Officielt: Trent Alexander-Arnold forlader Liverpool
Liverpool melder her til middag på sin officielle hjemmeside, at Trent Alexander-Arnold har besluttet at forlade klubben på en fri transfer her til sommer og alt peger nu på et skifte til Real Madrid.
Liverpool skriver således:
-
Trent Alexander-Arnold har meddelt Liverpool FC sin intention om at forlade klubben denne sommer, når kontrakten udløber.
Og hovedpersonen selv var lige så hurtigt ude med en officiel meddelelse:
-Efter 20 år i Liverpool Football Club er tiden kommet til at bekræfte, at jeg forlader klubben til sommer. Det er uden tvivl den sværeste beslutning, jeg har truffet i mit liv. Jeg ved, at mange har spurgt hvorfor og at de har været frustrerede over at jeg ikke har snakket om det endnu, men det har hele tiden været min intention at centrere mig om holdet og sikre mesterskab nr. 20. Denne klub har været mit liv, min verden, gennem 20 år. Gennem akademiet frem til nu, med støtte og kærlighed fra alle, både i og uden for klubben, det vil jeg for altid bære med mig. Jeg vil altid stå i gæld til jer. Men jeg har aldrig kendt til andet og denne beslutning bunder udelukkende i at få en ny målsætning, at komme ud af komfortzonen og blive bedre, både professionelt og personligt. Jeg har givet alt hver eneste dag i denne klub og jeg håber, at I kan føle, hvad jeg har bragt til kluben gennem min tid her. Fra det inderste af mit hjerte takker jeg alle: Mine trænere, mine repræsentanter, mine holdkammerater, personalet og vores utrolige tilskuere gennem de seneste 20 år. Jeg har været så heldig at leve mine drømme her og jeg vil aldrig nogensinde glemme disse specielle øjeblikke, som jeg har været så heldig at opleve med jer alle. Min kærlighed for denne klub vil aldrig dø.