Rodrygo om LaLiga-titlen: En drøm der går i opfyldelse
.
Rodrygo kunne ikke have drømt om en bedre start på sin Real Madrid-karriere, efter han i sommer skiftede Santos ud med tilværelsen i den spanske hovedstad.
Hele 28 kampe, ni mål og to oplæg krydret med en LaLiga-titel må siges at være en drømmestart for den 19-årige brasilianske offensivspiller, der også var med til at vinde den spanske Super Cup i januar.
Det var også Rodrygos egne ord, da han mødte Real Madrid TV for at snakke om sin første LaLiga-titel.
- Det er en drøm, der bliver til virkelighed. Jeg havde ikke forventet at spille så mange kampe, fordi det er mit første år her, men jeg synes, det har været en god sæson. Min familie lykønskede mig og sagde, at det her bare er starten. De ved, at det altid har været min drøm at spille her (for Real Madrid, red.).
- Selvom jeg også har været med til at vinde Super Cuppen, så er det noget helt andet at vinde LaLiga. Som jeg har lært siden min ankomst, så handler Real Madrid kun om én ting, og det er at vinde, vinde og aldrig stoppe med at vinde. Vi vandt i går (i forgårs, red.) og vi tænker allerede på den næste kamp.