Courtois: Jeg havde ikke en aftale med Barcelona

Det tidligere Barcelona bestyrelsesmedlem, Javier Bordas, har på det seneste været ude med udtalelser om gud og hver mand, og en af de ramte af Real Madrid-målmand Thibaut Courtois. 

I følge Javier Bordas, skulle Courtois nemlig have været tæt på at skifte til Barcelona i 2014, da han stadig var ejet af Chelsea, men det afviser Thibaut Courtois.

- Det er ikke sandt at der var en aftale på plads. Jeg var i Chelsea, og spillede for Atletico på leje, og jeg vidste at jeg ville tilbage til Chelsea og jeg ønskede at spille der. Jeg ved ikke hvorfor det er blevet sagt, men det er ikke sandt.

Kommentaren fra Bordas kommer i et interview med Mundo Deportivo, hvor han fortæller at han anbefalede Courtois i målet, men at klubben valgte at gå med ter Stegen i stedet.

- Jeg mener ikke jeg behøver at kommentere på hvad folk siger i aviserne og sådan noget. Jeg tror at folk ved at det altid har været min drøm at spille i Real Madrid, og at jeg er glad her.

Udtalelserne fra Courtois kom på Belgiens pressemøde forud for aftenens kamp mod Danmark, hvor han fortalte at han plejede at studere Peter Schmeichel som barn, men han var ikke en af hans idoler.

- Jeg husker ham, men mine idoler var Van der Sar og Casillas.

Seneste artikler...