Ceballos: Jeg har ikke talt med Zidane, siden jeg rejste

Dani Ceballos var i går aftes gæst i El Partidazo på Movistar og her gentog han, at han anser Pep Guardiola som den bedste træner i fodboldhistorien og han fortalte endvidere, at han ikke har været i kontakt med Zidane siden udlejningen:

- Jeg har ikke snakket med Zidane, siden jeg rejste. Det er svært at have en trup med så mange spillere. Jeg tror ikke, at Zidane snakker med de udlejede spillere. Men jeg har fået opringninger fra Butragueño, José Ángel Sánchez, hjælpere i klubben, lægestaben og fra spillere. Når du kommer til Real Madrid, bemærker du, at det er en stor klub, også på det menneskelige plan.

Ceballos fortalte også, at han håber at kunne vende tilbage til Real Madrid:

- Det håber jeg. Lige nu har jeg kontrakt med Arsenal. Jeg valgte at komme hertil, fordi det var en stærk mulighed. Lige nu er det svært at få spilletid i Real Madrid, med de spillere som er i klubben. Lige nu koncentrerer jeg mig om at være vigtig i en klub.

Dani Ceballos slår i interviewet fast, at hans ros til Pep Guardiolas boldbesiddende stil ikke har noget med Real Madrid at gøre:

- Nej, det er ikke for at sige, at Real Madrid ikke spiller sådan, de har en mere direkte stil, men i 90% af kampene har de kontrol over spillet og mest boldbesiddelse. Med spillere som Modric og Isco er det umuligt ikke at have boldbesiddelse.

Seneste artikler...