Varane om City-kampen: Alt er muligt for en klub som Real Madrid

Real Madrid endte med at vinde det spanske mesterskab ganske overbevisende efter en stærk slutspurt post corona, hvor man vandt ti ud af elleve kampe.

Nu venter der madrilenerne en rigtig svær returkamp i Champions League mod Manchester City d. 7. august, hvor man ikke står med det bedste udgangspunkt efter et nederlag i egen hule i det første opgør.

Real Madrids franske forsvarsspiller, Raphaël Varane, siger i et interview med franske Le Parisien, at han imidlertid er overbevist om, at Real Madrid godt kan skabe overraskelsen.... alt er nemlig muligt i Real Madrid. 

- Selvom vi ikke går ind til kampen med det bedste udgangspunkt, så lever håbet, fordi alt er muligt i en klub som Real Madrid. Når man bærer denne trøje, har man et ansvar. Vi ved, at der venter os en svær kamp, men vi kommer til at angribe den med en utrolig sult. Det skylder vi vores fans.... at kæmpe til sidste fløjt. 

Karim Benzema har været rigtig stærkt spillende i 2019/20-sæsonen, og Varane har da også bidt mærke i Real Madrid-angriberens flotte spil, selvom han ikke vil give et entydigt svar på, om det her er den bedste udgave af Benzema nogensinde.

- Jeg vil ikke sige, at det nødvendigvis har været den bedste sæson i hans karriere, men det er kun fordi, jeg har kendt ham i lang tid. Han præsterer på sit topniveau, og jeg er glad for at se ham stråle på en meget svær position. Han har påtaget sig lederrollen i angrebet. 

Og så skulle Zinedine Zindane selvfølgelig også have lidt flotte ord med på vejen, der efterhånden er blevet ren kutyme in mente de mange triumfer, han har ført Real Madrid til på ganske kort tid.

- Han har den der helt særlige evne til at gøre det umulige muligt, og han har haft en exceptionel karriere. Han er en stor kilde til inspiration for os alle. 

Seneste artikler...