Valverde: Vi har forbedret os

Fede Valverde spillede en flot kamp i går imod Huesca, og uruguayaneren bidrog med både et mål og en assist, men selv understreger han, at sejren var det vigtigste:
- Jeg er glad. Det vigtigste for os er at vinde, og i dag (i går, red.) fik vi sejren på hjemmebane. Nogle gange får du ikke de resultater, du ønsker, men vi viste i dag, at vi arbejder godt og er sultne efter mere. Vi har forbedret os meget, vi er fokuserede og vi pressede godt.

- Når man vinder, får man altid en mere positiv fornemmelse. Vi kan nyde denne sejr, men vi tænker allerede på vores næste kamp. Når du spiller i denne klub, så skal du altid vinde. Nogle gange går tingene ikke, som du ønsker det, men der er holdets styrke vigtig for at fortsætte med at træne og gøre det bedre. Denne sejr hjælper os virkelig.

Valverde har allerede scoret tre gange i sæsonen, og om sin egen form siger han:
- Det vigtigste er at vinde, ikke at score mål. Jeg skal fortsætte med at forbedre mig og vise, at jeg er i stand til at spille for Real Madrid; at jeg er i stand til at opnå store ting med dette hold, og jeg er taknemmelig for de chancer, jeg får.

Seneste artikler...