Hazard gør status: Min dårligste sæson nogensinde

Eden Hazard har vundet to titler i sin første sæson som Real Madrid-spiller, men Los Blancos' dyrt indkøbte belgiske verdensstjerne er alligevel ikke helt tilfreds med sin start i den spanske hovedstad

Det løfter han sløret for i et interview med FranceInfo, hvor han faktisk kalder denne sæson for sin værste nogensinde.

- Ligatitlen i år var en kollektiv triumf, men på et individuelt plan har jeg haft den værste sæson i min karriere.

- Vi kender alle Zidane som spiller, han var den bedste, og som træner er det slet ikke nødvendigt at beskrive ham længere. Han har på ganske få år vist, at han er en af de bedste trænere, og han er en person, der altid siger tingene på de rigtige tidspunkter. Han stoler på sine spillere, og hans spillere stoler på ham..... derfor fungerer det. 

Eden Hazard drømmer imidlertid om en lille renæssance mod Manchester City, og han fortæller, at Real Madrid slet ikke har lagt turneringen i graven trods et skidt udgangspunkt.

- Det har været en meget god sæson for holdet, men den ville blive endnu bedre, hvis vi kunne spille os videre i Champions League. 

- Man går efter at vinde hvert eneste trofæ, når man spiller i Real Madrid, selvom vi ved, det bliver svært, fordi vi skal op imod et meget stærkt mandskab i Manchester City.

Hazard har døjet med mange skader i indeværende sæson, ligesom han heller ikke skabte et godt udgangspunkt for sig selv ved at møde op en smule for overvægtig i pre-season, hvilket kastede stor virak af sig i den spanske presse.

Seneste artikler...