Zidane om Bales fravær: Det var en teknisk beslutning

Zinedine Zidane stod efter kampen mod Leganés klar til at forklare fraværet af Gareth Bale, Eden Hazard og James Rodríguez i truppen til kampen.

- I ved allerede, hvad der er sket med James, lød det fra træneren. Bales fravær var en teknisk beslutning, intet andet.

Også Eden Hazard sad udenfor til sæsonens sidste ligakamp:

- Jeg tror Eden (Hazard, red.) har haft små problemer på det seneste, fordi han havde det ikke godt efter Villarreal. Jeg håber, at han, med denne pause, kommer sig helt. De som har forstand på det, vil forsøge at gøre Eden klar igen.

Real Madrids stime på 10 sejre i træk blev ikke forlænget til 11, da Leganés formåede at få 2-2, så det var en frustreret Zidane efter kampen:

- Under kampen bliver man irriteret, for vi spillede ikke op til vores bedste. Så må man huske på de ting, vi har i gjort i denne sæson, og jeg vil også huske på denne kamp, for vi tabte ikke. Vi skal være glade for det, vi har gjort.

- Nu får spillerne så fem dages fri, før fokus rettes mod Champions League, hvor man skal forsøge at slå Manchester City ud den 7. august.

- Hvordan kan jeg ikke tro, at vi kan komme tilbage mod City? Vi kæmper til sidste sekund for at nå næste runde.

- Nu handler det om at hvile sig lidt, for den sidste del af sæsonen har været hård. Ikke om at tage væk på ferie, men om at koble lidt fra.

Seneste artikler...