Zidane: Hvis vi spiller sådan, kvalificerer vi os videre
Selv om det blev til en sen udligning i gårsdagens kamp mod Borussia Mönchengladbach, så var Zinedine Zidane positiv efter kampen og han var ikke i tvivl om, at Real Madrid kvalificerer sig videre i turneringen, hvis man kan fastholde spillet fra i går:
- Resultatet viser karakter fra holdet. Vi fortjente uafgjort og jeg synes også mere. Jeg tager den gode reaktion og et vigtigt point med herfra. Vi spillede en god kamp gennem hele opgøret. Det er rigtigt, at der manglede noget, for vi vandt ikke. Vi tror på planen og vi fortjente pointet. Vi manglede mål, men det er meget svært at reagere på den måde, som vi gjorde, i CL.
Pointet ændrer dog ikke på, at Real Madrid er sidst i gruppespillet. Om det sagde Zidane:
- Det er klart, at det er en svær situation og lige nu er vi i samme situation som sidste år. Spillerne kæmpede til det sidste og gør vi det, så klarer vi det.
Eden Hazard var tilbage i kamp efter næsten tre måneders fravær. Zidane sagde følgende:
- Sådan var planen, at vi ville give ham spilletid. Jeg ved ikke, hvordan vi vil bruge ham. Når vi spiller hver tredje dag, må vi se på, hvordan vi bruger ham i kampene.