Ramos: Det var et klart straffespark

Efter den store sejr i går på 3-1 over Barcelona, har de katalanske medier og Ronald Koeman brugt en stor del af tiden på at tude over VAR-kendelsen, der gav Sergio Ramos sit straffespark, som han sikkert konverterede til en 2-1-føring. Sergio Ramos er uenig i kritikken af dommeren.

- Jeg synes det var et klart straffespark. Han hiver mig i trøjen da jeg skal til at hoppe, det er klart. Det er ikke fair at dømme dommeren for en beslutning som er tydeligt korrekt.

- Da vi scorede til 2-1 besluttede vi at spille kompakt i forsvaret, og vi udnyttede deres fald i morale, og gik efter resultatet.

Ramos vendte tilbage til holdet efter at have siddet ude i midtugens nederlag til Shaktar Donetsk. Zidane og resten af holdet har skulle tage imod meget kritik, efter to dårlige kampe hvor det blev til 0 point mod Cadiz og Shaktar.

- El Clasico var en unik mulighed, det betyder intet hvordan man kommer ind til kampen fysisk, for der er altid en ekstra motivation.

- Vi skulle være en enhed efter en forfærdelig uge, men der er ingen tid til at have ondt af sig selv. I løbet af en sæson går man igennem dårlige perioder, og heldigvis varede vores kun en uge. Sejren er god for vores morale. Vi vidste at vi ikke skulle lytte til kritikken. Vi er glade, men lad os fortsætte sådan. At vinde på din evige rivals hjemmebane er altid dejligt.

- Jeg har været her i 16 år, og en uges krise i Real Madrid er to kampe. De behøver ikke ændre vores målsætning. Nu skal vi vinde tre på stribe og gøre det godt i Champions League.

Seneste artikler...

Annonce