Zornoza kåret til sæsonens spiller for Real Madrid Femenino
Sidste sommer blev Claudia Zornoza hentet til Real Madrid Femenino fra Levante, og det må siges at have været lidt af en forstærkning. Den teknisk velfunderede midtbanespiller har spillet næsten alle holdets kampe med 41 optrædener på tværs af alle turneringer og seks mål og ni assists til følge. For sin flotte første sæson i hovedstaden er Zornoza nu blevet kåret til sæsonens spiller af Mahou.
Zornoza udtalte ved modtagelsen af prisen:
- Det er en smuk ting for mig. Jeg vil takke alle for deres støtte, som vi føler hver dag. Fansene står bag os hver uge. Det kommer til at opildne mig til at fortsætte med at arbejde hårdt for at holde det niveau, jeg har vist.
Zornoza sagde desuden følgende om holdet:
- På et kollektivt plan er vi klar over, at vi ikke startede så godt, men det tillod os at forbedre os som hold. Vi har vist, hvad vi er i stand til, og at vi kan opnå vores mål. På individuelt plan er jeg glad. Jeg synes, at jeg spiller rigtig godt, men jeg føler stadig, at jeg kan spille meget bedre. Jeg er motiveret og glad for at kunne tage hånd om det, der kommer næste sæson.