Courtois: Vi manglede heldet

Thibaut Courtois blev kåret som bedste spiller i brugernes karaktergivning og i vores podcast og efter kampen sagde han følgende om det uafgjorte resultat:

- Vi tager fra kampen med en dårlig smag. Vi kom fra to intense kampe og det kostede os lidt at komme i gang med kampen, og vi havde ikke følgeskab af heldet med de tre forsøg på træværket, brændte chancer og deres målmands dygtighed……..Det er en skam, at vi ikke fik de tre points.

Courtois bliver også spurgt, om der mangler afslutningsheld:

- Ja, en smule. Nogen gange vil bolden bare ikke ind. Valencia, Nou Camp, i dag……Vi havde nok chancer til at få scoret. I første halvleg har jeg en god redning og i anden halvleg skulle jeg også være god. Jeg synes ikke, at vi mangler målscorere, men bolden vil bare ikke ind i øjeblikket. Jeg synes ikke, at vi skal købe en angriber, for Benzema og Jovic er gode. De laver pragtmål til træning. Nogle gange går det bare sådan i kampene.

Manglen på mål får naturligvis snakken til at gå på Cristiano Ronaldo. Om det siger Courtois:

- Cristiano er en type, som alver 40-50 mål om året, det mangler vi tydeligvis, men han har nu været væk i halvandet år, så der er ingen grund til at spekulere i det.

Seneste artikler...