Vinícius: Det er et privilegie at lære af Benzema

I et interview med sportsmagasinet FourFourTwo kom Vinícius ind på sit partnerskab med angrebskollegaen Karim Benzema.

Til spørgsmålet om, hvilken spiller, der har været hans største støtte, svarede brasilianeren:
- Uden tvivl Karim Benzema. Han har hjulpet mig siden den første dag og rådgiver mig i forhold til at tage de bedste beslutninger. Når vi spiller sammen, fortæller han mig, at jeg skal bevare roen og fokusere.

Specielt tænker Vinícius tilbage på et opgør på udebane mod Atlético Madrid, der blev spillet den 9. februar sidste år, og som Real Madrid vandt med 3-1. Vinícius fortæller, at han undervejs tabte bolden, hvilket førte til Atléticos scoring, men at Benzemas råd efterfølgende hjalp ham.
- Han bad mig om at skifte position i nogle minutter, så jeg ville få mindre boldbesiddelse, så jeg kunne genvinde min selvtillid og komme tilbage i kampen, og det virkede perfekt.

- Han er en erfaren spiller, og han har været i Real Madrid i mere end et årti, så det er et privilegie at lære af ham.

Seneste artikler...