Asllani: Jeg har modtaget kontrakttilbud fra andre klubber

Real Madrid Femeninos svenske stjerneangriber, Kosovare Asllani, elsker tilværelsen i Madrid, men indrømmer i et interview med Aftonbladet, at hun har modtaget kontrakttilbud fra andre klubber, som hun går og tygger på.

- Mit job er ikke at snakke om kontrakter - mit job er at præstere på banen. Jeg har dog modtaget kontrakttilbud fra andre klubber, indrømmer Asllani og fortsætter:

- Jeg har det rigtig godt i Real Madrid, og jeg kan lide at være her. Jeg synes, vi har spillet en god sæson, vundet kampe og jeg har bidraget til holdets succes i år. Jeg har været med fra Real Madrid Femeninos spæde start. Jeg har skrevet mig ind i klubbens historiebøger som klubbens første indkøb, første målscorer, første dobbelte målscorer og første hattrick. Jeg føler, jeg har bidraget til klubben, og den har en speciel plads i mit hjerte.

Herudover berørte den 31-årige svenske angriber også vigtigheden af at vinde titler i en klub som Real Madrid.

- Jeg træner for at vinde. Det er det eneste, der betyder noget for mig. Vi (Real Madrid Femenino, red.) vinder allerede, vi er med i toppen, men vi er et nyt hold, men målet i en klub som Real Madrid er altid at vinde - ikke bare i Spanien, men også i Europa. 

Real Madrid Femenino indtager i skrivende stund en 3. plads i La Liga Iberdrola, hjulpet rigtig godt på vej af Asllanis ni scoringer.

Seneste artikler...