Ramos om Zidane: Alt han rører ved bliver til guld

Real Madrid sikrede LaLiga-titlen i går aftes, efter en 2-1-sejr over Villarreal på Estadio Alfredo Di Stefano. Efter kampens slutfløjt kommenterede Ramos på ligatitlen.

- Det er præmien for vores hårde arbejde, vores beslutsomhed og vores balancerede tilgang. Når man går til tingene på den rigtige måde ender man med at få det bedste ud af tingene. Det er værd at rose, selvom folk måske vil sige noget andet. Det har været en speciel sæson pga. corona, men efter nedlukningen var vi klar over at vi skulle vinde alle vores kampe for at kunne vinde ligaen.

- Barcelona havde et forspring på to point, og i vores hoveder var der ikke plads til fejl og det gik vi ud og beviste. Det er den 34. ligatitel til klubben og den femte til mig.

Om Zidane:

- Han er nøglen. Han er skibets kaptajn og han er den der skal stå frem og gøre forskellen. Han har altid haft tillid til sine spillere, og vi føler at han har vores ryg. Vi tror på ham og hans arbejde. Alt han rører bliver til guld. Jeg håber det varer længe ved, og at folk sætter pris på hvor godt et menneske han er. Han er en unik træner.

Om en kontraktforlængelse:

- Jeg vil blive så længe præsidenten ønsker. Det er ikke op til mig. Jeg er begejstret her, og det ved alle. Jeg vil gerne slutte min karriere her. Jeg er glad og afslappet. Jeg håber at jeg kan lægge støvlerne på hylden her.

Seneste artikler...