Vinicius: Dommerne dømmer altid imod os

Vinicius Junior var alt andet end tilfreds med kampens dommer, Daniel Orsato, efter onsdag aftens nederlag til Manchester City, og det lagde han ikke skjul på da han talte med pressen efter opgøret.

- Vi gik ikke fysisk ned. Gabriel Jesus begår frispark på deres første mål. Det ved alle. Det samme skete i første halvleg med mig og Mahrez, og jeg begik frispark.

- Dommeren har VAR, men han ville ikke se det.

- Jeg så at det var et frispark på banen, og jeg havde ikke brug for at se det igen i omklædningsrummet.

Vinicius mener altså er der var et tydeligt frispark til Ramos i situationen omkring Gabriel Jesus' mål, selvom flere dommereksperter har erklæret sig enige med beslutningen som Daniel Orsato tog, heriblandt den spanske ekspert, Juan Andújar Oliver.

Udover at brokke sig over Daniel Orsato, fik samtlige dommere også en tur af Vinicius efter kampen.

- De behandler os altid på samme måde her. Det var det samme i kampen mod Levante, hvor Ramos fik en gult kort for hans frispark, som normalt ikke giver gult.

- Dømmer de imod os? Ja. Vi er holdet med flest Champions League- og liga-titler. Det vil altid være sådan.

- Men det kommer ikke til at røre os.

- Vi har gang i en god sæson, og vi vil arbejde hårdt til søndag.

Seneste artikler...