derfor bliver det Carvajal og en anden midtstopper, der står i feltet med 2 angribere. Nogle gange når Casemiro tilbage, men hvis ikke, er det en utrolig farlig situation, hvis Carvajal skal dække en stor spiller som Mandzukic.
Det er jo ikke engang fordi Marcelo er for offensiv. Når han står overfor Costa eller hvem det var der slog indlæggene, så skal han jo gå på manden og ikke tillade ham at lave indlægget i første omgang. Det er simpelthen for sløset.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos