Modric: Forlængelse? Der bliver ikke problemer med mig
Luka Modric har kontraktudløb næste sommer og der spekuleres allerede nu i om Real Madrid vælger at forlænge med den kroatiske midtbanespiller eller giver ham løbepas.
I weekenden spillede han sin kamp nr. 350 for Real Madrid og det kronede han med den afsluttende scoring i El Clásico og generelt leverer han på et niveau, som godt kan gøre ham fortjent til en ny kontrakt. Og det vil Luka Modric gerne have, men han slår samtidig fast, at han ikke vil gøre det til et problem og at han vil acceptere Real Madrids endelige beslutning:
- Jeg har fortsat et år tilbage i Real Madrid og så må vi se, hvad der sker. Jeg føler mig godt tilpas og jeg ønsker at spille nogle år endnu. Vi må se, hvor det bliver. For at være ærlig, så har jeg ikke tænkt meget over det. Jeg er koncentreret om Real Madrid og om de ting, som vi skal opnå i denne sæson. Det er mit eneste mål. Derefter vil jeg sætte mig sammen med den sportslige ledelse og finde en løsning, som er rigtig for alle. Jeg har været her i otte år, otte fantastiske sæsoner og jeg har fået et fantastisk forhold til alle i klubben. Uanset hvad der sker, så bliver der ikke problemer.
Luka Modric behøver dog ikke at frygte for fremtiden, for klubber som AC Milan og Inter står klar i kulissen og vil angiveligt tilbyde ham kontrakt, hvis Real Madrid beslutter ikke at forlænge med ham.